Mitől lesz egy webhely SEO-barát 2021-ben? Mi kel a keresőoptimalizált honlapkészítéshez:?

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Mitől lesz egy webhely SEO-barát 2021-ben?

Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Tudjátok mivel lehet őrületbe kergetni engem? Amikor megkérdezek egy KKV marketingesét/tulajdonosát, milyen weboldalt szeretne, és azzal kezdi: „Legyen olyan, mint az Apple.com…. Az annyira letisztult, igényes és szép.” Ha valaha foglalkoztál már a keresőoptimalizálással, akkor most már te is nevetsz, jól tudva, hogy az Applenek nincs szükséges seo landing-ekre, és nem azért lesz több, vagy kevesebb vásárlója, mert megtalálják a Google-ben. Igaz PR-ben nekik sem ártanak, ha mondjuk a környezetvédelem szóra az elsők lennének, de eddig még az USA-ban sem jutottak el az online PR-esek…
 

 

Mitől lesz egy webhely SEO-barát 2021-ben? Mi kel a keresőoptimalizált honlapkészítéshez:?

Persze, egy ilyen rangú domaint, még akkor is jól jön a Google-ben sok mindenre, ha semmi Google irányelvre nem figyel, hiszen annyi link mutat rá.  De nem, nem figyelnek ilyesmire, a Google sebesség tesztjén is csak 40%-ot ér el a weboldal, a szabványossági kritériumokban is vannak hibák a W3C validátor szerint. Mert megtehetik. De egy KKV nem. Sőt, mondom, ha online PR szempontból nézem, egy multi sem, de ezt most tényleg hagyjuk.

 

Egy KKV legfontosabb online marketing eszköze a SEO, minden paraméterre ügyelnie kell. Igen, néha ez lemondásokkal jár, sok szöveg, kevesebb csillivilli, de az eredmények magukért beszélnek. Olvasd el ezt a tanulmányt itt pl: SEO eredmények az egészségügyben

 

Persze, nem jelenti ez azt, hogy egy keresőoptimalizált weboldal csúnya kell legyen, sőt. De vannak kritériumok, melyeknek meg kell felelnie, ha üzleteket szeretnénk weboldalunkról. Ezek a kritériumok néha korlátok közé szorítják a SEO webdesignereket is, de egy jó grafikus attól még tud szép honlapot tervezni, hogy figyel a keresőoptimalizálási elvekre. Persze, a szép egy relatív fogalom. De az biztos, azt el kell felejtenünk, amilyen az apple.com

 

A harc egyre élesebb, egyre több cég ismeri fel a SEO jelentőségét. Ahhoz, hogy webhelyed versenybe szállhasson egy ilyen mezőnyben, egy jól keresőoptimalizálható weboldalra lesz szükséged. Ahhoz, hogy sikeres legyél, három fontos szempontot kell figyelembe venned a webhely SEO központú megtervezésekor:

 

Mi kell a SEO központú honlaphoz? Áttekintés.

Először is ott van a webhely designja, ami az oldalak számára, felépítésére és működésére utal. Egy jól megtervezett webhely minden eszközön hibátlanul működik, átlátható és megfelel mind a felhasználók, mind pedig a keresőmotorok elvárásainak. Mindamellett legyen szép, és igényes, nyújtson „ügyfélélményt”. 

 

Másodszor a tartalom. A tartalmak teszik lehetővé webhelyed számára, hogy megjelenjen a felhasználók keresésére, amikor azok beírnak valamit a Google-be. Ha egy szó nincs ott a weboldaladon, akkor arra soha nem fog tudni jönni a keresőben. Ezért kell a nagy és széles körű tartalom. 

 

A harmadik fő tényező a verseny. Kik a versenytársaid, és ők hogyan kezelik webhelyüket? Ne feledd, hogy mindig van valaki, akivel ugyan azt a közönséget próbáljátok megcélozni, a feladatod pedig az, hogy előnyt szerezz versenytársaiddal szemben.

 

SEO stratégiádon múlik, hogy milyen pozíciókat sikerül elérned a keresőtalálatok között, és hogy mekkora forgalomra számíthatsz. Azonban nincs olyan titkos stratégia, ami minden cég számára tökéletes lenne. Ha mindez nem lenne elég, a SEO egy lényegében végtelen feladat, hiszen a felhasználói szokások, a trendek és az algoritmusok is folyamatosan változnak, amelyekhez mind hamar alkalmazkodnod kell, ha nem szeretnél lemaradni a mezőnytől.

 

Ha szeretnél te is egy SEO barát webhelyet, keress meg, alkossunk online marketing stratégiát! Kattints IDE! 

 

Szóval hogyan készíts SEO-barát webhelyet 2020-ban? A következő tippek ebben segítenek!

 

Miért van szükség SEO-barát webhelyre?

 

A SEO barát honlap jobb ügyfélélményt kínál

A pozitív ügyfélélmény elengedhetetlen ahhoz, hogy megnyerd ügyfeleid hűségét, akik újra és újra visszatérnek majd webhelyedre. Egy jó webhelyet könnyű navigálni, és könnyedén megtalálhatók rajta a keresett információk is. De mi köze mindennek a SEO-hoz? Egyszerű: ha a keresőmotorok azt tapasztalják, hogy a felhasználók szívesen töltik idejüket webhelyeden, illetve eszközeikkel jó teljesítményt mérnek rajta, az a rangsorolásban is sokat segít majd.

 

A SEO barát weblap felhívja magára a keresőmotorok figyelmét

A SEO egyik fő célja, hogy megfeleljen a keresőmotorok elvárásainak. Fontos például, hogy webhelyed az aktuális keresőalgoritmusokra legyen optimalizálva. Ezek az algoritmusok (különösen a Google-é) rendszeresen változnak, frissülnek, fejlődnek, ezért nem létezik olyan, hogy „egyszer SEO-ztam a webhelyem, és kész”. Ahhoz, hogy jól rangsorolhass, meg kell felelned az aktuális algoritmusoknak.

 

A SEO barát webhely  több aktivitást vonz

A digitális marketing egyik fő célja, hogy kapcsolatot teremts meglévő és leendő ügyfeleiddel. Egy stabil SEO stratégia segít abban, hogy több embert érj el, több hozzászólást szerezz, tovább megtartsd a látogatókat webhelyeden, és hogy tartalmaid megosztására ösztönözd őket. Minél több aktivitást észlelnek a keresőmotorok egy webhelyen, annál nagyobb eséllyel rangsorolják őket előkelő pozíciókba.

 

A keresőoptimalizált weboldallal jobb rangsorolást érsz el

De mi ez a rangsorolás, amiről már többször is szó esett? Lényegében azt jelenti, hogy milyen előkelő pozícióban jelennek meg egy webhely tartalmai a keresőmotorok találatai között. Egy jól rangsoroló webhely magas, előkelő pozíciókat kaphat, és így több figyelemre, forgalomra számíthat. A fő cél az, hogy megelőzd versenytársaidat a találatok között. Ehhez foglalkoznod kell webhelyed tartalmával, optimalizálnod kell webhelyed technikai hátterét, és még versenytársaid stratégiáit is jó, ha áttanulmányozod.

 

A keresőoptimalizált honlappal befektetéseid jövedelmezően térülhetnek meg

Az online jelenlét, és minden SEO-hoz kötődő feladat valójában nem költség, hanem befektetés, és egy jó befektetés többszörösen megtérül majd. Egy jó SEO stratégiával több láthatóságra, forgalomra és konverzióra számíthatsz.

 

Mitől lesz egy webhely SEO-barát?

A SEO egy összetett, stratégiát követelő, hosszadalmas folyamat, amit jobb egy tapasztalt szakemberre bízni. Ha azonban már most el szeretnéd kezdeni saját webhelyed optimalizálását, akkor az alábbi tippek neked szólnak!

 

Könnyítsd meg a navigációt

A kereskedelmi webhelyek többségének fő célja, hogy tájékoztassák az érdeklődőket egy cég termékeiről és szolgáltatásairól. Habár ezt kutatások is bizonyítják, valójában teljesen logikus, hogy az emberek az olyan webhelyeket kedvelik jobban, amelyeken könnyedén és gyorsan rátalálnak a keresett információkra. Egy SEO-barát webhely navigációja tehát gyors, természetes és akadálymentes kell legyen.

 

A navigáció megkönnyítése érdekében érdemes egy egyszerűsített webhelytérképet elhelyezni a webhely főoldalán, amiről a látogatók minden fontosabb oldalra egyetlen kattintással eljuthatnak.

 

Használj SEO-barát domaint

A domain nevének tükröznie kell az iparágat, amiben a cég működik, de kapcsolódnia kell azokhoz a kifejezésekhez is, amikre ideális ügyfeleid használnak, ha valamilyen releváns termékre keresnek rá. Ha konyhabútorokkal foglalkozol, akkor olyan domain nevet válassz, aminek köze van a konyhabútorokhoz.

 

Persze arra is figyelj oda, hogy domain neveddel kitűnj a versenytársak közül. A választott név egyedi és bizalomgerjesztő kell legyen a jövendőbeli ügyfelek szemében. 

 

Írj minőségi tartalmakat

Fontos, hogy tartalmaid célközönséged érdeklődését tükrözzék, és hogy nagy gonddal és szakértelemmel készítsd el őket. Mindemellett ügyelj arra is, hogy tartalmaid könnyedén olvashatók, „emészthetők” legyenek: a hosszú szövegeket oszd bekezdésekre, szakaszokra, illetve használj címsorokat is, hogy megkülönböztesd ezeket egymástól. A címsorok segítenek a látogatóknak, hogy gyorsan átfussák tartalmaidat, a keresőmotoroknak pedig, hogy hogy eldöntsék, miről szólnak cikkeid.

 

Ügyelj a teljesítményre

Egy modern, SEO-barát webhely villámgyorsan működik mind asztali, mind pedig mobileszközökön. A sebesség egy alapvető keresőoptimalizálási szempont, ezért ügyelned kell rá, hogy tartalmaid technikailag is optimalizálva legyenek. Ez többek között kisméretű képeket, egyszerűsített forráskódokat, és gyors szervereket igényel. Weboldalaid sebességét a Google PageSpeed Insights (IDE kattintva elérheted)) eszközével tesztelheted, ami javaslatokat is kínál majd arra, hogy hogyan javíthatnád teljesítményüket.

 

A SEO barát honlapkészítés alapja: Használj reszponzív kialakítást

A webhelyeket manapság különféle eszközökről böngészik az emberek – okostelefonokról, laptopokról, asztali számítógépekről és táblagépekről is. Ezen eszközök mind más és más méretekben igyekeznek megjeleníteni a webes tartalmakat, ráadásul más böngészőket és operációs rendszereket is használnak. Ahhoz, hogy webhelyed SEO-barát lehessen, minden ilyen eszközön megfelelően kell működnie, függetlenül attól, hogy milyen platformról tekintik meg a felhasználók.

 

A legfontosabb, hogy elsődlegesen mobileszközökre készítsd el webhelyedet, hiszen többen böngészik az internetet mobilokról, mint bármilyen más eszközről. Ezek a webhelyek asztali számítógépeken is tökéletesen kell, hogy működjenek, de sokkal könnyebb előbb mobilra tervezni, és utána gondolni az asztali környezetre. A reszponzív design megoldja ezeket a problémákat.

 

„Kapcsold össze” webhelyed a közösségi médiával

Teremts lehetőségeket webhelyed és a közösségi média összefűzésére. A közösségi média, habár közvetlenül nem sokat segít a SEO-ban, egy nagyszerű online marketingeszköz, ami segíthet még több forgalmat terelni webhelyedre.

 

A közösségi média segítségével változatosabb tartalmakat kínálhatsz követőidnek. Egyes platformok főleg a képes tartalmakra támaszkodnak, míg máshol a szöveges vagy a kevert tartalmak kerülnek előtérbe. A közösségi platformokkal több új ügyfelet is elérhetsz, habár eleinte érdemes csak azokat a hálózatokat (vagy hálózatot) használni, amelyeken biztos, hogy rátalálsz célközönségedre.

 

Rendszeresen publikálj friss tartalmakat

A keresőmotorok előnyben részesítik friss tartalmakat, és az idősebb tartalmak egyre lejjebb csúszhatnak a rangsorolásban, ahogy újabbak veszik át a helyüket az előkelő pozíciókban. Persze egy érdeklődő közönség is szívesebben olvas új hírekről és információkról, mint elavult, már tárgytalan témákról. Ha tehát a keresőmotorok vagy látogatóid hosszú ideig csak régi irományaidat látják, akkor webhelyed előbb-utóbb feledésbe merül majd.

 

Ha önerőből nem tudod biztosítani a rendszeres (és minőségi) tartalom-utánpótlást, akkor kérj fel profi tartalomkészítőket, akik átvállalják magukra ezt a feladatot. Ha nem hoznak forgalmat, a régi bejegyzéseket törölheted, vagy felfrissítheted új adatokkal, hogy újra esélyük legyen rangsorolni. A lényeg, hogy ne hanyagold el webhelyed tartalmait!

Használj külső és belső hivatkozásokat

A hivatkozások (mind a külsők, mind pedig a belsők) elengedhetetlen egy SEO-barát webhely kialakításához. Ezek a linkek egyrészt felhívják a keresőmotorok figyelmét a tartalmak közötti kapcsolatokra, másrészt pedig afféle szavazatokként szolgálnak arról, hogy mely webhelyek és tartalmak megbízhatók és hitelesek az interneten.

 

A belső hivatkozások azok a linkek, amelyek egy webhely oldalait kötik össze egymással, tehát mind egy domainhez tartoznak. Ezek segítik az oldalak közötti navigációt a látogatóknak, a keresőmotorok pedig ez alapján állapítják meg, hogy egy webhely mely tartalmai kapcsolódnak egymáshoz (illetve valamennyire a rangsorolásban is segítenek).

 

A külső hivatkozások a webhelyek, domainek között kialakított linkek. Amikor egy másik webhely hivatkozik a tiédre, ezzel azt jelzi a keresőmotoroknak, hogy domained megbízható – ez egy úgynevezett visszahivatkozás. Ezzel az adott webhely tekintélyének egy része átszáll a tiédre, amitől az jobban rangsorolhat majd bizonyos keresésekre. Ez az egyik legfontosabb SEO rangsorolási szempont. Külső hivatkozásoknak számítanak azok a linkek is, amik a te webhelyedről mutatnak más domainekre – ezeket kimenő hivatkozásokként szokás emlegetni.

 

A hivatkozásokat persze megfontoltan és indokoltan kell használni, ugyanis vannak olyan linkek, amik többet árthatnak egy domain hírnevének, mint amennyit segíthetnének neki. A hivatkozások mindig értékes tartalmakra kell, hogy mutassanak, amelyek kapcsolódnak az éppen tárgyalt témához (akár egy saját oldaladra, akár egy külső forrásra linkelsz).

 

Gyakori webdesign hibák, amiket el kell kerülnöd egy SEO-barát webhelyen avagy a keresőoptimalizált honlapkészítés alaptézise

Mint fentebb olvashattad, a honlapkészítés során, a design a SEO egyik fontos szempontja. Ha azt szeretnéd, hogy webhelyed jól teljesítsen a keresőmotorok találati listáin, és felhasználóid is élvezettel böngésszék, akkor nem elég szimplán csinosan kialakítani – a design során az optimalizálásra is oda kell figyelned.

 

Íme a leggyakoribb webdesign hibák, amik tönkretehetik tartalmaid SEO-teljesítményét és felhasználói élményét.

 

Rosszul használod a címsorokat

A címsorok koncepciója nem túl összetett, sok webhelyen mégis többször előforduló probléma, hogy nem használják őket megfelelően. Ez súlyos hiba, hiszen a címsorok fontos szerepet játszanak a tartalom átláthatóságában (a felhasználók számára) és értelmezésében (a keresőmotorok számára).

 

Ha azt szeretnéd, hogy webhelyed tartalmai megfeleljenek a legalapvetőbb SEO elvárásoknak, akkor használd megfelelően a H1, H2, és alacsonyabb szintű címsorokat.

 

Fontos szempont, hogy oldalanként csak egy H1-es elem szerepeljen (ez általában az oldal címe, és semmi más), míg a H2, H3 és egyéb címsorok a tartalom felosztását szolgálják (fejezetek, szakaszok címei, stb.) Ügyelj továbbá arra is, hogy, ahol lehet, építsd bele természetes fogalmazással legfontosabb kulcsszavaidat ezekbe a címsorokba, mert a keresőmotorok kiemelt figyelmet fordítanak rájuk.

 

Nem használsz reszponzív designt

Mint fentebb olvashattad, az emberek többsége már javarészt okostelefonról böngészi az internetet, így elengedhetetlen, hogy modern, SEO-barát webhelyed reszponzív desinnal rendelkezzen. Valójában nem is beszélhetünk valódi optimalizálásról, amíg nem működik kifogástalanul valamennyi eszközön.

 

Ha tehát még mindig nem rendezted át webhelyedet mobil-első kialakításúra, akkor jelen pillanatban ez legyen a legelső prioritásod SEO stratégiád megvalósításában.

 

Túl nagy méretű médiafájlokat használsz

A mutatós, releváns képeknek minden webhely tartalmaiban ott van a helyük, azonban ha túl nagy méretű fájlokként töltöd fel őket, akkor ezek jelentősen lassítják majd a betöltést, ami sokat ront a felhasználói élményen (ami, mint tudjuk, rangsorolási szempont).

 

Ha ki szeretnéd deríteni, hogy a képek lassítják e-webhelyed bizonyos oldalaid, akkor elemezd ezeket az oldalakat a Google PageSpeed Insights eszközével. Mint fentebb említettük, ez az eszköz rámutat azokra a problémákra, amiket érdemes lenne kijavítanod, hogy felgyorsítsd webhelyedet.

 

Ha webhelyed minden igyekezeted ellenére is lassúnak bizonyul, akkor meglehet, hogy másik szerverre kell átköltöztetned azt.

 

Szövegeket tartalmazó képeket használsz

A tartalomkészítők és webmesterek előszeretettel töltenek fel szöveges elemeket képekként, mert így könnyebb stílusosan, látványosan megjeleníteni őket a tartalmakban. A probléma csak az, hogy habár ez a felhasználókat általában nem zavarja, a keresőmotorok csak a valódi szöveges elemeket képesek elolvasni és értelmezni – a képekre írt szövegeket nem.

 

Ha csak teheted, kerüld ezt a módszert, és ne tölts fel olyan képeket, amiken szöveges elemek is szerepelnek (hacsak nem akarod, hogy a keresőmotorok figyelmen kívül hagyják őket).

 

Ha már itt tartunk, a képekhez ne felejts el ALT szöveget megadni, ami akkor jelenik meg a felhasználóknak, amikor valamiért a képet nem sikerül betölteni rendesen. Az ALT szöveget a keresőmotorok is képesek elolvasni.

 

Rövid, sekélyes tartalmakat töltesz fel

Egyes webmesterek azért töltenek fel szándékosan rövidebb tartalmakat webhelyeikre, mert ezek csinosabban mutatnak a designon belül. Nem szabad azonban ilyen súlyosan átesni a ló túloldalára, ugyanis a terjedelmesebb tartalmak általánosságban jobban teljesítenek a rangsorolásban, mint a rövid, sekélyes cikkek.

 

Persze az elsődleges szempont továbbra is a tartalom minősége, de egy hosszabb tartalomban sokkal több hasznos, értékes információt elhelyezhetsz, amivel arányosan fokozod a minőségét is.

 

Végtelen görgetést használsz

A Web 2.0-ával megjelenő technológiák közül a „végtelen görgetés” lett az egyik legnépszerűbb. Ez a funkció folyamatosan több tartalmat tölt be, ahogy a felhasználó lejjebb görget az oldalon.

 

Kétségtelen, hogy ez a módszer segít hosszabb ideig a webhelyen tartani a látogatókat, azonban SEO szempontjából épp, hogy hátrányos designdöntés lehet. Ha webhelyed nincs oldalakra osztva, akkor a keresőmotorok nem biztos, hogy képesek lesznek megfelelően feltérképezni és indexelni tartalmaidat. Ez azért van, mert a keresőmotorok nem mindig látják azokat a tartalmakat egy oldalon, amik megjelenítéséhez felhasználói interakcióra (pl. görgetésre) van szükség.

 

Nem is beszélve azokról a lehetőségekről, melyeket egy-egy új aloldal rejt az egyedi optimalizálásra, pl. a forráskódba írható kifejezések által. 
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!