Külföldi lapszemle

Külföldi lapszemle

2020-06-16

Így költekezz okosabban Google Ads remarketing hirdetéseiddel

Célközönséged tagjai sokkal szívesebben kattintanak rá egy olyan terméked hirdetésére, amit korábban már megtekintettek, és jó eséllyel meg is fontoltak webhelyeden. A Google pontosan ezért állt elő a remarketing funkcióval, aminek segítségével mind a B2B, mind pedig a B2C cégek megerősíthetik termék- és márkafelidézésüket. ...

2020-06-10

Így optimalizáld landing oldalaidat a felhasználókra

A landing oldalak webhelyed legfontosabb részei közé tartoznak, és ha megfelelően optimalizálod őket, akkor nem csak több látogató érkezik majd webhelyedre, de többet is sikerül majd konvertálnod belőlük. Ezeket az oldalakat persze célközönséged alapján kell kialakítanod, de van néhány alapvető dolog, amikkel minden landing oldal teljesítményén leh...

2020-05-28

Mi az a feltérképezési keret (és hogyan optimalizáld webhelyeden)?

A Google nem mindig térképezi fel az összes oldalt egy webhelyen. Ez a folyamat néha akár hetekbe is beletelhet, ami problémás lehet SEO szempontjából. Talán éppen most fejeztél be egy kiválóan optimalizált landing oldalt, de mégsem jelenik meg a találatok között, mert napokig nem kerül bele a Google indexébe. Ha ez a helyzet, akkor ideje optimaliz...

2020-05-19

Mi az a piaci rés (és hogyan találd meg sajátodat)?

Ha sikerült megtalálnod üzleted küldetését, a következő lépésként érdemes elgondolkodnod céged piaci résén is. A Merriam-Webster szerint a piaci rés „egy olyan helyzet, amelyben egy cég termékei vagy szolgáltatásai sikeresek lehetnek az által, hogy eladásra kerülnek egy adott csoportnak”.

2020-05-12

Milyen lehetőségeket kínál a közösségi távolságtartás a marketingesek számára?

A közösségi távolságtartás jegyében az emberek az átlagnál lényegesen több időt töltenek otthon, és egyre többen fordulnak az internethez kapcsolattartás, tájékozódás és szórakozás céljából. Mindez temérdek lehetőséget prezentál a márkák számára, hiszen az emberek minden eddiginél többet foglalkoznak a közösségi médiával. A márkák többsége ennek el...

2020-05-05

10 módszer, amikkel új cikkötleteket meríthetsz blogod tartalmaihoz

Mit tehetsz, ha nem jön az ihlet ikszedik blogbejegyzésedhez? Mi a megoldás az írói válságra, vagy ha egyszerűen nem jutnak eszedbe új ötletek? Minden író szembesül néha az ihlet hiányával. Csak bámulod a képernyőt, és nem tudod, hogy miről is írhatnál. De szent elhatározásod, hogy neked márpedig írnod kell valamiről, hogy blogodon rendszeresen új ...

2020-04-14

Hogyan javíts webhelyeden a koronavírus alatt

A COVID-19 miatt kialakult helyzetben mindenki igyekszik otthon maradni, és így minden az interneten zajlik. Te sem jársz rendezvényekre, és nem ülsz le ügyfeleiddel tárgyalni. Ilyenkor online jelenléted fontosabb, mint korábban bármikor. A webhelyed vette át névjegykártyád szerepét, és tenned kell azért, hogy az emberek rátaláljanak! Azonban sokan...

2020-03-31

A kulcsszókutatás 7 gyakori hibája (és elkerülésük)

SEO stratégiád kialakításának első lépése elgondolkodni azon, hogy milyen kulcsszavakra szeretnél rangsorolni. A kulcsszókutatás azonban meglehetősen ijesztő feladat lehet. Szóval melyek azok a kulcsszókutatással kapcsolatos hibák, amiket mindig érdemes elkerülnöd? Ebben a cikkben a leggyakrabban elkövetett kulcsszókutatási hibákról olvashatsz – ha...

2020-03-25

A mesterséges intelligencia szerepe a közösségi média marketing fejlődésében

Mióta a 2000-es évek elején megjelent, a közösségi média teljesen megváltoztatta a világot – azt, ahogy az emberek egymással kommunikálnak, és azt is, ahogy a márkák ügyfeleikkel. A digitális fogyasztók világszinten átlagosan 2 órát és 24 percet töltenek a közösségi hálózatok böngészésével és az üzenetküldő alkalmazások használatával. A mai összeka...

2020-03-17

Krízismarketing és kommunikáció a koronavírus alatt

A koronavírus kirobbanásának köszönhetően a cégek is kellemetlen helyzetbe kerültek a karanténok, az utazási tilalmak, a lefújt rendezvények és a járvány egyéb következményei miatt. A következőkben egy listát olvashatsz hét olyan tippről, amelyek segíthetnek 2020-as krízismarketing stratégiád elkészítésében. ...

Kiemelt területeink