Ismerd meg a legjobb marketingstratégiákat a fogorvosi praxisod fejlesztéséhez. Növeld pácienseid számát hatékony és bevált módszerekkel!

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Fogászati páciensszerzés: így lesz sikeres a praxisod

Novák Anna

A fogászati praxist működtetni nem csupán kiváló szakmai tudást igényel, hanem hatékony marketingstratégiát is. Az új páciensek megszerzése és megtartása elengedhetetlen a praxis növekedéséhez és sikeréhez. Ebben a cikkben bemutatunk néhány bevált módszert, amelyekkel hatékonyan növelheted praxisod pácienseinek számát.

Fogászati páciensszerzés

 

Optimalizáld céloldalaidat a fogászati páciensek megszerzéséhez

 

A céloldalak (landing page-ek) kulcsszerepet játszanak a potenciális páciensek megszerzésében. Ezek azok az oldalak, amelyekre a látogatók érkeznek, amikor a praxisod Google-adatlapjára, fizetett hirdetéseire vagy e-mailes hírleveledben található hivatkozásokra kattintanak. Az optimális céloldalak vonzzák a látogatók figyelmét, és arra ösztönzik őket, hogy felvegyék veled a kapcsolatot.


Fontos, hogy ezek az oldalak megfeleljenek a keresőoptimalizálási (SEO) elvárásoknak, különösen a helyi és mobilkeresések szempontjából. Beszélj webhelyed fejlesztőjével a céloldalak optimalizálásáról, vagy dolgozz együtt egy dedikált webhelykezelővel, aki gondoskodik arról, hogy ezek az oldalak hatékonyan konvertálják a látogatókat páciensekké.


Online vélemények gyűjtése a fogászati praxisod népszerűsítéséhez


Az online vélemények ma már elengedhetetlenek a páciensek döntéshozatali folyamatában. A Google Cégem-profilodon, a közösségi médiában és az iparág-specifikus értékelő oldalakon, mint a HealthGrades és a RateMD, található vélemények nagyban befolyásolják a leendő páciensek döntéseit. Minél frissebb és pozitívabb értékeléseid vannak, annál nagyobb az esélye annak, hogy új pácienseket vonzol.



Videotartalom megosztása a fogászati páciensek vonzására


A videotartalom egyre népszerűbbé válik az online világban. A Cisco éves internetes jelentése szerint 2022-re a videotartalom az összes internetes forgalom 82%-át tette ki. A videók magas konverziós arányt mutatnak, és segíthetnek abban, hogy a látogatókat páciensekké alakítsd.


Készíts rövid, informatív videókat a praxisodról, bemutatva a rendelő légkörét, szolgáltatásaidat és szakértelmedet. Ezek a videók segítenek a potenciális pácienseknek jobban megismerni téged, növelve ezzel a bizalmukat és motivációjukat, hogy időpontot foglaljanak.


Élő csevegés hozzáadása a fogászati webhelyedhez a páciensek megszerzéséhez


Az élő csevegés (live chat) egy hatékony eszköz, amely lehetővé teszi a páciensek számára, hogy azonnal kapcsolatba léphessenek veled. A SuperOffice felmérése szerint az élő csevegés előnyben részesítése meghaladja az e-maileket és a közösségi médiát a fogyasztók körében. Az élő csevegés segítségével azonnal válaszolhatsz a látogatók kérdéseire, növelve ezzel az esélyt, hogy páciensekké váljanak. 


Fogorvosi ajánlási programok futtatása a páciensek megszerzésére


A szájreklám marketing továbbra is az egyik leghatékonyabb módszer új páciensek szerzésére. A beutaló programok arra ösztönzik a jelenlegi pácienseket, hogy ajánlják a praxisodat a barátaiknak és családtagjaiknak. Egy jól kidolgozott beutaló program jelentősen növelheti a praxisod betegfelvételi arányát.


Fogászati webhely optimalizálása helyi és mobil keresésekhez


A praxisod webhelye az első kapcsolódási pont a leendő páciensek számára. Fontos, hogy a webhelyed nemcsak vonzó és interaktív legyen, hanem a keresőmotorok számára is optimalizált. A helyi és mobil keresésekre való optimalizálás segít abban, hogy a webhelyed a Google keresési eredményeinek élén jelenjen meg.


A Google keresőalgoritmusai előnyben részesítik a helyi és mobilbarát tartalmakat, így ezek az optimalizálási gyakorlatok kulcsfontosságúak a páciensek vonzása és megszerzése szempontjából.


Fizetett hirdetési kampányok futtatása a fogászati páciensek megszerzésére


A fizetett hirdetések, mint a PPC (pay-per-click), PPI (pay-per-impression) vagy vizuális hirdetések, hatékonyan növelhetik a webhelyed forgalmát és konverziós arányát. Egy jól megtervezett hirdetési kampány célzottan érheti el a potenciális pácienseket, növelve ezzel a praxisod ismertségét és vonzerejét.


Többcsatornás marketing stratégia alkalmazása a fogászati páciensek vonzására


A többcsatornás marketingstratégia lényege, hogy a marketingtevékenységeidet különböző csatornákon keresztül valósítod meg, így növelve a leendő páciensek elérésének esélyét. A Google SERP-jein, online értékelő oldalakon, fizetett hirdetéseken, a webhelyeden, élő csevegésen és e-mail kampányokon keresztül érheted el a potenciális pácienseket.


A Marketing Professzorok marketing szakértői segíthetnek egy hatékony többcsatornás marketingstratégia kidolgozásában, amely növeli a praxisod pácienseinek számát és javítja a betegfelvételi arányt.

Gyakori kérdések

Miért fontosak az online vélemények a fogorvosi praxisom számára?

Az online vélemények növelik a praxis hitelességét és segítenek megszólítani az új pácienseket, akik a vélemények alapján döntenek.

Hogyan lehet több páciensem a fogászati praxisomban?

Több páciens elérése érdekében fontos a hatékony marketingstratégiák alkalmazása, mint például a SEO optimalizálás, online vélemények gyűjtése, videómegosztás és többcsatornás marketing.

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!