A negyedik negyedév egy fogászati praxis életében nem csupán lezárása az évnek, hanem előkészítése a következő időszak tudatos, stabil növekedésének. Ha a rendelő szeretne kiemelkedni a 2026-os versenyben, elengedhetetlen, hogy a fogorvos marketing eszköz...
Mit is jelent a lehetőség?
Minden vállalat számára más testesíti meg a lehetőség fogalmát, de általában azokról az érdeklődőkről van szó, akikkel éppen az értékesítési részleg foglalkozik.
Marketing szempontból releváns információk
1. Személyre szabott üzenetek:
Lehetőségek azonosítása után a vállalatok célzott üzeneteket küldhetnek, növelve az elköteleződést és a konverzió esélyét.
2. Automatizált kampányok:
A lehetőségek alapján automatizált marketing kampányok készíthetők, hatékonyabbá téve a kommunikációt.
3. Lead scoring:
A lehetőségek minősítése segít az értékesítési erőforrások hatékonyabb felhasználásában, azzal, hogy azonosítja a legnagyobb valószínűséggel vásárló érdeklődőket.