Novák Novák Anna

2022 óta dolgozom a Marketing Professzorok csapatában, ahol elsősorban SEO-ra optimalizált tartalmakat készítek. Blogcikkeket, PR-megjelenéseket és landing oldalakat írok, valamint linképítési feladatokban is részt veszek. A tartalomgyártás mellett ügyfeleink közösségi média felületeinek kezelésében is közreműködöm, így a stratégiai tervezéstől a napi tartalomkészítésig több területen támogatom a márkákat.

Jelenleg a Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem kereskedelem és marketing szakos hallgatója vagyok. Fontos számomra, hogy a tanulmányaimat a gyakorlatban is kamatoztassam, ezért folyamatosan követem a digitális marketing trendeket, és törekszem arra, hogy naprakész, eredményorientált tartalmakat hozzak létre.

A munkámban a legjobban azt szeretem, hogy minden projekt más kihívást hoz, és mindig van lehetőség valami újat tanulni — legyen szó márkaépítésről, tartalomstratégiáról vagy éppen hiteles online kommunikációról.
Novák Novák Anna

Novák Novák Anna cikkei

Kis szálloda, nagy lehetőségek: panzió marketing tanácsadás

Az idegenforgalom jelentős növekedése az utóbbi években új kihívások elé állította a szállodaipart. Nem csak a nagy hotelek, de a kisebb szállodák és panziók is egyre nagyobb versennyel szembesülnek. Egy jól kidolgozott marketing stratégia elengedhetetlen ahhoz, hogy kiemelkedj a versenytársak közül, növeld a foglalások számát és maximalizáld a bev...

Hotel marketing audit: az első lépés szállodád bevételének növeléséhez

Az üzleti siker és a folyamatos növekedés alapja a szállodaiparban is egy jól kidolgozott és rendszeresen felülvizsgált marketingstratégia. Ahhoz, hogy pontosan felmérd jelenlegi marketingtevékenységeid hatékonyságát, és meghatározd a növekedés és a fejlesztés lehetőségeit, az első és legfontosabb lépés egy alapos hotel marketing audit elvégzése. ...

Hotel marketing a gyakorlatban: tippek és tanácsok a vendégszerzéshez

A vendéglátóipar versenytéren a szállodák sikerességét jelentősen befolyásolják a kifinomult marketing stratégiák. A mai fogyasztók már nem érdekli az élettelen, sablonos reklám; ők valami újat, kreatívabbat és emlékezetesebbet várnak. Stratégia nélküli marketing tevékenység nem több mint a szerencse próbája. Ahhoz, hogy a szállodák növeljék foglal...

Fogászati marketing: így legyél sikeres a páciens szerzésben

Fogorvosként valószínűleg nincs elég időd a marketingre, miközben betegeket kezelsz és a személyzetet irányítod. Ne aggódj, ezzel nem vagy egyedül! Ma az online marketing segítségével könnyebben előzheted meg eddig sikeres konkurenciádat, gyorsabban érhetsz el drasztikus növekedést, mint hinnéd. Tudjuk, 20+ éve foglalkozunk fogászati marketinggel. ...

Így készíthetsz könnyen egy hatékony közösségi média marketing tervet

A digitális világban a hatékony közösségi média jelenlét elengedhetetlen a vállalkozások és a márkák számára. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan készíthetsz könnyen egy hatékony közösségi média marketing tervet; a céltól kezdve a célközönség meghatározásán át egészen a tartalomstratégia és teljesítményelemzés kidolgozásáig lépésről lépésre vezetünk...

Melyek a hatékony piackutatás kulcselemei startupok számára?

A startupok sikere szorosan összefonódik a hatékony piackutatással, amely lehetővé teszi számukra, hogy mélyrehatóan megismerjék a piacukat és az ügyfeleik igényeit. Az alábbiakban áttekintjük a startupok hatékony piackutatásának kulcselemeit, amelyek segítik a vállalkozásokat abban, hogy tudatos és megalapozott döntéseket hozzanak a kezdetektől fo...

A SEO jövője: mire számítsunk és készüljünk fel 2024-ben?

Az online marketing szakértők már most megosztják 2024-re vonatkozó SEO jóslataikat és stratégiáikat az egész interneten. Mint SEO szolgáltatások szakértői, néhány fontos előrejelzést is megosztunk, amelyek szerintünk meghatározzák majd a SEO jövőjét. A folyamatosan fejlődő digitális világban sokan kíváncsiak arra, hogy a SEO milyen szerepet fog já...

Piackutatás hoteleknek: hogyan végezzünk piackutatást egy szállodában?

Akár tapasztalt szállodatulajdonos vagy, aki évek óta ebben a szakmában dolgozik, vagy most kezded el a vállalkozásodat, és tervezel a közeljövőben egy szállodát nyitni és üzemeltetni, valószínűleg eszedbe jutott már, hogy hogyan lenne érdemes a legjobban elvégezni a piackutatást. Ebben a cikkben megmutatom neked, hogy miért fontos a piackutatás ho...

Hotel marketing tanácsadás: ezek a legjobb bevezetendő stratégiák

Az új technológiák megjelenése szükségessé teszi az agilis marketing stratégiák alkalmazását a versenyképesség megtartása érdekében. Napjainkban a hotel marketing a legmodernebb technológiát alkalmazza, hogy emlékezetes élményeket nyújtson vendégeinek és új ügyfeleket vonzzon. A hotel marketing tanácsadás során kifejlesztett egyedi stratégiák segít...

A szolgáltatás marketing művészete: így hatolj be sikeresen a piacra szolgáltatóként

A szolgáltatásalapú vállalatok olyan cégek, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy különböző személyek, például vízvezetékszerelők, ügyvédek vagy tanácsadók szolgáltatásait vásárolják meg. Mivel ezek a szolgáltatások nem fizikai termékek, a hirdetési stratégiák is eltérnek a termékmarketingtől. A szolgáltatások marketingjének megértése s...

5 fogorvos marketing tipp, amelyeket érdemes kipróbálnod még idén

A fogorvosi rendelő számos szempontból általában stabil marad az évek során. Bár időről időre frissítik a berendezéseket és szoftvereket, a rendelő teljeskörű átalakítására ritkán van szükség. De létezik egy olyan terület, ami folyamatosan változást és alkalmazkodást igényel, ez pedig a marketing. Gyere, megmutatom milyen fogorvos marketing tippeke...

Kiemelt területeink