Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

A Facebook az új uniós adatvédelmi rendelet ellenére is hozzáférhet adataidhoz, de ha nem jól állítottad be a láthatósági beállításokat, akár több külsős cég, vagy akár ismerőseid is hozzájuthatnak ezekhez, de akár a fiókodhoz is. Hogyan kerüld ezt el? Mu

2018/08/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így szabályozhatod, hogy mit látnak rólad mások a Facebookon

A Facebook az új uniós adatvédelmi rendelet ellenére is hozzáférhet adataidhoz, de ha nem jól állítottad be a láthatósági beállításokat, akár...
Hogyan éld túl a Facebook csökkenő organikus eléréseit marketingesként

2018/08/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan éld túl a Facebook csökkenő organikus eléréseit marketingesként

Egykoron a Facebook az online marketingesek kincsesbányája volt. Nem kellett mást tenned, mint jó cikkeket írni, és özönlött a látogató. De Zuckerberg mindenki pénzét akarja....
Mit mutatnak a számok – A közösségi média szerepe az utazási irodák munkájában

2018/07/31 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mit mutatnak a számok – A közösségi média szerepe az utazási irodák munkájában

Ha utazási iroda marketing kommunikációjáért vagy felelős, te is tudod, az online marketing a legfontosabb ebben a szegmensben. A Vista, Tensi és rengeteg más utazási irodánál...
Több közvetlen szobafoglalást szeretnél? Van néhány tippünk hozzá!

2018/07/29 -

Több közvetlen szobafoglalást szeretnél? Van néhány tippünk hozzá!

Az online utazási irodák az OTA portálok egyre többet hasítanak le a direkt szállodai foglalásokból. A hotel online marketing egyik fontos feladata a direkt foglalások elősegítése, a...
Alkalmazáson belüli hirdetések a Waze Local-ban a kis- és középvállalkozások számára

2018/07/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Alkalmazáson belüli hirdetések a Waze Local-ban a kis- és középvállalkozások számára

Az online marketingben a szálloda és étterem hirdetések egész arzenálját alkalmazzuk ügyfeleinknél. Ennek az egyik legújabb példája a Wazze hirdetések, melyek a...
Minden, amit az Instagram analitikai eszközéről online marketingesként tudnod kell

2018/07/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Minden, amit az Instagram analitikai eszközéről tudnod kell

Az Instagram egyre népszerűbb az online marketingesek, a hirdetők körében. Bár soha nem volt olyan hatékony, ingyenes platform, mint a Facebook valaha, a hirdetések jól teljesítenek egy bizonyos...
Snapchat, avagy a tartalommarketing ritkán emlegetett nagyágyúja

2018/07/23 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Snapchat, avagy a tartalommarketing ritkán emlegetett nagyágyúja

Amennyiben a fiatalabb, gyerek korosztály online marketing kommunikációd célcsoportja, akkor felejtsd el a Facebookot, de még az Instagramot is. Próbáld ki a Snapchat marketinget, melynek...
Szállodahirdetés a Google-on – Minden, amiről tudnod érdemes első kampányodhoz

2018/07/22 -

Szállodahirdetés a Google-on – Minden, amiről tudnod érdemes első kampányodhoz

A keresőoptimalizálással együtt végzett AdWords kampányok a leghatékonyabb marketing eszközök a hotel, szálloda marketing területén. Rendkívüli újdonságokat...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!