notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hogyan lesz (lehet) első a weboldalam a Googleben?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Hogyan lesz (lehet) első a weboldalam a Google-ben?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hogyan lesz (lehet) első a weboldalam a Google-ben?


2019/08/10
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi kell ahhoz, hogy honlapom első legyen a Google találati listáján? Mennyibe kerül, milyen gyorsan lehet elérni és mi kell ehhez? Példák, árak, tanácsok.

Hogyan lesz (lehet) első a weboldalam a Googleben?

Hogyan lesz első a honlapod a Googleben?

Ha ezt a kérdést teszed fel nekem, mint SEO tanácsadónak, először is vissza kell kérdezzek, hogy mire? Ez a blog rengeteg kifejezésre, szóra első a találati listán, nem véletlenül találtál ide, igaz? Még több olyan kifejezés létezik, amelyre az elsők között van. Ennek is köszönhető, hogy havonta 50.000 ember olvassa. Ha mondjuk csak a marketing kifejezésre lennék első, nem olvasná csak pár ezer ember. Ezért nem csak a marketing, de a marketig tanácsadó, vagy az online marketing tanácsadó kifejezésre is az elsők között vagyok. Szerinted, melyik kifejezés hozza a több üzletet nekem? Szerinted neked melyik kifejezés hozná a legtöbb vevőt? Tegyük el ezt a kérdést későbbre, felteszek még egy kérdést! 

 

Kinek szeretnéd és hol elsőre hozni honlapodat a Google-be? Miskolc? Budapest? Debrecen?

Pihengetünk?

A hol és a kinek nagyon fontos, ha a Google találati listájáról beszélünk! Nem mindegy ugyanis, hogy éppen hol van az, aki keres, és az sem, hogy ki ő. Bizony a Google ma már mindenkinek mindenhol más-más találati listát mutat. Ez teljesen jogos, hiszen ha te Debrecenben keresel marketing tanácsadót, nem biztos, hogy ugyanaz az ember lesz neked jó, mint ha Budapesten vagy Miskolcon van szükséged ilyen szolgáltatásra. 

 

A Google megjegyzi azt is, milyen weboldalakat látogatott már meg az, aki most keres. Így ha a kereső már járt a weboldaladon, nagyobb a valószínűsége, hogy hamarabb hozza fel az oldaladat egy új keresés esetén. 

 

Most azonban van még egy kérdés, melyet feltennék Neked! 


Ingyenesen vagy fizetetten szeretnél a Google első találatai közé jutni?

Ha megnézel egy Google találati listát, látod, az első pár, maximum 4 találat mellett ott áll a „Hirdetés” szó. Ezek azok a weboldalak, melyek azért vannak ott a találati lista tetején, mert a tulajdonosuk minden egyes kattintásért egy csomót fizet a Google-nek. Ezeket pirossal kereteztem be. 

 

Hogyan lehet első weboldalam a Googleben?

 

A zölddel bekeretezett az úgynevezett organikus találat, melynek a megjelenése és az arra való kattintás sem kerül semmilyen költségbe a weboldal tulajdonosának. Ez az oldal azért van az organikus találati lista legtetején, mert a Google gondosan elemezte majd úgy döntött, ez a weboldal a legjobb találat erre a keresési kifejezésre. 

 

Míg a fizetett keresési kulcsszavak esetén nem biztos, hogy a liinkre kattintva valóban a kulcsszóhoz köthető legrelevánsabb tartalmat kapod. Hiszen ha akarnám, hirdethetném a weboldalamat Magyarország miniszterelnöke szóra is, (pedig nem vagyok az sajnos) addig az organikus találatok esetén ez valószínű. 

 

A fizettet keresési szavakra csak akkor jön weboldalad a Googleben, ha beállítottad azt a Google Ads rendszerében, és persze, ha fizetsz az adott szóért. Ha nem jutott eszedbe az a kifejezés, akkor nem. Az organikus keresések a weboldal tartalmából generálódnak, tehát ha ott van a honlapomon valahol, szépen kidolgozva, hogy marketing tanácsadás Székesfehérvár, akkor van esélyem arra, hogy marketing tanácsadás Székesfehérvárra az elsők között jöjjön az oldal. De akkor miért nem első ez az oldal marketing tanácsadás Székesfehérvárra, hiszen már harmadszor írom ide ezt le? 

 

Milyen weboldal kell ahhoz, hogy jól szerepeljen a keresők találati listájában?

Milyen honlapot vegyél, ha első akarsz lenni a Google vagy a Bing vagy bármely más kereső találati listájában? Nos, ezen a SEO szakemberek is vitatkoznak (ja, ha bármely kifejezést nem ismered, kattints a linkre, megnyílik a marketing szakszótár, ott megtalálod a magyarázatot!). Én a magam részéről nem szeretem az open source megoldásokat, azaz a WordPress, Joomla és más sablon rendszereket. Ismerek magyar honlapkészítő cégeket, akik saját, egyedi forráskóddal sokkal jobb weboldalakat raknak össze, mint ezek a sablonok, és ami a legfontosabb, erősebbek a keresőoptimalizálás területén, azaz biztosabban az elsők között lehetsz majd egy ilyen weboldallal a Google találati listájában. 

 

Szóval, ha rám hallgatsz, vásárolj valódi programozótól, egy jól keresőoptimalizálható weboldalt. Feltettem egy kérdést, amit még azonban nem válaszoltunk meg, de nagyon fontos. Mire akarsz az első lenni?

 

A kulcsszókutatás, avagy légy arra az első a találati listában, amire valóban nagyon fontos

Ha marketing tanácsadót keresel magadnak, nem hiszem, hogy azt a szót írod majd be, hogy marketing. Beírják azonban sokan, akik általánosságban érdeklődnek a marketing iránt. Mivel a Wikipédia után ez a blog az első a Google találati listájában, jelenleg 4 750 000 000 találat előtt, így sokan rám is találnak. Sokkal fontosabb számomra azonban az, hogy marketing tanácsadó szóra megtaláljanak, hiszen az aki ezt a kifejezést írja be, engem keres. 

 

Sokan ragaszkodnak egy bizonyos kulcsszóhoz, mindenképpen elsők szeretnének lenni rá a Google-ben. Meg kell azonban vizsgálni, mi milyen erőforrásokat igénnyel. Lehetnék első is akár a Wikipédiát megelőzve marketing kifejezésre, de nem hozna nekem több üzletet. Éppen ezért nagyon fontos, hogy mielőtt nekilátsz a keresőoptimalizálásnak, végezz kulcsszókutatást, hogy tudd, mely szavakra kell elsőnek lennie weboldaladnak a Google találati listájában! 

 

Hogyan segíthet nekem egy SEO tanácsadó?

Nos, a SEO tanácsadó komplex stratégiát kell alkosson cégednek. Ne arra kérd, hogy egy bizonyos kifejezésre legyen az első a Google találati listáján weboldalad! Azt kérd tőle, hiszen ez a fontos számodra, hogy legyen több ajánlatkérésed vagy vásárlásod honlapodon a SEO tanácsadó munkájának következményeképpen. 

 

Milyen a jó SEO tanácsadó?

A jó SEO tanácsadó két dolgot is fel tud mutatni. Az egyik az, hogy a saját honlapja is minden olyan kifejezésre, mely a munkájához kapcsolódik, jól jön a Google találati listáján. Az csak rizsa, hogy azért nem vagyok keresőoptimalizálás szóra az első tízben, mert csak az ügyfelek weboldalával törődőm. Ha valaki ért a SEO-hoz, akkor minden kifejezésre, mely az internet marketinghez kapcsolódik, ott lesz az első 10 találat között.

 

A jó SEO tanácsadó azonban nem csak saját weboldalával törődik, ügyfelei sikereit is fel tudja mutatni. Nézd meg, vannak-e jelentős eredményei. Milyen kifejezésekre tudta felhozni ügyfelének weboldalát az elsők közé. Ha a fenti két paramétert teljesíti kiszemelt SEO tanácsadó céged, akkor ne sajnálj érte pénzt, meg fogja hozni a rá költött összegeket!


SEO tanácsadásra kérd ajánlatunkat most! Kattints IDE! 
 

egészségügyi marketing étterem marketing Google growth-hacking hotel marketing SEO, keresőoptimalizálás vendéglátás és turizmus marketing

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
524 039
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Értékesítési levél és értékesítési oldal

Az értékesítési levél általában az online...

Offline hirdetés

Újságpapírok, hirdetőtáblák, szórólapok, TV és rádió reklámok és minden egyéb...

Értékesítési folyamat

Mi az az értékesítési folyamat? Az...

Fizetett keresés

Más néven: Pay Per Click (PPC), keresőmarketing (SEM) vagy fizetett elhelyezés – a...

Résmarketing

A niche, azaz réspiac egy olyan lehetséges ügyfelek csoportja, akiknek valamilyen...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.