Közösségi média marketing

2017-06-05

Pinterest marketing 2017-ben

Habár a Facebook még mindig az élen jár a népszerűséget tekintve, a havi 150 millió Pinterest-felhasználót egyáltalán nem érdemes figyelmen kívül hagyni. Valójában ez a szám hatalmasat nőtt 2015 óta, ami azt jelenti, hogy a Pinteresten is érdemes hosszú távon gondolkodni, ha marketing stratégiánkban szeretnénk használni.  

2017-05-27

20 tipp éttermeknek a közösségi média marketinghez

Idestova 10 éve a gasztronómiai marketing a Marketing Professzorok egyik erőssége. Budapesten és vidéken több, mint 20 étterem online marketing stratégiájának kialakításában és kivitelezésében vettünk részt. Ezen tapasztalatok alapján mutatatjuk, melyek a legfontosabb közösségi média trükkök éttermek részére! 

2017-05-26

A Facebook vagy a LinkedIn számodra a legjobb marketing eszköz?

Mire jó a Facebook marketing szempontból, és kik használják a LinkedIn portált? Melyik marketing eszköz a legmegfelelőbb célcsoportod eléréséhez? A legelső kérdés, amely egy marketingkampány megtervezésénél felmerül a következő: hol található meg a célközönségünk? A válasz segíthet eldönteni, hogy melyik közösségi platformot érdemes használni marke...

2017-05-15

Ezért érdemes kipróbálni az inbound marketinget

Az inbound marketing célja, hogy felkeltse a lehetséges ügyfelek figyelmét egy márkára vagy termékre. Egy online marketing ügynökség számos különböző technikával érheti ezt el: marketing automatizálás, SEO, tartalommarketing, email marketing, közösségi média, blogok és sok más is a rendelkezésünkre áll ...

2017-02-09

Hogyan támogatja a tartalommarketing az SMM stratégiádat

A tartalommarketing és a közösségi média marketing kéz a kézben jár, a siker a két eszköz hatékony alkalmazásán múlik. Közösségi média marketing értelmetlenné válik tartalom nélkül, valamint a tartalommarketing sem ér semmi a közösségi média nélkül, hiszen senki nem fogja tudni miről és mit írsz. Most adunk néhány tippet, melyek segítségével a tart...

2016-12-29

5 ok, amiért a marketing költések a jövőben az influencer marketing irányába tolódnak

Ahogy az online világ a Social Media felé frekventálódott, a felhasználók által kialakított közösségek egyre nagyobb gazdasági, és véleményformáló erővel ruházódtak fel. Míg évekkel ezelőtt a marketingesek szempontjából oly fontos trendformálók leginkább híres énekesek és sportolók voltak, manapság már az utca embere is influencer-ré válhat a közös...

Kiemelt területeink