Eszköztár
Az eszköztár definíciója
Az eszköztárak általában vízszintes vagy függőleges sávban elhelyezett ikonokból állnak. Az ikonokra kattintva használhatók egy program speciális funkciói, vagy indítható el egy specifikus folyamat azokon belül.
Eszköztár az online marketingben
Az online marketingben a bővítményekként telepíthető böngésző eszköztárakra már rég felfigyeltek a marketingesek. Számtalan eszköztár elérhető mindenféle specializált témakörön belül, például a pénzügyi befektetések, vagy részvénypiac iránt érdeklődő felhasználók számára, vagy azoknak, akik a SEO-val, vagy akár a lóversenyekkel szeretnek foglalkozni. A nagyobb internetes cégek, mint például a Google, a Yahoo vagy az eBay is kínálnak saját eszköztárakat felhasználóik számára, hogy azok könnyedén elérhessék a leggyakrabban használt funkciókat és szolgáltatásokat.
Az online marketingesek is hasznukat lelhetik az eszköztárakban. Ha például egy felhasználó olyan eszköztárat telepített böngészőjébe, amely hivatkozást tartalmaz a marketinges webhelyére, akkor nagy valószínűséggel újabb és újra és újra felkeresi majd azt a webhelyet.
Gyakori kérdések
Mi az az eszköztár?
Az eszköztárak a böngészőkben megjelenő sávok, amik extra funkciókat, vagy statisztikákat kínálnak a felhasználók számára.
Mi az eszköztárak szerepe?
Számos nagyobb cég kínál eszköztárat az érdeklődő felhasználók számára, hogy azok minél könnyebben felvehessék a kapcsolatot kedvenc márkáikkal.