A klasszikus értelemben a marketing értéket teremt és cserét ösztönöz. 2025-ben ez kiegészül a folyamatos tanulással és azonnali reakcióval a digitális csatornákon. A „State of Marketing 2025” (HubSpot) adatai alapján a siker lényege ma az ügyfélút teljes...
Mi az a BTL marketing kommunikáció, mit jelent, mikor használjuk?
Az angol Below The Line (vonal alatt) kifejezés rövidítése. A nem hagyományos eszközökön keresztüli kommunikációt jelenti.
Mi az a BTL marketing kommunikáció, mit jelent, mikor használjuk?
Az angol Below The Line (vonal alatt) kifejezés rövidítése. A nem hagyományos eszközökön keresztüli kommunikációt jelenti.
A BTL-ről bővebben
A BTL kommunikációs eszközök szándéka nem minden esetben direkt, vagy nem minden esetben azonnal megérthető. A hagyományos eszközök helyett inkább a személyes kommunikációra épít.
A BTL eszközei
- Promóciók
- vásárokon, kiállításokon való megjelenés
- szponzoráció
- eladáshelyi reklámeszközök.
A BTL eszközök sajátossága, hogy a kommunikáció közvetítő eszközét a hirdető birtokolja, szemben az ATL kommunikációval, ahol a hirdető bérli a hirdetési felületet.