Közösségi média marketing

2022-05-25

Így kereshetsz pénzt a TikTokon

A TikTok a világ egyik legnépszerűbb videómegosztó közösségi hálózata, amely az elmúlt évek során (főleg a karanténok idején) rengeteget nőtt. A platform rövid videók megosztására specializálódott, illetve lehetővé teszi a videós együttműködéseket is a feltöltők között. A TikTokon továbbá gyakoriak a trendek is, amelyek népszerűségéből nem csak a f...

2022-05-02

Hashtagek a közösségi médiában II. – A hashtagek használata

A hashtagek mind a felhasználóknak, mind pedig az adott közösségi platform algoritmusának segítenek megállapítani, hogy miről szól egy-egy bejegyzés. A hashtagek segítségével olyan felhasználókat érhetsz el tartalmaiddal, akik érdeklődnének ezek iránt, de meglehet, hogy nem is hallottak még márkádról.

2022-05-02

Hashtagek a közösségi médián I. – A hashtagek szerepe

A hashtagek fontos szerepet játszanak a közösségi médián: rengeteg új megtekintést, kedvelést és egyéb interakciót lehet szerezni velük, és általánosságban felfedezhetőbbé teszik tartalmaidat (és márkádat) az érdeklődő felhasználók számára.

2022-04-28

Az egészségügyi közösségi média marketing bevált taktikái

A közösségi média minden fogyasztó, így többek között az egészségügyi ügyfelek számára is egy fontos információs központnak számít. Egyre többen kutatnak az interneten egészségügyi információkat, és ezen keresések jó része a közösségi médián történik. A felhasználók újra és újra visszatérnek azokhoz a közösségi médiás forrásokhoz, akiket ismernek é...

2022-03-10

Instagram marketing fogorvosoknak – Így lehet sikeres magánpraxisod

A világ egyik legnagyobb közösségi platformjaként az Instagramot senkinek nem kell bemutatni. Habár valaha csak a fiatalabb korosztályt foglalkoztatta, mára ez a generáció is felnőtt, és az Instagram felhasználói köre változatosabb, mint valaha. Ez teszi olyan kiváló marketingplatformmá többek között magánfogorvosok számára is. Ha szeretnéd tudni,...

2021-11-15

Miért lett Meta a Facebook?

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy szűk, egyetemi közösségi adatbázis, amit a Harvard hallgatói „The Facebook” néven ismerhettek meg 2004-ben. Amikor a webhely 2005-ben nyilvánosan is megnyílt, elhagyta nevéből a „The” szót, és az óta csak Facebookként ismerhettük.

2021-11-11

Instagram influencer marketing fogorvosoknak – Egy hatékony stratégia?

Az elmúlt másfél évtized során az egész világot meghódították a közösségi platformok. Sokan a Facebookon kezdik és zárják napjukat, mások pedig képtelenek kibírni, hogy ne nézzenek rá 10 percenként az Instagramra. A szórakozás, a hírek és az általános kommunikáció mind átköltöztek az internetre, javarészt a közösségi médiára.

2021-05-10

Így szerezhetsz több pácienst a közösségi médián orvosként

A közösségi média sosem volt olyan hasznos és fontos eszköze a digitális egészségügyi marketingnek, mint most. Ahogy a Covid-19 életük szinte minden területét befolyásolja, az emberek szívesen látják a legfrissebb egészségügyi híreket és frissítéseket hírfolyamaikon – persze csak megbízható forrásokból. Ilyen megbízható, szakmai forrásként kell po...

2021-05-05

Facebook Business Suite: Egy rövid útmutató kisvállalkozásoknak

A 2020-as év eseményei miatt számos kisvállalkozás kényszerült az interneten folytatni üzleti tevékenységeit, hiszen a fogyasztók is inkább a biztonságos online vásárlást és házhoz rendelést választották az üzletek meglátogatása helyett. A közösségi médiás hirdetések természetesen nagyon fontos szerepet játszottak ebben az átalakulásban, és a kisvá...

Kiemelt területeink