Marketing stratégia

2018-12-23

Az ügyfél-elégedettség mérése egyszerűen

Akár tetszik, akár nem: igenis vannak elégedetlen ügyfeleid. Az elégedetlen ügyfelek pedig nem tesznek jót az üzletnek. Ha szeretnél megoldást találni erre a problémára, akkor először is be kell ismerned, hogy van hová fejlődnöd, és hogy muszáj is tenni valamit ennek érdekében.  

2018-12-19

Mi kell a hatékony éttermi marketinghez 2019-ben?

Egy étterem marketingstratégiáját összeállítani nem kis feladat, különösen ha figyelembe vesszük, hogy minden évben új trendek ütik fel a fejüket, amik gyökeresen megváltoztathatják a vendéglátás szektorát. Persze az ilyen irányzatok nem egyik pillanatról a másikra alakulnak ki – ez a folyamat van, hogy évekkel korábban elkezdődik.   ...

2018-10-24

Érzelem-alapú marketing - a leghatékonyabb út a vásárlóhoz

Statisztikák, kiváló minőség, alacsony árak, kedvező ajánlatok – ezek mind olyan dolgok, amelyek segíthetnek ugyan eladni egy terméket vagy szolgáltatást, de hosszútávon semmit nem tesznek a márkahűség kialakítása érdekében. Gondolj csak bele – segít az ilyen papíron jól mutató tényezők közül bármelyik is abban, hogy az ügyfelek egy szorosabb érzel...

2018-09-29

Miből áll a szállodamarketing 2019-ben?

6 kérdés, és 6 szakértői válasz 2019 hotel marketing trendjeiről. Mit felejts el, és mit ne hagyj ki ezentúl szállodád marketing stratégiádból tapasztalataink és kutatásaink eredményei alapján a hotel marketing világából.

Kiemelt területeink