Google AdWords? Esetleg a Facebook? A keresőoptimalizálás a fontos? Esetleg a Youtube videó kampányok? Vagy csak vegyél bannereket? Esetleg PR cikkeket? Egyéb közösségi média marketing eszközök kellenének? Mi tényleg megmondjuk!

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Tudod melyik online marketing eszköz a legjobb cégednek?

Máté Balázs, marketing tanácsadó

Forrás: matebalazs.hu

Google AdWords? Esetleg a Facebook? A keresőoptimalizálás a fontos? Esetleg a Youtube videó kampányok? Vagy csak vegyél bannereket? Esetleg PR cikkeket? Egyéb közösségi média marketing eszközök kellenének? Mi tényleg  megmondjuk! :)

Tudod melyik online marketing eszköz a legjobb cégednek?
 
Sokszor keresnek meg cégvezetők, marketingesek úgy, hogy határozott elképzelésük van arról, mely online marketing eszköz lenne a leghatékonyabb cégük marketingének fellendítésében.  Szeretnék egy hatékony AdWords kampányt, azt mondták, az a legjobb. Egy multi ügyfelem csak a Facebook kampányokban hitt, nem is akart hallani másról. Van aki csak 10.000 rajongót szeretne Facebook oldalának. Attól várja a megváltást... Talán te is így vagy ezzel? Van elképzelésed, mi a legjobb neked? Már egytemi tanítványaim is tudják, hogy ezek így egymagukban semmit nem érnek, mind csak pénzkidobás.
 

A beteg diagnosztizál - marketing stratégia nélkül nem éri meg!

Sokszor mondják nagyszüleink: „Jobban tudom én, mi a bajom, mint az orvos.” Azért az orvos mégis teljes átvizsgálást kér. Nem hagyja a betegre a diagnózis felállítását. Nyilván, aki a saját testén érzi a fájdalmakat, belülről jobban láthat dolgokat, mint a kívülálló. De az orvos mégis csak orvos, tapasztalattal, szaktudással. A beteg öndiagnózisa, érzései segíthetnek neki, de ő már ezer esetet látott, magáról a kezelésről sokkal többet tud, mint a beteg. Így van ez a marketingessel is. Azzal a különbséggel, hogy a marketinghez „mindenki ért”. Éppen ezért, néha nehéz meggyőznöm az öndiagnosztizáló marketinges pácienseket, hagyják, hogy a döntés előtt vizsgáljuk meg a beteget, azaz világítsuk át az adott céget. Nézzük, mit is jelent ez?
 

Marketing audit - a marketing stratégia alapja a jelen állapot!

A marketing auditot a jelenlegi eszközök és aktivitás átvizsgálásával kezdjük, mind az offline mind az online téren. A marketingköltésektől kezdve a honlap átvilágításán át (szükség esetén fókuszcsoportos vizsgálat, szemkamerás elemzés, keresőoptimalizáltság stb.) a közösségi média aktivitáson keresztül mindent darabjaira szedünk. Elemezzük a konkurencia aktivitását, helyzetünket a konkurenciához képest, áttekintjük az üzleti stratégiát és ekkor jöhet a marketing stratégia kidolgozása. Nos, így már el lehet dönteni, melyik cégnek melyik eszköz a leghatékonyabb. De nézzük át, mégis, melyek az irányelvek! 
 
 

Marketing stratégia kidolgozása - pontos stratégia személyre szabottan, a Te vállalatod számára!

A marketing stratégia kidolgozása csak azután kezdődhet meg, hogy pontosan felmértük ügyfelünk eddigi teljesítményét, igényeit, célközönségét, stb.

Az audit összeállítása során mélyen elmerülünk a projektben, annak minden aspektusát megvizsgálva - majd az eredmények alapján kezdjük meg a marketing stratégia kidolgozását.

Az elkészült stratégiában összefoglaljuk a vállalatod számára szükséges marketing eszközöket, teendőket a sikeres online jelnelét érdekében.

 
 

Komplex online marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1,3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Elemeztesd céget marketingét velünk, kérd ajánlatunkat ide kattintva!



 
 

Kinek jó egy AdWords kampány?

Az AdWords-öt nem csak azoknak ajánljuk, akiknek a weboldala még nem keresőoptimalizált. Sokszor jó és olcsó lehetőség lehet azoknak is, akik sok kulcsszavukra már az elsőnek jönnek a Google találati listáján. Az AdWords azonban nem olyan egyszerű, mint amilyennek először látszik. Ha nem tapasztalt szakember kezeli, bizony sokkal több pénz elmegy rá, mint hozzáértő kezekben. Magyarul sokkal több pénzből lesz kevesebb vagy ugyan annyi vásárló. 
 

Kinek jó a közösségi média marketing?

A Közösségi média marketing nem csak a Facebookból áll, bár jelenleg ő a zászlóvivő. Az egész téma hihetetlenül összetett, hiszen egy divatmárkának hatékonyabb lehet egy Pinterest jelenlét, mint egy Facebook, a Facebook marketingen belül is rengeteg változat létezik. A megint csak első látásra egyszerűnek tűnő, de optimalizálást igénylő fizetett hirdetésektől a vírusmarketing kampányokig sok lehetőség közül választhatunk. Meg kell vizsgálnunk először is, ki a célcsoport és hogyan juthatunk el hozzájuk a legkönnyebben, legolcsóbban. 
 

Kinek kell a keresőoptimalizálás?

Itt egyszerűbb a válasz: mindenkinek. A SEO azaz a keresőoptimalizálás ma már nem egy kis plusz, hanem elengedhetetlen feltétele minden honlapnak. Ennek ellenére a honlapkészítő cégek és nyílt forráskódú rendszerek nagy többsége még mindig kezdetleges szinten kezeli a keresőoptimalizálási beállítási lehetőségeket. Mindenki állítja persze, hogy az ő honlapmotorja SEO-s, azaz keresőoptimalizált. Amikor átvizsgáljuk derül ki, hogy sajnos a nagy nevű honlapkészítő cég is csak az alapbeállításokat tette lehetővé, és még azokat sem töltötte ki a kódban… 
 
Egy jó marketingstratégiában mindenből van valamennyi, éppen annyi, amennyi az adott helyzetben az adott cégnek szükséges. Nem lehet egy eszközre, egy lapra mindent feltenni. Bármikor kitalálhatja a Facebook, hogy csak fizetett hirdetéseket jelenít meg, és azt jó drágán. Minek akkor a sokszázezres, sok munkával, pénzzel kiépített rajongói oldal? A Google is hozhat egy olyan változtatást algoritmusában, mellyel minden eddigi keresőoptimalizálási munkádat lenullázza. Gondolkodj tehát stratégiában és használj minden eszközt. Persze, rengeteg más eszköz is rendelkezésünkre áll, melyet most egy rövid cikkben nem tudunk felsorolni, de ha megbízol minket a marketing stratégia kialakításával, használni fogjuk céged marketingében. 
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!