5 nagyszerű tipp az egyre nehezebbé váló keresőoptimalizálás célú linkmarketinghez

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

5 nagyszerű tipp az egyre nehezebbé váló linkmarketinghez

Máté Balázs, online marketing tanácsadó
A keresőoptimalizálás, off-site verziójának alapja a linkmarketing vagy linkgyűjtés. Segítségével nagyon jó helyeket lehet elérni a Google keresőben még ma is. Ránk mutató linkeket szerezni azonban egyre nehezebb. Mutatjuk, mit tegyél!
5 nagyszerű tipp az egyre nehezebbé váló keresőoptimalizálás célú linkmarketinghez
Hogy jön a linkmarketing és keresőoptimalizálás témához ez a lány? Bizony nagyon szorosan, a +1 tippben ez is kiderül! De előtte tisztázzuk azt, hogy a linkmarketing még most 2015-ben is nagyon fontos elme a keresőoptimalizálásnak. Tudja ezt a Google is és az oldalak tulajdonosai is, ezért mindketten mindent megtesznek azért, hogy mesterségesen linket építeni nehéz legyen. Milyen könnyű volt ez régen! Rengeteg linkkatalógus létezett, működtek automata linkgyűjtő programok – ezek ma már mind a spam kategóriába esnek a Google szemében és büntet értük! Hatékony, de nagyon nehéz feladat manapság már a linkmarketing, ezért fontos ügyelned rá. Mi a Marketing Professzoroknál havonta több száz link felállítását végezzük ügyfeleink számára, ezen ismeretek alapján van 5 tippünk, hogyan kell ezt jól csinálni! 
 
 
 

#1 tipp: Válaszolj a kérdésekre, fórumozz ne csak keresőoptimalizálás céllal! 

A fórumokon és különböző kérdezős oldalakon rengeteg ember keres válaszokat kérdéseikre. Neked csak annyit kell tenned, hogy kulcsszavak alapján kikeresed azokat a kérdéseket, amelyre releváns válasznak minősül az oldalad, és megválaszolod azt – természetesen beépítve a válaszba saját linked, ahol teheted. 
A fórumok felhasználásánál azonban nagyon oda kell figyelned, hogy ne csak úgy szórd a linkeket, hiszen akkor hamar spamként értelmezhetik válaszaid, és ez akár kitiltással is jár. Hamar kinyír a Gyakorikérdések.hu vagy az Index fórum, nem érdemes őket használnod. Használj kisebb, szakmaiabb fórumokat!
Olyan kérdéseket keress, amelyekre valóban a Te oldalad a válasz! Ez a reputáció javítására is kiváló, és értékes linkeket is gyűjthetsz vele. Ezen felül nagyon fontos, hogy a Google számára releváns fórumokat használj – hiszen akár büntetést is szabhat ki rád az új algoritmus!
 
 
 

Végeztesd el céged  marketing stratégiájának elemzését velünk, készíttess magadnak komplex, mindenre kiterjedő internet marketing stratégiát, így megtudhatod milyen, amikor ömlik az Internetről az ajánlatkérés! Kérd ajánlatunkat itt! 

 


 

#2 tipp: Hibás linkek felkutatása, és javítása

A hibás linkek kiszűrése nagyon fontos a linkmarketingben. A legtöbb blognak és weboldalnak rengeteg ilyen hibás linkje van, de csak nagyon kevesen foglalkoznak vele – pedig SEO szempontjából nagyon rossz, ha weboldalunkra mutat ilyen link. 
A legjobb, ha találsz egy jó programot, ami kikeresi számodra az ilyen linkeket. Ilyen például a Broken Link Finder, ami bár fizetős program – nagyon megéri a használata. Figyelned kell a Webmaster Tools visszajelzéseit is! 
 

#3 tipp: Linkelj Te más, releváns oldalakra! Ez A keresőoptimalizálás miatt is fontos!

Ez talán kicsit furcsának hangzik elsőre, de valóban működik. Ha írsz egy jó cikket, amelyben más oldalak számára helyezel el linket, ezt azután a tudtukra is adhatod.
Mi úgy szoktuk csinálni, hogy a belinkelt oldalakról összegyűjtünk egy-egy e-mail címet, majd publikálás után felhívjuk a figyelmüket erre, és megemlítjük, hogy amennyiben nekik is tetszett az írás, ők is nyugodtan megoszthatják, linkelhetik a mi oldalunkat. 
Az, hogy ők is linkelnek majd téged nem biztos, bár előfordul. Sokkal gyakoribb azonban, hogy megosztják majd a cikked Facebook vagy egyéb közösségi oldalukon, hiszen ők is szerepet kaptak benne.
 

#4 tipp: Cikk készítése szakértőkkel

Az egyik leghatékonyabb cikk típus, ha valódi szakembereket kérsz fel egy-egy témában a nyilatkozásra.
Válasz kis egy központi témakört, amelyen belül több szakértőt is ismersz, majd e-mailben tegyél fel nekik egy kérdést. Ehhez viszonylag sok szakértőre lesz szükséged, és csak egy-egy kérdést írj nekik!
Ha megválaszolták, publikáld a cikket, és írd meg nekik e-mailben felhívva rá a figyelmet, hogy akár ők is megoszthatják. Tapasztalataink alapján az emberek szeretik megosztani azt, amiben nekik is van szerepük – így elég sok linket szerezhetsz!
 

#5 tipp: Figyeld, hogy ki linkel rád – és használd ki!

A neten nagyon sok olyan programot találhatsz, amely megmutatja, hogy mely oldalakról hivatkoztak rád. Figyeld ezeket folyamatosan, és ha egy-egy új linket találsz egy másik, hasonló témájú oldalról, már kezdheted is a linkgyűjtést.
Írj neki egy e-mailt, amiben megdicséred a cikket amelyet írt, megköszönöd hogy belinkelt téged, és figyelmezteted, hogy egy másik aloldalad/cikked/terméked is témába vág, így ha gondolja, azt is linkelje be… Mindig indokold meg, hogy miért érdekelheti az embereket ez a másik oldal is, így nagyobb a valószínűsége, hogy valóban elhelyezi a második linket is!
 

+1 tipp: Véletlenül megosztott tartalmak -  linkgyűjtés, melyet más végez helyetted

Nos, igen, szép ez a hölgy, de nem (csak) azért raktuk cikkünk nyitóképébe őt, hogy férfi marketinges kollégáinkat a cikk elolvasására csábítsuk. Sokkal inkább azért, mert ezt a cikket meg fogjuk osztani a Pinteresten és a Facebookon is. Sokan aztán nem is nézve a cikk tartalmát, a hölgy miatt megosztják majd a cikket, amit aztán mások ismét tovább osztanak. Lehet (valószínű, bár ki tudja…) ezen az úton nem jut el cikkünk magas marketing körökbe, azonban annyi megosztást és linket hozhat nekünk ez a kis szépség, ami keresőoptimalizálásban bizony már számít! Elnézést a hölgyektől, igyekszünk majd urak képével is cikkeket megosztani 
 

Konklúzió

Jó tartalmat írni a linkmarketing szempontjából nem feltétlen elég. Ahhoz, hogy valóban sok hasznos link mutasson az oldaladra, és forgalmat is generáljon, proaktívnak kell lenned. 
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!