notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Használd Te is a Pinterest erőforrásait közösségi média marketing portfóliódban, konverziós céljaid megvalósításához! Leírás és útmutató a Pinterest marketinghez!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Pinterest marketing 2017-ben

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Pinterest marketing 2017-ben


2017/06/05
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Habár a Facebook még mindig az élen jár a népszerűséget tekintve, a havi 150 millió Pinterest-felhasználót egyáltalán nem érdemes figyelmen kívül hagyni. Valójában ez a szám hatalmasat nőtt 2015 óta, ami azt jelenti, hogy a Pinteresten is érdemes hosszú távon gondolkodni, ha marketing stratégiánkban szeretnénk használni.
 

Pinterest marketing 2017-ben

Hogyan használhatjuk tehát a Pinterestet marketingre?

 

Az üzleti Pinterest fiók létehozása

Pihengetünk?

Ez az útmutató feltételezi, hogy felhasználói szinten más ismerjük a Pinterestet. Azonban a platform másképpen működik, ha üzleti célokra szeretnénk használni.

 

A Pinterest üzleti felhasználói feltételei

Fontos, hogy tisztában legyünk a felhasználói feltételekkel és a ránk vonatkozó szabályokkal és korlátozásokkal. Az üzleti célokra készülő fiókokra külön előírások vonatkoznak!

 

A további különbségekkel akkor szembesülünk majd, miután elkészült üzleti fiókunk. Ekkor elérhetővé válnak számunkra olyan szolgáltatások és funkciók, mint a Pintereszt statisztikai eszköze, a kiemelt pinek, úgynevezett Bővített pinek és kiemelt videók.

 

Töltsük ki üzleti Pinterest profilunkat

Miután üzleti fiókunk elkészült, a következő lépés weboldalunk megadása, hogy üzleti logónk minden olyan Pinre rákerülhessen, amely arról az oldalról érkezik (a Pinterest 165x165 felbontású logóméretet javasol). Töltsük fel profilunkat minden fontos adattal, hogy az érdeklődők többet tudhassanak meg rólunk, ha éppen a Pinteresten keresztül találnak ránk!

 

Jöhetnek a Táblák!

Most jön a legérdekesebb rész – készítsünk egy új Táblát és adjunk olyan nevet neki, ami egyértelműen utal arra, hogy miről is szól ez a Tábla. Használjunk olyan kulcsszavakat, amik segítségével a felhasználók könnyedén rátalálhatnak tartalmunkra (ezt a leírásban is alkalmazzunk). Ne felejtsünk el látványos borítóképet hozzáadni táblánkhoz!

 

Tartsuk észben, hogy a felhasználók csupán limitált mennyiségű Táblára iratkozhatnak fel, ezért nagyon gondosan meg fogják válogatni, hogy melyikek lesznek ezek – érdemes tehát minden nap új pineket hozzáadni Táblánkhoz!

 

Hasznos tippek

Ha idáig eljutottunk, akkor itt az ideje pinnelni, azaz tartalmakat kitűzni Táblánkra. Lássuk, hogy miként tehetjük hatékonnyá ezt a folyamatot!

  • Törekedjünk a változatosságra: Ha csak saját weboldalunk tartalmait pinneljük ki, arra a követők hamar ráunnak. Próbáljunk más forrásokból is tartalmakat tűzni Táblánkra, hogy megtartsuk érdeklődésüket!
  • Írjunk ellenállhatatlan leírásokat: Minden pinhez tartnoznia kell egy kis leírásnak is, amely hívogatóbbá és érdekesebbé teszi azt. Akár közvetlen hivatkozásokat is elhelyezhetünk a leírásban, de vigyázzunk, hogy ne szóljon minden az önreklámozásról!
  • Használjuk a Pinterest widgetet weboldalunkon: A Pinterest gomb beépítésével weboldalunk felhasználói egyetlen kattintással kitűzhetik tartalmainkat saját Tábláikra.
  • A releváns Táblák legyenek előtérben: Ha létrehoztunk egy szezonális Táblát, akkor állítsuk be úgy, hogy Pinterest-oldalunk legtetején jelenjen meg.

 

Bővített pinek

Ha használtuk már a Pinterestet, akkor biztosan láttunk olyan pineket, amikhez egy recept is tartozott, vagy olyan filmes pineket, amikben a színészek és a film értékelése is szerepelt.

Ezek az úgynevezett Bővített pinek (Rich Pins). Segítségükkel a pinek tartalma automatikusan frissül weboldalunk alapján, ezért azok a felhasználók számára láthatóbbá válnak és megkönnyítik a vásárlást is. Igényeljük ezt a funkciót minél előbb, miután regisztráltunk!

 

Kiemelt pinek

A Kiemelt pinek segítenek tartalmaidat előtérbe helyezni olyan felhasználók számára, akik vásárolni szeretnének. A Kiemelt pinek más PPC-t használó platformokhoz hasonlóan működnek, ezért a Pinterest Kiemelt pinjei nem okoznak majd problémát azok számára, akik ismerik ezt a módszert.

 

Ne adjuk fel, ha legelső kampányunk nem lesz olyan eredményes, mint amire számítottunk. Ha megfelelő módosításokat eszközölünk, akkor idővel biztosan hatékonyabb reklámokat hozhatunk majd létre!

 

Ne feledkezzünk meg a Pinterestről!

Sok cég és vállalkozás követi el azt a hibát, hogy miután létrehozta és kitöltötte cégprofilját a Pinteresten, az szép lassan feledésbe merült. Azonban a Pinterest Social Hub funkciója lehetővé teszi, hogy a pineket előre beidőzítsük és megvizsgálhassuk a valós idejű statisztikákat is. Ne feledjük, a Pinteresten való megjelenés is elősegíti a keresőoptimalizálás fejlődését weboldalunkon!
 

SMM

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
521 467
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Használhatóság

Milyen egyszerű egy felhasználó számára egy adott oldal navigálása és a keresett...

Megosztott IP

Mi is az a megosztott IP? Egy megosztott IP címről egyszerre több feladó is...

Forgalom

Mi az a forgalom? Online környezetben forgalom alatt általában egy webhelyre...

"Gazdagodj meg gyorsan" ajánlat

Ezek a tipikus könnyű pénzszerzési lehetőségeket...

Kilépő pop-up

Egy olyan Pop-up, amely akkor jelenik meg, amikor a látogató megpróbálja...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.