Fogászati páciensszerzés: így lesz sikeres a praxisod

A fogászati praxist működtetni nem csupán kiváló szakmai tudást igényel, hanem hatékony marketingstratégiát is. Az új páciensek megszerzése és megtartása elengedhetetlen a praxis növekedéséhez és sikeréhez. Ebben a cikkben bemutatunk néhány bevált módszert, amelyekkel hatékonyan növelheted praxisod pácienseinek számát.

Fogászati páciensszerzés

 

Optimalizáld céloldalaidat a fogászati páciensek megszerzéséhez

 

A céloldalak (landing page-ek) kulcsszerepet játszanak a potenciális páciensek megszerzésében. Ezek azok az oldalak, amelyekre a látogatók érkeznek, amikor a praxisod google-adatlapjára, fizetett hirdetéseire vagy e-mailes hírleveledben található hivatkozásokra kattintanak. Az optimális céloldalak vonzzák a látogatók figyelmét, és arra ösztönzik őket, hogy felvegyék veled a kapcsolatot.


Fontos, hogy ezek az oldalak megfeleljenek a keresőoptimalizálási (seo) elvárásoknak, különösen a helyi és mobilkeresések szempontjából. Beszélj webhelyed fejlesztőjével a céloldalak optimalizálásáról, vagy dolgozz együtt egy dedikált webhelykezelővel, aki gondoskodik arról, hogy ezek az oldalak hatékonyan konvertálják a látogatókat páciensekké.

Online vélemények gyűjtése a fogászati praxisod népszerűsítéséhez


Az online vélemények ma már elengedhetetlenek a páciensek döntéshozatali folyamatában. A google Cégem-profilodon, a közösségi médiában és az iparág-specifikus értékelő oldalakon, mint a HealthGrades és a RateMD, található vélemények nagyban befolyásolják a leendő páciensek döntéseit. Minél frissebb és pozitívabb értékeléseid vannak, annál nagyobb az esélye annak, hogy új pácienseket vonzol.

Videotartalom megosztása a fogászati páciensek vonzására


A videotartalom egyre népszerűbbé válik az online világban. A Cisco éves internetes jelentése szerint 2022-re a videotartalom az összes internetes forgalom 82%-át tette ki. A videók magas konverziós arányt mutatnak, és segíthetnek abban, hogy a látogatókat páciensekké alakítsd.


Készíts rövid, informatív videókat a praxisodról, bemutatva a rendelő légkörét, szolgáltatásaidat és szakértelmedet. Ezek a videók segítenek a potenciális pácienseknek jobban megismerni téged, növelve ezzel a bizalmukat és motivációjukat, hogy időpontot foglaljanak.

Élő csevegés hozzáadása a fogászati webhelyedhez a páciensek megszerzéséhez


Az élő csevegés (live chat) egy hatékony eszköz, amely lehetővé teszi a páciensek számára, hogy azonnal kapcsolatba léphessenek veled. A SuperOffice felmérése szerint az élő csevegés előnyben részesítése meghaladja az e-maileket és a közösségi médiát a fogyasztók körében. Az élő csevegés segítségével azonnal válaszolhatsz a látogatók kérdéseire, növelve ezzel az esélyt, hogy páciensekké váljanak. 

Fogorvosi ajánlási programok futtatása a páciensek megszerzésére


A szájreklám marketing továbbra is az egyik leghatékonyabb módszer új páciensek szerzésére. A beutaló programok arra ösztönzik a jelenlegi pácienseket, hogy ajánlják a praxisodat a barátaiknak és családtagjaiknak. Egy jól kidolgozott beutaló program jelentősen növelheti a praxisod betegfelvételi arányát.

Fogászati webhely optimalizálása helyi és mobil keresésekhez


A praxisod webhelye az első kapcsolódási pont a leendő páciensek számára. Fontos, hogy a webhelyed nemcsak vonzó és interaktív legyen, hanem a keresőmotorok számára is optimalizált. A helyi és mobil keresésekre való optimalizálás segít abban, hogy a webhelyed a Google keresési eredményeinek élén jelenjen meg.


A Google keresőalgoritmusai előnyben részesítik a helyi és mobilbarát tartalmakat, így ezek az optimalizálási gyakorlatok kulcsfontosságúak a páciensek vonzása és megszerzése szempontjából.

Fizetett hirdetési kampányok futtatása a fogászati páciensek megszerzésére


A fizetett hirdetések, mint a ppc (pay-per-click), PPI (pay-per-impression) vagy vizuális hirdetések, hatékonyan növelhetik a webhelyed forgalmát és konverziós arányát. Egy jól megtervezett hirdetési kampány célzottan érheti el a potenciális pácienseket, növelve ezzel a praxisod ismertségét és vonzerejét.

Többcsatornás marketing stratégia alkalmazása a fogászati páciensek vonzására


A többcsatornás marketingstratégia lényege, hogy a marketingtevékenységeidet különböző csatornákon keresztül valósítod meg, így növelve a leendő páciensek elérésének esélyét. A Google SERP-jein, online értékelő oldalakon, fizetett hirdetéseken, a webhelyeden, élő csevegésen és e-mail kampányokon keresztül érheted el a potenciális pácienseket.


A marketing Professzorok marketing szakértői segíthetnek egy hatékony többcsatornás marketingstratégia kidolgozásában, amely növeli a praxisod pácienseinek számát és javítja a betegfelvételi arányt.

Gyakori kérdések

Kiemelt területeink