notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hatékony honlapüzemeltetéssel kapcsolatos hírek, cikkek, információk.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Hatékony honlapüzemeltetés

Hatékony honlapüzemeltetés

Az AMP legnagyobb hibája és annak áthidalása

2018/06/12 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Az AMP legnagyobb hibája és annak áthidalása

Az AMP (Accelerated Mobile Pages, azaz gyorsított mobiloldalak) egy online kezdeményezés az online mobilos tartalmak gyorsabb megjelenítése céljából. A gyorsabb mobiloldalak jobb...
Így zárd ki a spam forgalmat a Google Analytics statisztikáiból

2018/06/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így zárd ki a spam forgalmat a Google Analytics statisztikáiból

Azt gondolod, weboldalad forgalma szuper, pedig lehet, csak a spam áldozata vagy. Láss tisztán, szűrd ki a szemetet a Google Analytics statisztikáiból, lépésről, lépésre mutatjuk, hogyan! Ezt a...
Így optimalizáld webhelyedet mobilos helyi keresésekre

2018/05/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így optimalizáld webhelyedet mobilos helyi keresésekre

Ha a mobilról indított keresésekről van szó – ami az okostelefonok elterjedésével napi szintű tevékenységgé vált – akkor nem hanyagolhatjuk el a helyi keresés...
Az online marketingtől nem több látogatót várunk, hanem több vásárlót, konverziót. A honlapkészítés, a keresőoptimalizálás, az AdWords hirdetések célja sem a látogatók szerzése, hanem a nagyobb bevétel generálása. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

2018/05/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Jobban konvertáló webhelyet szeretnél magadnak? Ezeket kell átgondolnod!

Az online marketingtől nem több látogatót várunk, hanem több vásárlót, konverziót. A honlapkészítés, a keresőoptimalizálás, az AdWords hirdetések...
Hogyan lehetsz te is híres blogger? Mutatjuk!

2018/04/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan lehetsz te is híres blogger? Mutatjuk!

A blogírás mára már nem számít sem újdonságnak, sem pedig átmeneti trendnek. Bárki kipróbálhatja magát az internet határokat nem ismerő színpadán,...
A legfontosabb AdWords kampányok egy szálloda vagy étterem számára. Hogyan használd hatékonyan a Google AdWords rendszerét a turizmus és vendéglátás marketing területén. Éttermi és szálloda marketing területén eltöltött 10 éves tapasztalataink alapján.

2018/03/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Fizetett Google hirdetések hoteled, éttermed részére: Az AdWords

Melyek a legfontosabb AdWords kampányok egy szálloda vagy étterem számára? Hogyan használd hatékonyan a Google AdWords rendszerét a turizmus és vendéglátás marketing...
Hotel és szálloda weboldal konverzió növelés online marketing segítségével

2018/02/13 -

Nem jön vendég, rendezvénybekérés szállodai weboldaladon keresztül? Mutatjuk, miért!

A hotelek és szállodák online marketingje ma Magyarországon siralmas. Gyakran a honlapjuk is. Nem elég egy mutatós weboldal, az is fontos, hogy szobafoglalásokat és rendezvényhelyszín ajánlatkéréseket generáljon. Ez a konverzió. Mutatjuk, hogyan...
A vendéglátás és turizmus marketing egyik legfontosabb eleme a vendégvélemények javítása, begyűjtése, és közzététele, de más iparágakban is hatékony eszköz lehet a vevői vélemények megosztása. Mutatjuk, hogyan használd fel ezeket hatékonyan az online mark

2018/02/06 -

Miért fontosak a vevői vélemények, és hogyan használd őket hatékonyan az online marketingben?

A vendéglátás és turizmus marketing egyik legfontosabb eleme a vendégvélemények javítása, begyűjtése, és közzététele, de más iparágakban is...
Hatékony honlapüzemeltetés
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
867 702
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Hírcsoport

A hírcsoport egy online üzenetek küldésére létrehozott...

Nyomon követés

A nyomon követés egy webhely vagy értékesítési oldal...

Megnyitási arány

Mi is az a megnyitási arány? A megnyitási arány azon emailek...

Célzás

A célzás definíciója A célzás lehetővé teszi,...

Mikroblogolás

A mikroblogolást olyan platformok képviselik, amelyek legfeljebb 140 karakteres mini...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.