Hatékony honlapüzemeltetéssel kapcsolatos hírek, cikkek, információk.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Hatékony honlapüzemeltetés

Hatékony honlapüzemeltetés

webshop vásárlók szerzése

2022/04/20 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Így vonzhatsz új vásárlókat webhelyedre

Minden valamirevaló modern cégnek szüksége van egy online jelenlétre. Egy saját webhely például nem csak egy teljesen új közönséges segít elérni, hanem...
fellelhetőség optimalizálása a googleben

2022/03/30 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Így tedd fellelhetőbbé webhelyedet az interneten

Egy jól optimalizált webhelyszerkezet szolgáltatja a sikeres SEO alapjait. De mi kell ahhoz, hogy ez a szerkezet stabilan álljon és biztosítsa a sikeres keresőoptimalizálást?
új webhely

2022/02/16 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Így futtasd fel vadonatúj webhelyedet

Kevés dolog veheti el úgy az ember önbizalmát, mint az, amikor valaki sokat dolgozik egy webhelyen, amit aztán senki sem látogat. Ha te is ilyen helyzetben vagy, akkor nem kell aggódnod – számos...
webáruház marketing

2021/10/20 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

5 e-kereskedelmi marketing módszer, amikkel fellendítheted webáruházadat

Egy webáruház gazdájaként talán veled is előfordult már, hogy úgy érezted, nem térülnek meg igazán a marketingbe fektetett összegek. Talán nincs elég forgalom, vagy...
Technikai SEO hibák, amelyek ronthatják webhelyed láthatóságát

2021/07/19 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

7 gyakori technikai SEO hiba, amik aláássák egészségügyi webhelyed láthatóságát

Amikor szóba kerül a keresőoptimalizálás, a legtöbben a kulcsszavak és linkek mentén kezdenek el gondolkodni. Habár ezek mind fontos tényezők, a technikai SEO éppen annyira sokat...
Webes vitals-mutatók az egészségügyben

2021/05/24 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Alapvető webes vitals-mutatók orvosoknak – Útmutató és felkészülés

A Google megállás nélkül azon dolgozik, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtó webhelyeket kínálja fel keresőtalálatai között. E végtelen...
Céges teendők a koronavírus alatt

2020/04/07 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Céges teendők a koronavírus alatt: Online jelenléted megőrzése és ügyfeleid értesítése a jelen helyzetről

Habár a világszintű járványhelyzetben az emberi élet és a biztonság a legfontosabb tényezők, számos ügyfél aggódik kedvenc márkái és üzletei miatt...
Alapvető útmutató a Google Analytics használatához kezdőknek!

2020/03/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Google Analytics – Az első lépések és alapvető tudnivalók kezdőknek

Ahogy egy vállalkozás egyre terjeszkedik a digitális világban, úgy egyre fontosabbá válik a különböző adatok nyomon követése. Hiába ölsz órákat egy...
Hatékony honlapüzemeltetés
Pihengetünk? mobile
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

AdSense arbitrázs

Az arbitrázs általánosságban ugyanazon árucikk két...

Blog and Ping

A ping egy számítógépes hálózatokban használt...

Vásárlói viselkedés

A vásárlói viselkedés definíciója A...

Elfogadási arány

Az elfogadási arány definíciója Az elfogadási arány...

Ezine hirdetés

Az ezine hirdetés definíciója Ezine hirdetéseknek nevezzük az...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.