Közösségi média marketing

2013-09-02

Új Facebook algoritmusok, melyek növelhetik oldalad elérését!

Facebook oldalt vezetsz? Akkor most jó hírrel szolgálhatunk! A Facebook ezentúl két új algoritmussal segíti a Facebook oldalak szerkesztőit, a nagyobb elérés és az oldalak láthatóságának növelése érdekében. Ismerd meg az új hírfolyam nyújtotta lehetőségeket és azt, hogyan kovácsolhatsz előnyt a Facebook legújabb frissítéséből! Itt a Last Actor és a...

2013-05-01

Mennyit ér egy rajongó, mennyiért tudok újakat szerezni?

  Gondolkodtál már azon, hogy mennyit is érnek Facebook oldalad rajongói? Sok esetben lehet hallani a Cost Per Like, vagyis a like értékének fogalmáról, de vajon ez mit is jelent. Ez az érték azt jelenti, hogy mennyibe is kerül Facebook oldaladra új rajongókat szerezni, kerüljön az fizetett hirdetésbe, vagy más marketingmódszerbe.    ...

2013-04-21

Facebook reklámok professzionálisan – a Power Editor bemutatása

  Sokakat zavar, hogy Facebook reklámjaik ellenőrzése nem olyan teljes körű, mint a Google Adwords esetében, azonban erre a problémára is van már megoldás a Power Editor személyében. Ez egy olyan ingyenes Google Chrome kiegészítő, amellyel sokkal mélyrehatóbban lehet beállítani kampányaink minden részletét. Nézzük is, mit kínál a Power Editor! ...

2013-04-17

Közösségi média marketing trendek 2013 – mi várható?

  Gyakran tesznek fel ügyfeleink, tanfolyamainkon részt vevők vagy az egyetemen tanítványaink kérdéseket arról, létezik-e Facebook lufi, és valójában akkora nagy ász-e a közösségi média marketing. Kapunk kérdéseket arról is, hogyan alakulnak majd át a weboldalak a legújabb trendeknek megfelelően. Ezeket a kérdéseket kötöttük csokorba, és adtunk ...

2013-03-13

A Twitter használata a közösségi média marketing területén

  Magyarországon egyes közösségi hálózatokhoz hasonlóan még a Twitter sem túl elterjedt. Kevesen látják gyakorlati hasznát, és úgy tűnhet, hogy az Egyesült Államokban is csak a hírességek használják. Azonban a Twitter ennél sokkal komolyabb eszköz, főleg közösségi média marketing szempontból.   

2013-02-19

Facebook kampány - miért maradnak el az eredmények?

  Tanuljunk a nagyok hibájából! Megégette magát a General Motors a közösségi média marketinggel, elköltött ugyan 10 millió dollárt, de a Facebook kampányát nem értékelte elég hatékonynak, és visszafogta ez irányú kiadásait. Ha egy ilyen költségvetésű cég nem tudja sikerre vinni a Facebook kampányát, sikerülhet ez egyáltalán valakinek? Természete...

2013-01-30

6 gyakori hiba a Facebook oldalak kezelésénél

  A Facebook egyszerűnek tűnik. Végtére, anyukád is használja, nem? Az enyém igen. Sőt az anyósom is… De van egy csomó oka annak, hogy rajongói bázisodat mégsem olyan könnyű kialakítani. Ráadásul, most a Graph Search megjelenésével még bizonyosabbá válik, hogy fontos a rajongók elköteleződése az oldal iránt, az aktivitás fokozása és az érdekes é...

2013-01-21

Top 7 közösségi média marketing hiba, amelyet nem szabad elkövetned

  Ma már minden a közösségi média marketingről szól. Mindenki műveli, akár ért hozzá, akár nem. Legyen szó akár egy befuttatott sikeres megacégről, vagy csak egy kis helyi vállalkozóról. Mindenki a kor szellemének megfelelően jelen akar lenni a közösségi médiában. Az egész egyszerű indok pedig: arra van a tömeg. Azonban vannak általános hibák, a...

2013-01-20

Van élet a Facebook-on túl?

  Régen mindenki az IWIW-en pörgött. Aztán jött, látott és győzött a Facebook. Bárki próbált hasonlót, belebukott. Létezik, és nagyon szépen fejlődik a Google+, de ilyen háttérrel azért el is várjuk, sok különbség ugyanakkor nincs. Ha van is, ki is talál valamit a Google+ a Facebook azt azonnal lemásolja.  Te gondolkodtál már azon, hogy szereted...

2013-01-08

A közösségi média stratégia alapjai 2013-ban

A legtöbb marketingeshez hasonlóan már minden bizonnyal használod a közösségi médiát azért,  hogy elsősorban kapcsolatba lépj célközönségeddel és vevőddel, hogy legfrissebb üzeneteidet átadd nekik. Minden bizonnyal keményen dolgozol, hogy követőid számát és aktivitásukat növeld. Egyre több közösség platform jelenik meg , mint például a Google+ vagy...

Kiemelt területeink