Keresőoptimalizálás, SEO cégednek olcsón?

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Keresőoptimalizálás cégednek olcsón?

Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Szeretnéd, ha céged weboldala keresőoptimalizált lenne? Mindehhez olcsón szeretnél hozzájutni. Nem nagy munka az egész, igaz? Pár ezer forintból megoldjuk neked?

Keresőoptimalizálás, SEO cégednek olcsón?

Mert miből is áll a SEO

Olvastad és biztos tapasztaltad is már azt, hogy egy keresőoptimalizáló cég bizonyos kulcsszavakra előre hozta a weboldaladat a Google találati listáján, pedig kis fiatal srácok voltak csak, nem nagy tudomány az egész. Linkelgetni kell az oldaladat, meg tele tenni kulcsszóval a szövegeket, és kész. Mi ezen a nagy meló? Fizessünk érte havi 50-60.000 forintot, azon is szépen keres ezen a munkán a srác, nem?

 

El kell keserítselek, NEM!

 

Ha még csak itt tartasz, akkor nem lesz soha minőségi vevőket produkáló weboldalad. De igazán sok vevőt sem fog hozni. Lehet, hogy jön majd a Googleből jó pár találat, mert bizony a vevők nagy része minden egyes szegmensben a Googleből jön, bármennyire is azt hiszed, hogy a Facebook oldalad, amit nagyon kreatív srácok vezetnek hozza számodra az üzletet. Nem. A Google-ből profitálsz akkor is, ha nem jó a SEO-d, csak nem tudod, mert talán nem is méred a konverziók forrását- Pedig olyan egyszerű lenne ránézned az Analyticsre, és megállapítanod, mi mennyit eredményez.

 

Ja, hogy nem hiszel az Analyticsnek? A világ egyik legjobban prosperáló cége a Google pedig egy olyan eszközt ad a kezedbe, amely megbízhatóan mindenről tájékoztat. Akkor is, ha nem minden konverziód online úton jön. Hidd el, ha egy része online, akkor ugyanilyen arányban jön a beeső ügyfél (telefonál vagy csak megjelenik nálad), nincs olyan, hogy az online ajánlatkérések 90%-a Google, de a beesők biztos mind a Facebook posztjaim miatt jöttek… Szóval mérj, figyelj a számokra, és tanulj saját vállalkozásodból! Ez az alapja az online marketingnek. 

 

Online marketing – nem SEO!

Mert bizony a keresőoptimalizálás nem áll meg magában. Vagy az, amit te SEO-nak gondolsz, a linkmarketing, meg az on site beállítások. Ez a 2000-es évek közepe. Akkor még jó volt. Ne maradj ott, ahol sokan, akik elolvastak 5 cikket a SEO-ról, és ennyit tudnak csak róla. Szerinted a Google olyan hülye, 20 év működés után, hogy ha ennyit elvégeztetsz egy sráccal az oldaladon, akkor majd első leszel mindenre? Nem. Nézd, itt egy ábra, elmondom, hogy működik a valódi keresőoptimalizálás, vagyis maga az online marketing:

 

A keresőoptimalizálás folyamata

 


Milyen tehát a valódi keresőoptimalizálás?

Először is meg kell érteni, mit akar az ügyfél. Nem, nem Te, vagyis nem csak Te, mint a keresőoptimalizáló cég ügyfele, hanem a Te ügyfeled, aki tőled venni fog valamit. Itt kell kezdeni. Ennek megfelelően kell kialakítani egy SEO stratégiát, melyben ezekre a kérdésekre adunk válaszokat. Ebben a startégiában részletesen ki kell dolgozni a technikai oldalt az on site SEO-t, majd az ehhez kapcsolódó off site SEO-t. Azaz valódi, jó tartalmakat kell gyártani nagyon nagy részletgazdagsággal. Ezeket a tartalmakat valóban linkelni kell, de nem 5 perces katalógus linkkel, hiszen ezt tudja a Google jól, hogy spamelsz. Írni kell a témáról, mértékadó, a Google szemében is értékes weboldalakon Rólad, abban a kontextusban, amilyen szóra optimalizálni szeretnél. Nem, nem azt jelenti, hogy az Origón meg az Indexen jók csak a megjelent tartalmak. Sok más lehetőség is van erre, ami ennél sokkal olcsóbb.

 

Nem kell irodalmi műveknek lenniük a Rólad szóló írásoknak, de releváns tartalmat kell hordozniuk. És ezt minden egyes kereső témában, kifejezésben KÜLÖN meg kell tenni. És ha nem vagy még az első 3-5-ben akkor addig kell folytatni, amíg oda nem érsz. Ezeken az oldalakon kell a látogatottság is, azt is nézi a Google. Kell a social aktivitás is, azt is nézi a Google. Meg kell tehát osztani a tartalmaidat a közösségi médiumokban ÚGY, hogy látogatód, megosztásod is legyen EZEKEN az adott oldalakon is! Ehhez nem elég egy pár ezres Face oldal, ide tömegek és megfelelő közösségi média marketing ismeretek kellenek. Ez ma már a szemantikus web. Nem a linkelgetés ideje. Ha a szemantikus weben érsz el eredményeket, a konverziókban is fogsz.

 

Ez nem kis munka. Nem kevés eredménnyel jár. Magunkon, és azokon az ügyfeleken, akik értik és nézik az analitikát látjuk, iszonyatos bevételeket hoz. Saját marketingünk is ezen alapul. Az ajánlatkérések tizedét nem tudjuk elvállalni. Pedig nem rosszak érkeznek. Mit vállalunk el, mire kérj ajánlatot, azt ide kattintva láthatod


Mire alapozzuk mindezt? Mindenki mondhat nagyokat, azt tudom jól, látom is. Keress rá azonban egy pár kifejezésre a Googleben. Mondjuk:

  • marketing tanácsadó
  • btl kommunikáció
  • közösségi média marketing
  • marketing
  • online marketing
  • étterem marketing

de sorolhatnánk még, amiből minden nap tucatnyi ajánlatkérés csapódik le nálunk. Nos, ha te is hasonló hegemóniát szeretnél, kattints ide! 
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Kérje ajánlatunkat!