Marketing tippek divatmárkáknak

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing divatmárkáknak – Útmutató az online sikerekhez webáruházadnak

Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Az óriási versenynek köszönhetően a divatmárkáknak manapság foggal-körömmel kell küzdeniük, hogy kiemelkedhessenek versenytársaik sűrűjéből. Manapság nem elég csinos, minőségi termékeket gyártani, hiszen ezek nem sokat érnek majd, ha az emberek nem is tudnak róluk. Az internet modern világában a digitális marketing kínál megoldást erre a dilemmára.

Marketing tippek divatmárkáknak

Ha megfelelően alkalmazzák, a digitális marketing több forgalmat és vásárlót vonzhat webáruházadba, és összességében nyereségesebbé teheti márkádat, hiszen modern eszközökkel igyekszik eljuttatni marketingüzeneteidet ideális vásárlóidhoz.

 

Divatmárkád digitális marketingstratégiája ideális esetben több elemből áll össze, lehetővé téve ezzel, hogy minél több online felületen kommunikálhass célközönségeddel. Ha szeretnéd, segítünk kialakítani a megfelelő és hatékony marketing stratégiát divatmárkádnak! IDE kattintva veheted fel velünk a kapcsolatot, és kezdhetjük is a munkát! :)

 

A következőkben bemutatunk néhány hatékony eszközt és trükköt, hogy ha rengeteg időd van, te is összeállíthasd az ideális digitális marketingstratégiát divatmárkád számára!
 

 

1. Alkalmazz remarketinget

A legtöbben nem szánják rá magukat rögtön a vásárlásra, miután ellátogatnak divatmárkád webáruházába. Sokan eleinte csak nézelődnek, böngészgetnek, de ezzel egyértelműen azt jelzik, hogy érdeklődnek kínálatod iránt. Lehet, hogy nem is feltétlenül webhelyeden jártak, csak megnézték egy YouTube-ra feltöltött videódat.

 

Ezeket az érdeklődő felhasználókat célozhatod meg úgynevezett remarketing hirdetésekkel, amik kifejezetten nekik szólnak, és arra igyekeznek rávenni őket, hogy térjenek vissza webáruházadba, és fejezzék be vásárlásukat. Ha például valaki nem látogatta meg webhelyedet az elmúlt 5 napban, akkor emlékeztetheted őket egy remarketing hirdetéssel azokra a termékekre, amiket legutóbb nézegettek.

 

Érdemes ezekkel a hirdetésekkel azokat a látogatókat is visszacsábítani, akik már termékeket is helyeztek bevásárlókosaraikba, de nem rendelték meg őket. Egy ingyenes szállítási ajánlat jó eséllyel segít majd meggyőzni őket!

 

2. Tarts ünnepi leárazásokat

Érdemes az ünnepi időszakokban, vagy már azok előtt néhány automatikus emailt kiküldeni feliratkozóidnak, amikben felhívhatod a figyelmüket különleges, akciós ajánlataidra. Például egy héten át minden nap engedhetsz egy keveset egy adott kategória árából, ami arra készteti majd az érdeklődőket, hogy naponta visszatérjenek webáruházadba megnézni, hogy mit vehetnek olcsóbban. Ezeket a kedvezményeket persze ismerőseikkel, barátaikkal is megosztják majd.

 

Egy másik opció kedvezményeket adni az együtt vásárolt termékekre – pl. cipők zoknikkal, vagy pólók rövidnadrágokkal, stb. Népszerűek még az X értéket meghaladó rendelésekre adott kedvezmények, amik lehetnek árengedmények, plusz ajándékok, vagy ingyenes házhozszállítások is.

 

Ne felejtsd el ezekről az akciókról értesíteni márkád összes követőjét – ne csak emailen, hanem webhelyed blogján és a közösségi médián is!

 

3. Készíts stílus-útmutatókat

Amennyiben divatmárkád többféle ruhát és kiegészítőt is készít illetve árul, akkor ezekből előre összeállított stílus-útmutatókat is készíthetsz az érdeklődők számára. Megmutathatod nekik, hogy mely ruhadarabjaid és kiegészítőid mutatnak jól egymással, hogy könnyebben el tudják képzelni magukat bennük és kiválasztani a nekik tetsző összeállításokat.

 

Ezeket az útmutatókat többféle témában vagy alkalomra is elkészítheted az alapján, hogy milyen ruhákkal és kiegészítőkkel foglalkozik márkád – pl. szabadidős, alkalmi, stb.

 

Még egy külön oldalt is szentelhetsz webáruházadban ezeknek az útmutatóknak, hogy vásárlóid könnyedén megoszthassák őket ismerőseikkel, és hogy könnyebb legyen nekik egy helyen böngészgetni őket.

 

4. Kérd influencerek segítségét divatmárkád marketingjéhez

Ha szeretnél még több lehetséges ügyfélt elérni az interneten, akkor társulj olyan influencerekkel, akiknek követőit érdekelhetik termékeid. Az influencerek olyan befolyásos személyek, akik képesek befolyásolni követőik márkádról alkotott véleményét, és akár vásárlási döntéseiket is.

 

Ahhoz, hogy divatmárkádat influencer marketinggel népszerűsíthesd, fontos, hogy olyan influencerekkel állj össze, akiknek stílusa passzol brandingedhez, hiszen így lesz igazán hiteles az együttműködés köztetek, ami a célközönség szemszögéből is fontos tényező.

 

5. Egész évben foglalkozz divatmárkád digitális marketingjével

Az emberek nem csak karácsonykor vásárolnak egymásnak ajándékokat. Megannyi esemény és ünnep történhet egy év során, ami okot adhat némi kedveskedésre: anyák napja, születésnapok, évfordulók, esküvők, ballagások, és még sorolhatnánk. Ne feledkezz meg azokról sem, akik szimplán csak meg szeretnék lepni kedvesüket valamivel, amikor az a legkevésbé számít egy ajándékra.

 

Attól függően tehát, hogy milyen termékeket kínálsz és ki alkotják célközönségedet, olyan ruhadarabokkal is előállhatsz, amiket kifejezetten ilyen különleges alkalmakra szánsz nekik. Ezek lehetnek például egymáshoz passzoló öltözékek Valeint-napra, vagy megható, esetleg vicces üzenetekkel ellátott pólók apák vagy anyák napjára.

 

Az ilyen ruhadarabokkal biztosíthatod, hogy márkád ne csak a legnagyobb ünnepek körül legyen keresett.

 

6. Tartsd a kapcsolatot közönségeddel

Ha márkahűséget szeretnél ébreszteni közönségedben, akkor fontos, hogy rendszeresen foglalkozz velük. Ezzel egy pozitívat képet festhetsz számukra márkádról, és egy közösséget építhetsz ki köré vásárlóidból és viszonteladóidból.

 

Ezt például olyan kampányokkal teheted meg, amelyek témájával közönséged könnyedén képes azonosulni. Például versenyeket rendezhetsz a Facebookon vagy az Instagramon, amik rávilágítanak, hogy márkád és ügyfeleid milyen közös értékeket képviselnek.

 

7. Rendezz nyereményjátékokat az Instagramon

Ha több aktivitásra szeretnéd rávenni célközönségedet az Instagramon (ami nagyon fontos tényező a platform algoritmusa szemében), akkor rendezz nekik egy nyereményjátékot! Nyereményként felkínálhatod legnépszerűbb, vagy akár értékesebb termékeidet is, hogy minél többeket ösztönözz részvételre.

 

A nevezést érdemes néhány egyszerű, de jelentős lépéshez kötni, hogy minél többen részt vehessenek a versenyben, de profilod aktivitása is növekedjen. Például kérheted, hogy kedveljék márkád Instagram profilját, és jelöljék megy 1-2 ismerősüket a bejegyzések között, vagy írják le, hogy milyen alkalomra viselnék legszívesebben az adott ruhadarabot.

 

A nevezést kötheted akár egy kép felöltéséhez is, amin vásárlóid jól láthatóan viselik ruhadarabjaidat. Ne felejtsd el kiemelni, hogy a nevezett képek feltöltésekor használják a verseny saját hashagjét is, hogy könnyebben rátalálj ezekre a tartalmakra. Ezzel lényegében ingyen reklámot csinálnak márkádnak!
 


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!