SEO, keresőoptimalizálás cikkek, a keresőoptimalizáló cég válaszol

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

SEO, keresőoptimalizálás

 

A keresőoptimalizáló cég válaszol

SEO, keresőoptimalizálás cikkek, hírek, infók. Melyek a keresőoptimalizálás legújabb trendjei, mi kell egy kereső-optimalizált honlaphoz? A keresőoptimalizáló cég válaszol! 
Keresőoptimalizálás immáron 15 éve
A keresőoptimalizálás már régóta motorja, legeredményesebb elme onéine marketing tanácsadási szolgáltatásainknak. Még akkor kezdtünk el foglalkozni a SEO-val, amikor még nem csak a Google volt az egyetlen keresőmotor. Annak idején, a 2000-es évek elején, közepén még könnyű volt bármire a találati lista elejére kerülni, a keresőmotorok algoritmusait megérteni, és kihasználni nem volt nehéz. 

 

Keresőoptimalizálás magunknak

Az, hogy ez a weblap szinte minden marketing kifejezésfe az elsők között jön a találati listában egy olyan know-how eredménye, melyet hosszú évek óta építünk, de minden nap frissítünk, mivel kísérletezünk, olvasunk és tanulunk. Az, hogy mind a SEO mind a keresőoptimalizálás szóra az első 10 között találsz ránk, egyértelműen mutatja ennek eredményességét. 

 

Keresőoptimalizálás ügyfeleinknek

Sokszor mosolygok azon, amikor a keresőoptimalizáló cégek azzal védekeznek, mikro megkérdezem, Ti, miért nem vagytok semmire az első tíz között, hogy ők ügyfeleikre koncentrálnak, ott érnek el SEO eredményeket. Nem mindegy azonban, milyen nehéz kifejezésekre, szavakra értsz el azonban első helyezést. Amennyiben megkeresel bennünket, és szeretnéd, hogy a keresőoptimalizálás segítségével lendítsük fel online marketing kommunikációdat, mutatok jó pár eredményt, mely sok milliós találati listából az első. 

 

Keresőoptimalizálás oktatás és a SEO szakemberek

Rengeteg olyan keresőoptimalizáló cég, vállalkozás működik, aki annak idején nálam tanulta a SEO alapjait, akár az egyetemen, akár gyakornokként cégünknél, esetleg alkalmazottként, kiugorva saját vállalkozást alapított. Kedvenc példám, hogy az egyik tanítványom, egy 3 éves főiskola, majd 2 hónap, nálunk eltöltött gyakornoki munka után, SEO guruként hirdette magát a LinkedInen. Az önbizalom jó dolog, sok sikert kívánok neki! A vicceseb inkább az ebben, hogy valóban többet ért a keresőoptimalizáláshoz, mint a legtöbb, magát SEO szakembernek tituláló vállalkozó.

 

Keresőoptimalizálás cikkek

Nos, és elértünk ennek a rovatnak a valódi céljához: keresőoptimalizálással kapcsolatos cikkeket, híreket találtok itt. Milyen cikkek ezek? A folyamat elején külföldi irodalmakból inspirálódunk, vagy egy-egy felmerült SEO probléma vagy eredmény alapján indul el egy kutatás. A kutatás eredményeit a gyakorlatba ültetjük, leteszteljük, majd amikor már biztosan tudjuk, mi az igazság, cikként publikáljuk őket. Így születtek az alábbi, keresőoptimalizálás, SEO cikkeink is. 
 

Keresőoptimalizálás a YouTubera, avagy hogyan SEO-zd videóidat

2018/04/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Keresőoptimalizálás a YouTubera, avagy hogyan SEO-zd videóidat

A Youtube keresőoptimalizálás egyre fontosabbá válik a videók elterjedésével. Mit kell megtenned azért, hogy többen nézzék meg videódat a Youtubeon? A videó...
Mikortól láthatók a SEO eredményei?

2018/03/17 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mikortól láthatók a SEO eredményei?

A keresőoptimalizálással kapcsolatban gyakran felmerül a kérdés, hogy mégis mikortól lesz ennek látható eredménye; mikortól várható, hogy az ember első legyen a...
A linkmarketing alapjai. Hogyan szerezzek bejövő linket a keresőoptimalizálás miatt weboldalamra?

2018/03/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Milyen hivatkozások tetszenek a Google-nak?

Milyen linkek felelnek meg a keresőóriás szabályzatának? A linkmarketing alapjai. Hogyan szerezzek bejövő linket a keresőoptimalizálás miatt weboldalamra? Melyek az erősebb hatású, melyek a spam...
Hogyan lehet több ügyfeled a Google, a SEO segítségével?

2018/03/05 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan lehet több ügyfeled a Google, a SEO segítségével?

Mi az a long tail SEO és hogyan használjuk? Hogyan növeli drasztikusan egy jó keresőoptimalizálási technika a bevételeidet? Gyakorlati példákon mutatjuk be!   
Vajon ha növekszik a keresőkből weboldalam látogatottsága, több lesz a vevőm, a konverzióm is? Sokan úgy gondolják, a keresőoptimalizálás nem hoz direkt konverzió növekedést, pedig ha ezeket a tippeket betartod, biztos több vendég lesz hotelednek, több k

2018/02/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A konverziós arány optimalizálás és a keresőoptimalizálás elválaszthatatlan kapcsolata

Vajon ha növekszik a keresőkből weboldalam látogatottsága, több lesz a vevőm, a konverzióm is? Sokan úgy gondolják, a keresőoptimalizálás nem hoz direkt konverzió növekedést,...
Keresőoptimalizálás 2018 egyik legfontosabb SEO trendje, a hangalapú keresés

2018/02/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Keresőoptimalizálás 2018 egyik legfontosabb SEO trendje, a hangalapú keresés

Mint azt már remélhetőleg nagyon jól tudod, az okostelefonokról indított keresések száma átlépte az asztali számítógépes lekérdezésekét....
Növekedett a meta leírások hossza, mit jelent ez a SEO szempontjából?

2018/01/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Növekedett a meta leírások hossza, mit jelent ez a SEO szempontjából?

A Google 2017 novemberétől hosszabb kivonatokat vesz át weboldaladról, így a meta desciption mérete is növekedhet? Mit jelent ez a SEO szempontjából és mennyire érdemes növelni a meta...
A keresőoptimalizálás folyamatosan változó alapokon nyugvó tudomány. 2019-ra rengeteg minden megváltozott, de sok minden maradt is ugyan az, ami eddig fontos volt a SEO-ban. Külföldi irodalmazás és saját kutatásaink alapján mutatjuk, mit tegyél meg azért,

2018/01/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan legyek az első a Google találati listáján 2019-ben?

A keresőoptimalizálás egy folyamatosan változó, bővülő területe a digitális marketingnek, éppen ezért nehéz egyetlen egy stratégiát találni rá, ami az idők...
SEO, keresőoptimalizálás

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!