notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Influencer marketinggel kapcsolatos cikkek Máté Balázstól

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Influencer marketing

Influencer marketing

A koronavírus hatása az influencer marketingre

2020/04/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A koronavírus hatása az influencer marketingre

A koronavírus miatt világszerte milliók húzódzkodnak otthonuk biztonságába, és ez a jelenség már most súlyos csapást mért a gazdaság számos...
A gondolatvezérek és az influencer marketing kapcsolata

2020/03/20 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Kik azok a gondolatvezérek (és mi közük van az influencer marketinghez)?

Mint oly sok más felkapott divatszót, a „gondolatvezér” fogalmát is kellő mennyiségű vita övezi. Egy olyan kifejezés ez, amit sokan előszeretettel használnak, függetlenül...
Amit egy marketingesnek a Spotify influencer marketingről tudnia kell

2020/03/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Spotify influencer marketing – Így tarolj a világ legnépszerűbb zenés platformján

Az influencer marketing kifejezés hallatán a legtöbbeknek rögtön az Instagram, a Facebook, a YouTube vagy más népszerű közösségi platformok ugranak be. De gondoltad volna, hogy a Spotify is alkalmas...
Amit marketingesként a YouTube influencer marketingről tudnod kell

2020/02/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Minden, amit a YouTube influencer marketingről tudni érdemes

Ahogy az okostelefonok egyre terjednek és A vezeték nélküli internet sebessége is generációról generációra javul, egyre több videó kerül fel a világhálóra...
Így változtatja meg a Z generáció az influencer marketinget

2020/02/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így érheted el influencer marketinggel A Z generációt

A Z generáció jelenleg a világ legnagyobb fogyasztói csoportja. Egyes források szerint már most 29 milliárd dollárnyi költekezésért felelősek, míg mások ennek a...
Minden, amit egy marketingesnek vagy egy influencernek az Instagram Live-ról tudnia kell

2019/12/23 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A meghatározó Instagram Live útmutató cégeknek és influencereknek

Az élő videó napjaink egyik legnépszerűbb digitális jelensége és online marketing trendje. Egyre több platform kínál ilyen funkciót a YouTube-tól kezdve a Twitchen, és...
Minden, amit partnermarketingről tudni érdemes

2019/12/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi az a partnermarketing, és hogy működik?

Az online marketing célja sokak számára az, hogy egy stabil, passzív bevételforrást építsenek ki maguknak. Egy ilyen ideális rendszerben a kemény munka idővel megtérül,...
Hogyan érd el hatékonyan a különböző generációkat influencer marketinggel

2019/12/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így célozd meg influencer marketinggel a különböző generációkat

Az influencer marketinget sokan automatikusan a millenáris korosztállyal asszociálják. Ez nem meglepő persze, hiszen ők az a csoport, akik már gyerekkorukban megismerkedhettek a digitális világgal. Azonban vak...
Facebook
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 074 384
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Befejezett lehetőségek

Mit is jelent a befejezett lehetőségek kifejezés?   A befejezett...

CPM

A CPM definíciója A CPM (cost per mille) egy népszerű...

Visszatérítés

A visszatérítés azt jelenti, hogy egy vásárló...

Állítás

Az állítás egy értékesítési email azon...

Premier Google Partner

Ezt a rangot 2016-ban hozták létre. Az olyan ügynökségeket...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.