Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Tudd meg, kik látogatják weboldaladat, és mit csinálnak ott, avagy a Google Analytics alapjai

2013/02/14 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Tudd meg, kik látogatják weboldaladat, és mit csinálnak ott, avagy a Google Analytics alapjai

  Ha honlapot üzemeltetsz, elengedhetetlen, hogy figyeld annak forgalmát, értékeld és elemezd a változtatások, akciók hatásait, kövesd látogatóidat, és ez...
Keresőoptimalizálás a Wordpress, Jommla Drupal  és egyéb nyílt forráskódú honlap keretrendszerek (CMS) estében: jobb a zárt forráskódú, egyedi fejlesztésű honlap, mint a nyílt forráskód, illetve melyik bizonyul hatékonyabbnak a SEO során?

2013/02/13 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Nyílt forráskódú vagy zárt forráskódú tartalomkezelő rendszert (CMS) használjak honlapom létrehozásához? Valóban olyan jó a Joomla! és a Wordpress stb. a keresőoptimalizálás során? Az online marketing tanácsadó válaszol!

  Sokszor halljuk: a Joomla! vagy a Wordpress esetleg a Drupal a legjobb a SEO (keresőoptimalizálás) során, hiszen sok ezer ember munkája nyomán jött létre, ez a nyílt forráskód...
Facebook biztonság

2013/02/12 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Biztonságban a Facebookon, avagy milyen veszélyek leselkednek rád, és a megoldás, hogyan kerüld el őket!

  Ismét egy érdekes rendőrségi Facebookos példába ütköztem. Az ismerősöm mindig használta a Facebook helyek, bejelentkezős alkalmazást. Ahol volt, ott chek-in-elt....
Minél több embert szeretnél elérni posztjaiddal? Tudod mi kell ehhez? Avagy hogyan optimalizáljuk EdgeRank pontszámunkat?

2013/02/11 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Minél több embert szeretnél elérni posztjaiddal? Tudod mi kell ehhez? Avagy hogyan optimalizáljuk EdgeRank pontszámunkat?

Hogyan érjünk el oldalunkkal szélesebb közönséget, és hogyan lássuk a minket érdeklő bejegyzéseket. Cikksorozatunk utolsó része a hatékony közösségi...
Az Internet világa veszélyes! Védekezz! Alapvető biztonsági beállítások és tanácsok internetezőknek, Facebook felhasználóknak!

2013/02/09 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Az Internet világa veszélyes! Védekezz! Alapvető biztonsági beállítások és tanácsok internetezőknek, Facebook felhasználóknak!

  Nem is képzeled, milyen apróságokon múlik, és mennyi veszélyt háríthat el egy kis beállítás a számítógépeden, a Facebook fiókodban!...
Értem én, hogy fontos az EdgeRank, na de hogyan tudom meg, mennyi is az annyi? Megmondjuk!

2013/02/06 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Értem én, hogy fontos az EdgeRank, na de hogyan tudom meg, mennyi is az annyi? Megmondjuk!

  Tegnapi cikkünkben leírtuk, milyen tényezők határozzák meg az EdgeRank számértékét, előző napi cikkünkben pedig azt, miért is fontos az EdgeRank (röviden és...
Szeretnéd eljuttatni posztodat minél több emberhez, de nem tudod, miért nem működik a Facebbokon a megosztás úgy, mint régen? Kezdjük az alapoktól!

2013/02/05 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Szeretnéd eljuttatni posztodat minél több emberhez, de nem tudod, miért nem működik a Facebbokon a megosztás úgy, mint régen? Kezdjük az alapoktól!

Tegnapi cikkünkben írtunk a Facebook változásairól, arról, hogy mi az az EdgeRank, miért nem biztos, hogy minden követőd látni fogja amit kiposztolsz. Ma bővebben kifejtjük az EdgeRank-et...
Buzi Zsidó segítség a Fidesznek? Vigyázz, a mai adminok sok mindent megengednek!

2013/02/05 - Máté Balázs online marketing tanácsadó

Buzi zsidó segítség a Fidesznek? Hát ez meg mi? Vigyázz, a mai adminok sok mindent megengednek!

Hatalmas hiba a HVG weboldalán! Egy Gomperz Tamás nevével fémjelzett cikk, melyet a Fideszt segítő tanácsadókról írt, egy elsőre láthatatlan hibát rejt:  a cikk URL-ében...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!