Hatékony honlapüzemeltetéssel kapcsolatos hírek, cikkek, információk.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Hatékony honlapüzemeltetés

Webes vitals-mutatók az egészségügyben

2021/05/24 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Alapvető webes vitals-mutatók orvosoknak – Útmutató és felkészülés

A Google megállás nélkül azon dolgozik, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtó webhelyeket kínálja fel keresőtalálatai között. E végtelen...
Céges teendők a koronavírus alatt

2020/04/07 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Céges teendők a koronavírus alatt: Online jelenléted megőrzése és ügyfeleid értesítése a jelen helyzetről

Habár a világszintű járványhelyzetben az emberi élet és a biztonság a legfontosabb tényezők, számos ügyfél aggódik kedvenc márkái és üzletei miatt...
Alapvető útmutató a Google Analytics használatához kezdőknek!

2020/03/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Google Analytics – Az első lépések és alapvető tudnivalók kezdőknek

Ahogy egy vállalkozás egyre terjeszkedik a digitális világban, úgy egyre fontosabbá válik a különböző adatok nyomon követése. Hiába ölsz órákat egy...
Alapvető útmutató a Google Analytics használatához kezdőknek!

2020/03/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Google Analytics – Az első lépések és alapvető tudnivalók kezdőknek

Ahogy egy vállalkozás egyre terjeszkedik a digitális világban, úgy egyre fontosabbá válik a különböző adatok nyomon követése. Hiába ölsz órákat egy...
Így lehet mindig naprakész online jelenléted

2020/03/20 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan javíthatod folyamatosan céged online jelenlétét

A változás egy olyan szó, aminek hallatán sokan befogják a fülüket és kedvenc gyerekkori altatódaluk szövegét kezdik el hangosan kiabálni. Ez pontosan az a mentalitás, ami...
 Mi köze van az oldalon töltött időnek a SEO-hoz?

2019/11/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi köze van az oldalon töltött időnek a SEO-hoz?

A keresőoptimalizálás során ezer paramétert kell figyelned. Egyik ezek közül az oldalon töltött idő. Mutatjuk, miért számít, és hogyan javíthatod ezt az...
A Google hirdetés (Ads/AdWords) nem online marketing!

2019/11/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A Google hirdetés (Ads/AdWords) nem online marketing!

Megdöbbentő hibával találkoztam a mai nap folyamán: mutatom, hogyan húzzák le a laikus cégtulajdonost kontár online marketingesek. Magyar, élő gyakorlati példa.
Visszautasított linken

2019/10/24 - Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó

A Google szerint nincs szükséged a linkvisszautasító eszközre

John Mueller, a Google egyik fő szóvivője egy Webmaster Hangout alkalmával kijelentette, hogy a webhelyek túlnyomó többségének nincs szüksége a linkvisszautasító eszköz (ITT...
Hatékony honlapüzemeltetés

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!