Algoritmus változás az Instagramon – vége a bekövetéses játéknak?
Algoritmus változás az Instagramon – vége a bekövetéses játéknak?
Mint azt bizonyára észrevetted, az Instagram június elején frissítette az algoritmusát, és harmadára csökkentette a lehetséges bekövetés-akciók számát a platformon. Ezt főképpen az aktívabb Instagram felhasználók érezték meg.
Instgaram tiltások – téged is letiltott?
Néhányan azt tapasztalták, hogy nem tudnak bekövetni új felhasználókat Instagram fiókjukban, és ez a tiltás nem csak pár órán át, gyakran pár napig is tartott. Mások a hírfolyamuk görgetése közben lettek figyelmesek tiltásokra. Sok Instagram követőszerző szoftver felhasználó pánikba esett, gyakorlatilag a fél celeb világ (mert igen, a magyar influencerek fele használ követőszerző szoftvereket).
Miért tiltott le az Instagram?
Az Instagram saját bevallása szerint, igyekszik csökkenteni a spam jellegű tevékenységeket a platformon. Azt szeretnék, hogy az Instagramon történő aktivitás valódi, hiteles legyen, ezért szigorítani kezdtek szabályaikon, és ebben a hónapban a tevékenységkorlátozásra koncentráltak. Ez a magyarázat, a valóság azonban az, hogy az automatizációs szoftverek már annyira hatékonyak voltak, hogy ez megérződött az Instagram követőszerző célzatú hirdetések bevételein is. Ahogy azt korábban is írtuk, a követőszerző szoftver nem nagyon különbözik a fizetett hirdetések metódusaitól: bekopogtat egy idegennél, aki eddig nem látott téged.
Instagram követőszerzési problémák megoldva!
Örömmel jelentjük, hogy a Marketing Professzorok, Magyarország vezető közösségi szoftverkészítő ügynökségeivel karöltve kiderítette, hogy a jelenlegi bekövetési korlát nagyjából 6000/hónap.
A legtöbb ügynökség átlagosan 400-600 követést végeztek el naponta, ami 14-18 napnyi korlátozáshoz vezetett az egész platformon (Megjegyzés: ez azokat a felhasználókat is érinti, akik nem használnak semmilyen harmadik féltől származó szoftvert).
JÓ HÍR: Jelen pillanatig sikerült ügyfeleink 85%-át kihúznunk a követési korlátozásból. Erre azért voltunk képesek gyorsabban, mint versenytársaink, mert mindig a minőségi aktivitási forrásokra összpontosítunk, és nem a mennyiségre (nem úgy, mint a többi ügynökség, amelyek csak minél több tevékenységet halmoznak fel).
Ha használod az InstaPro szolgáltatásokat, akkor csapatunk intézi a korlátozások feloldását, és már a fiókok 85%-át sikerült visszaállítaniuk a régi kerékvágásba. Csapatunk minden nap figyelemmel kíséri az algoritmust, és számos olyan megoldást talált, amelyek segítségével a fiókok folytathatják követéseiket mindenféle tevékenységkorlátozás nélkül. Te is észrevetted, hogy fiókodat lekorlátozták június 4. óta? Ne aggódj! Keress meg minket, ami szoftverünk beállításaival minden tökéletesen működhet tovább!
A letiltott fiókokat automatikusan szüneteltetni fogjuk, hogy legyen idejük kipihenniük magukat, mielőtt újra visszaállhatnának és gond nélkül tovább működhetnének az új algoritmus szabályai szerint. Ügyelj rá, hogy ne kövess senkit a korlátozási időszakban. Ezen kívül továbbra is megoszthatsz tartalmakat, küldhetsz üzeneteket, írhatsz kommenteket, mint bármikor máskor.
Több, mint egy hétre korlátoztak az Instagramon?
Ne aggódj, ez csak azt jelenti, hogy a fiókod több mint 6000 bekövetést végzett az elmúlt 30 napban. Miután fiókod ez alá a mennyiség alá csökken, újra folytathatod a követéseket, és ezzel a növekedést a szolgáltatásunkon keresztül.
Új funkciók az InstaPro marketing automatizációs szoftverben
Egyre részletesebben és személyre szabottabban tudjuk beállítani marketing automatizációs szoftverünket! Csak a valóban élő, aktív Instagram usereket fogja bekövetni, így nem kell attól tartanod, hogy fiókod „halottá” válik. Amennyiben érdekelnek Instagram marketing csomagjaink, keress meg bennünket IDE kattintva!
Online marketing tanácsadó 1998-óta
Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!
Online marketing tanácsadás
Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia!
Online PR és Publishing
Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!
Online marketing előadások, oktatás és kutatás
A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.
SEO tanácsadás, saját kutatás alapján
A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.