Miért bízd a honlapkészítést egy profi webdesigner cégre, ügynökségre?

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Ezért van szükséged profi honlapkészítő cégre, ügynökségre

Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Te magad készítetted a honlapod? Tudom, a saját gyerekét nehezen ítéli meg az ember, főleg mások előtt. Tudtad, az IKEA-bútor összereszerelésben is az a legnagyobb csel (azon felül, hogy az IKEA rengeteget spórol a szállítási és összeszerelési költségeken), hogy Te szereled össze, így a szívedhez nő, akkor is, ha esetleg nem olyan jó? De hidd el, ez nem büszkeség, ez üzlet, pénz kérdése. 

Miért bízd a honlapkészítést egy profi webdesigner cégre, ügynökségre?

Felesleges vitát nyitni arról, hogy tényleg minden cégnek szüksége van-e egy modern, gyors, jól működő webhelyre. Elég csak ránézni arra a több tucat csináld-magad eszközre, amelyek láttán sok marketinges, cégtulajdonos gondolja azt, hogy nem is kell neki profi webdesigner – majd összedobja magának, vagy a szomszéd kissráccal megcsináltatja, ami kell. Igen, egy saját készítésű webhely is lehet sikeres, de jó oka van annak, hogy a profitcélú vállalatok túlnyomó többsége inkább valamilyen webdesign ügynökség, professzionális honlapkészítő cég segítségét kéri. Összefoglalhatnám annyival is, hogy a suszter maradjon a kaptafánál, hiszen ott, ahol a szakértelme valós, tudja a legtöbb értéket teremteni.

 
De az alábbiakban nem is egy, hanem tíz szilárd érvet találsz erre – lássuk, hogy miért van szükséged neked is webdesign ügynökségre:

 

1. A honlapkészítő cég nem ma kezdte, jelentős KNOW-HOW, azaz tapasztalat gyűlt össze náluk

Egy tapasztalt webdesign ügynökség profi designerekből álló csapatot foglalkoztat, akik többéves tapasztalatukat hasznosítják munkájuk során. Számtalan stílussal, designnal és üzleti környezetben dolgoztak már, és a komolyabb kihívásokra is ismerik a legjobb megoldásokat. Ezen tudás birtokában olyan webhelyeket készíthetnek, amiket egy laikus képtelen lenne megfelelően megtervezni, felépíteni és üzembe helyezni. 

 

2. A webdseigner cégek különleges erőforrásai

Egy webdesign ügynökség olyan erőforrásokkal rendelkezik, amelyekhez egy átlagember sosem férhetne hozzá. Egyes eszközök, webfejlesztői csomagok és bővítmények csak professzionális webdesignerek számára érhetők el (vagy csak ők tudják a legtöbbet kihozni belőlük). Ezek az erőforrások teszik lehetővé az ilyen ügynökségek számára, hogy figyelemfelkeltő vizuális környezeteket hozhassanak létre, illetve módosíthassák azokat a te igényeid szerint.
 

A webdesign ügynökségek továbbá a legmodernebb technológiákat használják, biztosítva ezzel, hogy webhelyed naprakész és villámgyors legyen. Egy jó ügynökség továbbá a lehető leghamarabb végzi majd el a szükséges javításokat és újításokat webhelyeden, amint azok elérhetővé válnak.
 
Ezeket az eszközöket és egyéb erőforrásokat egy cég számára rendkívül borsos lenne beszerezni, frissíteni és teljesen kihasználni, míg a webdesign ügynökségek elosztják ezek költségeit az ügyfelek között – így mindenkinek sokkal jobban megéri az együttműködés.
 

3. Olcsó honlapkészítésnek híg a leve

 
Nagyon csábító lehet egy olyan olcsóbb webhelykészítő eszközt választani, mint például a WordPress – ezek az eszközök azonban csak korlátozott támogatást és lehetőségeket kínálnak felhasználóiknak. Ilyenkor van az, hogy órákat töltesz az interneten azt keresgélve, hogy „hogyan lehet a WordPressben…” vagy „van a WordPressben erre valahol egy plugin…” és így tovább.

Mindemellett az ilyen szolgáltatásoknak rejtett költségeik is lehetnek – például, ha valamit fizetős beépülő modulokkal vagy kénytelen megoldani webhelyeden, mert a platform alapból nem támogatja ezt vagy azt a funkciót. Így egy év leforgása alatt a sokszorosát fizeted majd ki annak, mint amennyit eleinte terveztél.
Persze ne felejtsd el hozzászámolni ehhez, hogy milyen költségekkel és áldozatokkal jár megtanulni a platform kezelését, összeszedni a különböző eszközöket és beépülő modulokat, elhárítani az esetleges hibákat, és így tovább…Tudod, a suszter…  Bízd inkább egy ügynökségre, akiknek mindez csupán egy átlagos munkanap.

 

4. Profi SEO azaz a keresőoptimalizálás

A SEO-ról, azaz a keresőoptimalizálásról már biztosan halottál. Ez az online marketing és webdesign azon területe, amely láthatóbbá teszi webhelyedet a Google-on (és más hasonló motorokon) kereső felhasználók számára. Hiába egy jó webhely, ha az emberek nem tudják, hogy létezik, nem igaz?

 

A SEO-val nehéz lépést tartani, hiszen a felhasználók keresési szokásai és a keresőmotorok algoritmusai rendszeresen változnak, de ez is olyasmi, amiben egy jó webdesign ügynökség rengeteget segíthet. Az ilyen ügynökségek ismerik a legújabb és legfontosabb keresőoptimalizálási trendeket, és tudják, hogy hogyan használják ezeket a sikerek érdekében.

 

A SEO jóvoltából több valóban érdeklődő felhasználó talál majd rá és látogat el webhelyedre, így több konverzióra és hűséges, visszatérő ügyfélre is számíthatsz majd.

 

5. A webdesigner ügynökség professzionális megközelítése

Munkád során mindent megteszel annak érdekében, hogy termékeidet és szolgáltatásaidat a lehető legjobb minőségben kínáld ügyfeleidnek. Ezt a színvonalat kell tükrözze webhelyed is. Az emberek ugyanis néhány másodperc alatt eldöntik egy webhelyről, hogy maradjanak vagy távozzanak róla.

 

A látogatók durván 75%-a az alapján ítéli meg egy vállalat hitelességét, hogy mennyire mutat profin annak webhelye. Webhelyed megjelenése és működése nagyban befolyásolja, hogy egy lehetséges ügyfél téged, vagy egy versenytársadat keresi-e majd fel.

 

Egy gyors, reszponzív és könnyedén használható webhely pozitív felhasználói élményt eredményez, aminek köszönhetően látogatóid sokkal jobban megbíznak majd cégedben. Az ilyen elégedett látogatások gyakran eredményeznek érdeklődőket, regisztrációkat, feliratkozásokat és persze vásárlókat is.
Egy jó webdesign ügynökség tudja, hogy hogyan könnyítse meg a látogatók dolgát webhelyeden, és hogyan ösztönözze őket a konverzióra.

 

6. Mobil-első design – a honlapkészítés akapja 

A Statista egy 2021-ben publikált tanulmánya szerint az összes online forgalom közel 57%-a érkezett mobileszközökről. Mi több, az internetezők 90%-a használ okostelefont vagy táblagépet. A webhelyek többsége ma már nem engedheti meg magának, hogy ne tegyen eleget a mobilról internetezők igényeinek.


Nem csoda, hogy a Google többféle frissítést is kiadott az elmúlt években, amelyek a mobilos felhasználói élményre koncentráltak. Ilyen volt többek között az alapvető webes vitals-mutatók bevezetése is, amelyek manapság már rangsorolási szempontoknak számítanak. Évek óta egyértelmű, hogy a mobilra optimalizált webhelyek előkelőbb pozíciókat érhetnek el a keresőtalálatok között.

 

Egy tisztességes webdesign ügynökség már az első pillanattól kezdve mobil-első megoldásokban gondolkodik, és persze tudja is, hogy hogyan lehet kivitelezni ezeket. Még a kényelmes eszközökkel sem feltétlenül könnyű feladat olyan webhelyeket tervezni, amelyek mobilos és asztali környezetben is jól mutatnak, illetve könnyedén navigálhatók és használhatók is. Ez az egyik legfőbb oka annak, hogy sok cég egy webdesign ügynökségre bízza ezt a feladatot.

 

7. Professzionális segítségnyújtás – honlapkészítő cég évtizedes múlttal

A tervezés nem ér véget azzal, hogy a webhely elkészül és nyilvánosan is elérhetővé válik. A webes szokások és trendek folyamatosan változnak, ezért webhelyednek folyamatos karbantartásra lesz szüksége, hogy cégeddel együtt növekedhessen.

 

A profi webdesignerek nem csak a webhely elkészítése során nyújtanak segítséget, hanem a későbbiekben is rendelkezésre állnak, amikor problémákba ütközöl. Sok ügynökség egy kapcsolattartót is kijelöl számodra, aki egyszerűbbé teszi a kommunikációt a két cég között. Ezzel szemben a legtöbb webhelytervező eszköz csak egy chatbotot vagy egy külföldi telefonszámot biztosít „ügyfélszolgálat” gyanánt.

 

Egy webdesigner ügynökség lépésről lépésre segít majd webhelyed fejlesztésében, illetve akár egy promóciós stratégia összeállításában és kivitelezésében is. Itt lehet szó PPC vagy közösségi médiás hirdetésekről, illetve akár blogbejegyzésekről is.

 

Fontos szempont, hogy az ilyen ügynökségek számos más céggel dolgoztak már együtt, ezért jól tudják, hogy mi működik és mi nem. Ez a rendszeres tanácsadás és folyamatos támogatás megfizethetetlen értéket képvisel céged számára.

 

8. Felhasználóbarát design

A profi webdesignerek nem csak a webhelyeket tanulmányozzák, hanem azt is, hogy hogyan viselkednek ezek felhasználói. Tudják, hogy milyen designelemek ösztönzik és vonzzák, és milyenek taszítják őket.


A felhasználóbarát designnak van néhány nagyon fontos szempontja, és ezeket mind figyelembe kell venned webhelyed megtervezése és felépítése során. Ezek hiánya hamar bosszantani kezdi majd látogatóidat, akik rövid időn belül távoznak webhelyedről (és jó eséllyel vissza sem térnek oda többet).

 

A webdesign ügynökségek tudják, hogy hová helyezzék az űrlapokat, hogyan rendezzék el az oldalak tartalmát, a navigációs menüket, a CTA-kat, és egyéb elemeket, hogy ezek a legjobb felhasználói élményt biztosítsák.

 

A legtöbb látogató minél gyorsabban szeretne rátalálni azokra az információkra és válaszokra, amit épp keresnek. Ha webhelyed megnehezíti ezt számukra, akkor jó eséllyel egy olyan versenytársadnál nézelődnek majd tovább, aki több figyelmet fordított a webdesignra.

 

9. Minőségi tartalmak – amikor a honlapkészítést és a marketinget egy helyen megkapod

Tartalmak nélkül még egy csinos, jól felépített, könnyedén megtalálható webhely sem ér sokat. Ezek a tartalmak kommunikálják majd márkád üzenetét az érdeklődőknek, és ha ezek az üzenetek nem érnek célba, akkor lehetséges ügyfeleidről is lemaradsz majd.

 

A specializált kulcsszavak és kifejezések használatával egy ügynökség fellelhetőbbé teszi majd webhelyedet célközönséged számára. Ehhez alapos kulcsszókutatásra és -használatra lesz szükség, ami szintén nem 15 perces munka.

 

A kulcsszavakon kívül egy ügynökség a megfelelő vizuális elemekkel is kiegészíti majd webhelyedet, hogy még egyedibb stílust kölcsönözzön neki, és elkülönítse azt versenytársaidtól. Legyen szó egyedi diavetítésekről vagy látványos felhívásokról, ezek az elemek jelenthetik majd a különbséget az egyszerű látogatók és a konvertáló ügyfelek között.

 

A webdesign ügynökségek gyakran alkalmaznak közösségimédia-specialistákkat, akik segítenek a megosztható tartalmakat elkészítésében. Ez lehetővé teszi majd számodra, hogy márkád a Facebookon és más népszerű közösségi platformokon is minél több emberhez eljusson.

 

10. Időtakarékos megoldás – többet keresel a sajtá munkáddal a honlapkészítés ideje alatt, mint amnit a webdesigner ügynökségnek fizetsz

Cégtulajdonosként bizonyára temérdek dolgod van. Egy webhely megtervezése és elkészítése időigényes, gyakorlatilag teljes munkaidős feladat, ami mellett nem igazán maradna időd másra. Egyértelmű, hogy sokkal fontosabb dolgod is van ennél, amiket csak te intézhetsz a cégen belül. Ha viszont profikra bízod webhelyedet, akkor rengeteg időt spórolhatsz meg magadnak.


Egy webhelyet ugyanis, mint fentebb is olvashattad, nem csupán elkészíteni kell, hanem karbantartani, frissíteni és javítani is. Külön feladat a hibák elhárítása, az készletek frissítése, az űrlapok feldolgozása, az üzenetek megválaszolása, a képek feltöltése és még sorolhatnánk.

 

Mindemellett rendszeresen kell ellenőrizned legfontosabb teljesítménymutatóidat és egyéb webhelystatisztikáidat, hiszen csak így tudod majd nyomon követni, hogy hol jársz éppen a céljaidhoz vezető úton.

 

Nem árt persze időnként összehasonlítanod webhelyedet a versenytársakkal, és megnézni, hogy mik hiányoznak saját tartalmaidból, amikkel megnyerik maguknak az ügyfeleiket.

 

Mi a helyzet a trendekkel? Van rendszeresen időd arra, hogy utánanézz a legújabb irányzatoknak, alaposan tanulmányozd és implementáld őket webhelyeden?
A webdesign egy teljes munkaidős szakma. Gyakran nem is egy ember, hanem egy egész csapat végzi, hiszen temérdek feladatot foglal magába, amelyeket mind érdemes kiszervezni egy jó webdesign ügynökségnek.

Gyakori kérdések

Olcsó honlapkészítés

Hogyan lehet olcsó a honlapkészítés? Semiképpen nem úgy, hogy egy rossz honlapja lesz a cégednek a végén. A hatékony honlap a legolcsóbb, hiszen a legtöbbet hozza a konyhára.

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!