Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Egy sikeres Facebook rajongói oldal vezetése nem mindig egyszerű feladat, amit az oldal vezetősége olykor új szabályok bevezetésével is megnehezít. A két éve bevezetett Facebook Insights megkönnyíti oldalunk irányítását, ugyanis itt minden kapcsolódó stat

2013/03/01 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Tudd, kik Facebook oldalad követői és mit kedvelnek a legjobban? A Facebook statisztikai programja, az Insights bemutatása.

  Egy sikeres Facebook rajongói oldal vezetése nem mindig egyszerű feladat, amit az oldal vezetősége olykor új szabályok bevezetésével is megnehezít. A két éve bevezetett Facebook...
A google Analytics kezelőfelületének értelmezése: mit és hogyan mér az Analytics, mely pontok mit jelentenek és mire jók? Mi az a valós idejő analitika, mi az a forgalmi források, mi az a tartalom menüpont? Hogyan kell összekötni az Analyticset a weboldal

2013/02/26 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Google Analytics, hogyan lássak neki?

  Múlt heti cikkünkben bemutattuk a Google Analytics alapjait, ma bemutatjuk, hogyan érdemes nekikezdeni az Analytics használatának. Azt már tudjuk, mire jó a Google Analytics, miket vizsgálhatunk...
A LinkedIn, a szakmai közösségi oldal, mely valóban az üzletre született

2013/02/22 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

A LinkedIn, a szakmai közösségi oldal, mely valóban az üzletre született

  A LinkedIn nevű közösségi oldal 2003 óta működik, régebben indult a Facebooknál. Aki nem hallott még róla, ne csodálkozzon, hiszen ez nem csak egy a sok közösségi...
Mi is az a Foursqare és hogyan tudod használni marketing eszközként, milyen hirdetési lehetőségek vannak a 4sqeren, és megéri-e használni ezt a közösségi média marketing eszközt?

2013/02/21 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

A Foursquare mint közösségi média- és mobilmarketing eszköz

  Talán már sokan találkoztak a Foursquare nevű alkalmazással, akár használja is valaki azt, vagy csak ismerősei „Check-in”-jét szokta látni a közösségi oldalakon....
Facebook kampány - miért maradnak el az eredmények?

2013/02/19 - Máté Balázs online marketing tanácsadó

Facebook kampány - miért maradnak el az eredmények?

  Tanuljunk a nagyok hibájából! Megégette magát a General Motors a közösségi média marketinggel, elköltött ugyan 10 millió dollárt, de a Facebook kampányát...
Mit jelent az off-page keresőoptimalizálás, mi az a linkmarketing. avagy Link Building, mi az a Page Rank és mi köze ahhoz, hogy hogyan jön a Google találati sorrendjében a weboldalam? Az online marketing tanácsadó válaszol!

2013/02/19 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Az off-page keresőoptimalizálás alapjai

  Előző cikkünkben elmondtuk annak alapjait, mit kell tennünk a weboldalon belül, hogy weboldalunk keresőoptimalizált legyen, így jöhet a következő lépés, az off-page optimalizálás,...
Az on-page keresőoptimalizálás (SEO) alapjai, szabályai

2013/02/16 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Az on-page keresőoptimalizálás alapjai, szabályai

  Előző cikkünkben kifejtettük a keresőoptimalizálás fontosságát és alapvető módszereit. Mostani cikkünkben az on-page optimalizálás fő irányelveit ismertetjük,...
Tartósan sok látogatót szeretnél honlapodra? Akkor ismerkedj megy a keresőoptimalizálás fogalmával!

2013/02/15 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Tartósan sok látogatót szeretnél honlapodra? Akkor ismerkedj meg a keresőoptimalizálás fogalmával!

Mi is az a keresőoptimalizálás? Miért fontos ez nekem? Hogyan kell csinálni? Mint sok témában, itt sincsenek teljes, jól bevált receptek, viszont a fő szabályok ismertek. Most felvázoljuk...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!