Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

2020-04-14

Marketing a koronavírus idején: statisztikák, tennivalók és minden, amiről tudnod érdemes

A koronavírus a mi szektorunkat is nagyban érinti. Gazdaságilag, és kommunikáció szempontjából is van, amit érdemes tudnod a marketinggel kapcsolatban a koronavírus idején – hiszen most helytállni, talpon maradni nem könnyű – de nem is lehetetlen. Mutatjuk, mit tudunk jelenleg – és néhány jó tanáccsal is ellátunk a járvány idejére a marketingeddel ...

2020-04-07

5 marketing tipp webáruházaknak az értékesítés fellendítésére

Éppen a napokban készítettek velünk egy interjút azzal kapcsolatban, hogy hogyan hat a válság és a koronavírus az online kereskedelemre és a vásárlói szokásokra. Egy biztos: teljesen új online vásárló felhasználók tömegeket kínál a webáruház tulajdonosoknak. Hogy sikerül-e konverzióra bírnod őket, az már csak rajtad áll.  

2020-03-31

9 népszerű szállodamarketing trend, amire érdemes odafigyelni 2020-ban

Nos, manapság nem élünk könnyű időket, ami a turizmust illeti, különösen borzasztó időket élünk. Habár egyelőre a kilátások nem jók, a helyzet javulni fog, és az emberek nyaralni akarnak majd menni. Most abban segítünk, hogy Téged és hoteled válasszák, amikor erre lehetőségük is lesz. Nézzük meg azokat a trendeket, amelyekre nagy figyelmet kell for...

2020-03-09

18 tipp a közvetlen szállodai foglalások fellendítéséhez

Mi a legtöbb szálloda/hotel/üdülőhely/szállás problémája manapság? A pofátlanul magas jutalékok, amelyeket a szállásközvetítő webhelyeknek, az ún. OTA-knak kell kifizetniük. Ha erre a cikkre kattintottál, valószínűleg számodra sem ismeretlen a helyzet! Nézzük meg, mit tehetsz 2020-ban a közvetlen foglalások arányának drasztikus növeléséért!   ...

2020-03-03

Amit a Facebook szállodahirdetéseiről tudni érdemes

A Facebook hirdetéseket két nagyobb kategóriára oszthatjuk: vannak olyanok, amelyek különböző felületeken célozzák meg a felhasználókat, hogy elvégezzenek egy műveletet (pl. vásároljanak), illetve olyanok is, amelyek kifejezetten a közelben járó felhasználókat igyekeznek becsalogatni egy fizikai üzletbe, létesítménybe, stb. Ha jól csinálod, mindkét...

2020-02-27

7 tipp a hatékony fogászati PPC kampányokért

A fogászati marketing egy végtelenül versenyszerű terület. Még a kisebb településeken sem ritka, hogy több mint egy fogászati rendelő működik, egymástól csupán néhány utcára. Egy jól kidolgozott fogászati PPC kampány azonban képes megfordítani a verseny állását. Ha te ily egy ilyen mezőnyben versenyzel a páciensek figyelméért, akkor a következő cik...

2020-02-22

Amit a Google szállodahirdetéseiről tudnod érdemes

Ma már nem kell figyelmeztetnünk rá, hogy az emberek túlnyomó része az interneten keres szállást, amikor utazást tervez. Bár a Booking.com és hazánkban a Szállás.hu elnyeli a keresések egy részét, cserébe viszont óriási közvetítői díjakat szed be a szállodáktól. A cél tehát az, hogy közvetlen foglalásra ösztönözd a felhasználókat, tehát rávedd őket...

2020-02-20

5 kulcsfontosságú egészségügyi UX mutató

A mai digitális világban a páciensekre nem szabad szimplán páciensekként tekinteni, hiszen bizonyos értelemben ők maguk is fogyasztók – különféle egészségügyi szolgáltatások, termékek és élmények fogyasztói. Ez többek között abban is megmutatkozik, hogy az emberek szeretnek tisztában lenni azzal, hogy milyen kezeléseket kapnak, miért kapják ezek...

Kiemelt területeink