SEO, keresőoptimalizálás cikkek, a keresőoptimalizáló cég válaszol

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > SEO, keresőoptimalizálás

SEO, keresőoptimalizálás

 

A keresőoptimalizáló cég válaszol

SEO, keresőoptimalizálás cikkek, hírek, infók. Melyek a keresőoptimalizálás legújabb trendjei, mi kell egy kereső-optimalizált honlaphoz? A keresőoptimalizáló cég válaszol! 
Keresőoptimalizálás immáron 15 éve
A keresőoptimalizálás már régóta motorja, legeredményesebb elme onéine marketing tanácsadási szolgáltatásainknak. Még akkor kezdtünk el foglalkozni a SEO-val, amikor még nem csak a Google volt az egyetlen keresőmotor. Annak idején, a 2000-es évek elején, közepén még könnyű volt bármire a találati lista elejére kerülni, a keresőmotorok algoritmusait megérteni, és kihasználni nem volt nehéz. 

 

Keresőoptimalizálás magunknak

Az, hogy ez a weblap szinte minden marketing kifejezésfe az elsők között jön a találati listában egy olyan know-how eredménye, melyet hosszú évek óta építünk, de minden nap frissítünk, mivel kísérletezünk, olvasunk és tanulunk. Az, hogy mind a SEO mind a keresőoptimalizálás szóra az első 10 között találsz ránk, egyértelműen mutatja ennek eredményességét. 

 

Keresőoptimalizálás ügyfeleinknek

Sokszor mosolygok azon, amikor a keresőoptimalizáló cégek azzal védekeznek, mikro megkérdezem, Ti, miért nem vagytok semmire az első tíz között, hogy ők ügyfeleikre koncentrálnak, ott érnek el SEO eredményeket. Nem mindegy azonban, milyen nehéz kifejezésekre, szavakra értsz el azonban első helyezést. Amennyiben megkeresel bennünket, és szeretnéd, hogy a keresőoptimalizálás segítségével lendítsük fel online marketing kommunikációdat, mutatok jó pár eredményt, mely sok milliós találati listából az első. 

 

Keresőoptimalizálás oktatás és a SEO szakemberek

Rengeteg olyan keresőoptimalizáló cég, vállalkozás működik, aki annak idején nálam tanulta a SEO alapjait, akár az egyetemen, akár gyakornokként cégünknél, esetleg alkalmazottként, kiugorva saját vállalkozást alapított. Kedvenc példám, hogy az egyik tanítványom, egy 3 éves főiskola, majd 2 hónap, nálunk eltöltött gyakornoki munka után, SEO guruként hirdette magát a LinkedInen. Az önbizalom jó dolog, sok sikert kívánok neki! A vicceseb inkább az ebben, hogy valóban többet ért a keresőoptimalizáláshoz, mint a legtöbb, magát SEO szakembernek tituláló vállalkozó.

 

Keresőoptimalizálás cikkek

Nos, és elértünk ennek a rovatnak a valódi céljához: keresőoptimalizálással kapcsolatos cikkeket, híreket találtok itt. Milyen cikkek ezek? A folyamat elején külföldi irodalmakból inspirálódunk, vagy egy-egy felmerült SEO probléma vagy eredmény alapján indul el egy kutatás. A kutatás eredményeit a gyakorlatba ültetjük, leteszteljük, majd amikor már biztosan tudjuk, mi az igazság, cikként publikáljuk őket. Így születtek az alábbi, keresőoptimalizálás, SEO cikkeink is. 
 

8 ok, amiért szükséged van éttermednek keresőoptimalizálásra

2020/01/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

8 ok, amiért szükséged van éttermednek keresőoptimalizálásra

Volt idő (úgy 20-25 évvel ezelőtt), amikor az emberek többsége, ha étterembe szeretett volna menni, felcsapott egy telefonkönyvet, egy újságot vagy felkereste egy ismerősét, hogy megkérdezze...
A GDPR layer és a SEO kapcsolata

2019/12/12 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A GDPR layer és a SEO kapcsolata

Elronthatja a GDPR layer a keresőoptimalizálást? Veszthetünk konverziókat, ha nem jól csináljuk? Igen! Mutatjuk, mi a gyakorlati tapasztalatunk és mi a jó megoldás! 
Hogyan használd SEO-ra a Google Search Console-t? 3/3. rész

2019/10/25 - Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó

Hogyan használd SEO-ra a Google Search Console-t? 3/3. rész

Háromrészes útmutatónk utolsó részében haladó, gyakorlati tippeket kínálunk ahhoz, hogy hogyan használd a Search Console-t a SEO javítására. Az...
Hogyan használd SEO-ra a Google Search Console-t? 3/2. rész

2019/10/19 - Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó

Hogyan használd SEO-ra a Google Search Console-t? 3/2. rész

Három részes sorozatunkban részletesen bemutatjuk, hogyan használhatod weboldalad SEO teljesítményének elemzésére a Google Search Console-ban található elemzéseket, adatokat...
Link building tippek

2019/10/17 - Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó

10 profi link building tipp, amivel megerősítheted SEO-dat

A linképítés és a keresőoptimalizálás folyamatosan változik, az egykor olyan jól működő technikák ma már gyakorlatilag használhatatlanok, ha a Google éppen nem is...
Hogyan használd SEO-ra a Google Search Console-t? 3/1. rész

2019/10/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan használd SEO-ra a Google Search Console-t? 3/1. rész

Három részes sorozatunkban részletesen bemutatjuk, hogyan használhatod weboldalad SEO teljesítményének elemzésére a Google Search Console adatait. Az első részben az alapokkal...
Hogy találjak meg valamit a Google-ben? 12 profi keresőtrükk!

2019/10/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogy találjak meg valamit a Google-ben? 12 profi keresőtrükk!

Egy pár nagyon hasznos, eddig nem ismert trükköt mutatunk, ha nehezen találsz meg valamit a Google-ben, úgy érzed nem elég pontos a találat vagy esetleg túl sok weboldal közül kell...
9 tipp a sikeres SEO analízishez 2020-ra

2019/09/18 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

9 tipp a sikeres SEO analízishez 2020-ra

Szombat éjjel, egy óra körül a LinkedIn-en „rámírt” egy IT cég értékesítési igazgatója, az „Elkezdődött: gazdasági világválság...
SEO, keresőoptimalizálás
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
629 491
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Linkfarm

A linkfarmok lekezelő kifejezések olyan linkgyűjtő webhelyekre, amelyek számos,...

Oldal újracélzás

A leggyakoribb újracélzási módszer, amely a felhasználók...

HTML

MI az a HTML, mire jó, magyarázat és leírás     A HTML angol mozaikszó, jelentése...

Teljesítményterv

Mi is az a teljesítményterv? Teljesítményterv akkor...

Web 2.0

Mi is az a Web 2.0?  A web 2.0 egyrészt egy divatos kifejezés az internet...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.