notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Szeretnél jó helyen lenni a Google-ben, de nincs időd kivárni a keresőoptimalizálás eredményességét? Van megoldás: Google Adwords!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Szeretnél jó helyen lenni a Google-ben, de nincs időd kivárni a keresőoptimalizálás eredményességét? Van megoldás: Google Adwords!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Szeretnél jó helyen lenni a Google-ben, de nincs időd kivárni a keresőoptimalizálás eredményességét? Van megoldás: Google Adwords!


2013/03/20
Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Forrás: matebalazs.hu

 

Az AdWords a Google reklámozási terméke, mellyel hirdetések adhatóak fel, amiket a Google a keresési listákban, illetve más weboldalakon helyez el. Ezek cost-per-click (CPC) hirdetések, ami azt jelenti, hogy a hirdető a reklámra való kattintások száma után fizet. Az AdWords a Google fő bevételi forrása, ami nem csoda, hiszen már bármilyen keresés során fizetett hirdetéseket is listáz a kereső. Na de minek az AdWords ha van keresőoptimalizálás? A SEO nem egy rövid folyamat, különösen nem nehezebb, gyakran használt esetén. Addig, amíg a keresőoptimalizálás beérik, használd az AdWordsöt! De lássuk milyen lehetőségeket rejt nagyvonalakban a Google AdWords!
 
Szeretnél jó helyen lenni a Google-ben, de nincs időd kivárni a keresőoptimalizálás eredményességét? Van megoldás: Google Adwords!

 

A Google AdWords előnyei, hátrányai

Az AdWords bizony sok pénzt is felemészthet, főleg, ha hozzá nem értő kezek használják. Ha okosan használjuk, akkor azonban nagyon kiváló eszköz lehet akár direkt üzletszerzésre, cégünk forgalmának növelésére is. Alapvetően mindenkinek azt ajánljuk, készíttessen keresőoptiamlizált weboldalt, mely organikusan jól jön a Google találati listáján, de mindaddig, míg ez be nem érik, illetve bizonyos olyan kifejezésekre, melyekre nem sikerül rögtön az elsőnek lennünk a találati listában, hasznos eszköz az AdWords. Érdekes lehet azonban az összevetés a Facebook hirdetésekkel, és azok célozhatóságával (nem, kor, lakhely, érdeklődési kor stb.) Erről a Hogyan hozzuk ki a legtöbbet Google AdWords kampányunkból? című cikkünkben írunk, olvasd el azt is! 
 
 

 

Ha szeretnéd megtanulni költséghetékonyan használni a Google AdWordsöt,  gyere el honlap üzemeltetési tanfolyamunkra, ahol mindent megtudhatsz, amit tudni lehet! Részletekért kattints ide!

 
 
 
Jelen cikkünk csak első fejezete az Adwordsöt bemutató cikksorozatunknak, ma csak az alapokkal foglalkoznánk. Nézzük meg  először, hogyan is néz ki az Adwords kezelőfelülete. 
 
 

A Google AdWords főoldala

Pihengetünk?
Itt látható a Google AdWords fiókunk pillanatképe, kampányaink áttekintése, a fontosabb adatok és értékelések. Mint a Google Analytics esetében, itt is kiválaszthatjuk, hogy milyen időszakot szeretnénk vizsgálni. Ezt a jobb felső sarokban található naptárral tehetjük meg, melynél többek közt megnézhetjük az elmúlt hét, nap, hónap adatait, de akár teljesen egyedi időintervallumot is beállíthatunk.
A főoldalról érhetőek el a további fontos menük, mint a Kampányok, Lehetőségek, Eszközök és elemzés és a Számlázás.
 
 

Google AdWords: Kampányok

Az egyik legfontosabb oldal a Kampányok lesz számunkra, ugyanis itt kezelhetjük egyenként kampányainkat. Ezen a részen szabhatjuk meg kampányaink kulcsszavait, személyre szabhatjuk a fiókstatisztikákat, valamint letölthetjük kampányaink adatait. Minden egyes kampány költségkeretét megszabhatjuk, hogy azok milyen földrajzi helyeken, milyen nyelveken jelenjenek meg. Például a ’social media marketingkulcsszó köré épül kampányunk. Mivel ez egy nemzetközi szó, angol és egyéb nyelvterületeken is megjelenhet a keresési találatok között, és mivel a mi célközönségünk magyar, megszabhatjuk, hogy csak a magyar nyelven, vagy Magyarországon böngészők láthassák azt.
 
Arról, hogy hogyan kezdjük el használni a Google Adwordsöt, és mire kell figyelni a használat során, következő cikkünkben írunk. 
 
Hatékony honlapüzemeltetés

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
507 595
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Hoax

A hoax szó jelentése átverés, megtévesztés, rászedés, álhír, stb. Egyik céljuk elhitetni...

Hirdetéscsoport

A hirdetési csoport jelentheti a hirdetések bármilyen csoportba rendezését, azonban a Google...

Tartalomfüggő hirdetés

A tartalomfüggő hirdetés a PPC hirdetések egyik fajtája, első sorban...

Gerillamarketing

Mi az a gerillamarketing? A gerillamarketing egy olyan reklámstratégia, amely...

Vásárlási folyamat

Mi is az a vásárlási folyamat?   A vásárlási...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.