Novák Novák Anna

Novák Novák Anna cikkei

PPC keyword gap elemzés: hogyan fejlesztheted vele a SEM stratégiádat?

A keresőmarketing világában a kulcsszókutatás nem egyszeri feladat. A jól működő SEM stratégia egyik alappillére a folyamatos kulcsszóbővítés és optimalizálás – ebben nyújt segítséget a PPC keyword gap elemzés. Ha eddig csak az organikus találatokra koncentráltál, érdemes most a fizetett hirdetések oldaláról is ránézni, hol vannak olyan kulcsszavak...

SEO trendek 2025-ben: új szintre lép a SEM és PPC

„A SEO halott.” – ezt sokan gondolják, főleg a mesterséges intelligencia térnyerése és a nullakattintásos keresések miatt. A valóság viszont az, hogy nem maga a SEO halt meg, csupán az a forma, amit 2015-ben még hatékonynak tartottunk. A keresés továbbra is működik, csak épp máshol, másképp és más elvárások mentén. Aki ehhez igazítja a SEM és PPC s...

SEO szakember: így segít növelni vállalkozása online bevételét

Weboldalad lehet bármilyen látványos – ha nem találják meg a Google-ben, olyan, mintha nem is létezne. Akár blogot indítasz, akár termékeket árulsz, akár szolgáltatást kínálsz, egy dolog biztos: jó tartalom önmagában nem elég. Ha növekedni szeretnél, szükséged van valakire, aki érti, hogyan gondolkodik a keresőmotor. Itt lép be a képbe egy tapaszta...

Friss kutatás cáfolja a LinkedIn-marketing egyik alapszabályát

Egy több mint félmillió LinkedIn-posztot vizsgáló friss tanulmány megdönti az egyik legrégebbi közösségimédia-tévhitet: miszerint a linkek csökkentik a posztok elérését – írja a Search Engine Journal. A kutatás szerint a linkkel ellátott posztok nemhogy nem szerepelnek rosszabbul, de közel 14%-kal több interakciót is kapnak, mint azok, amelyek nem ...

7 hasznos tipp SEO-újoncoknak - Keresőoptimalizáló cég tanácsai kezdőknek

A keresőoptimalizálás kezdőknek gyakran túlterheltnek és bonyolultnak tűnhet. A számtalan szakmai kifejezés, változó Google algoritmusok és folyamatosan frissülő best practice-ek között könnyen elveszhet az ember. Ahogy a Marketing Professzorok konverzió szerzés auditja is rámutat, a megfelelő alapok elsajátítása nélkül a legjobb szándékú erőfeszít...

Title tag és SEO: minden, amit tudnod kell 2025-ben

A title tagek továbbra is alapvető szerepet játszanak a keresőoptimalizálásban, hiszen elsőként jelennek meg a keresési találatok között, és közvetlenül befolyásolják, hogy a felhasználó rákattint-e az oldalra. 2025-ben azonban már nem elég, ha csupán kulcsszavakat zsúfolunk egy címbe – sokkal inkább figyelemfelkeltő, tömör és a keresési szándékhoz...

5 ok, amiért most van szükséged SEO audit elvégzésére

A legtöbb weboldal tulajdonos nem lát bele abba, hogyan teljesít a saját oldala a keresőmotorok szemében. És ez érthető is: kívülről nézve minden rendben van, betölt az oldal, működnek a menüpontok, van rajta tartalom. De a Google nem így nézi. Az algoritmusoknak teljesen más szempontjaik vannak, és ha ezeknek nem felelsz meg, hiába minden erőfeszí...

A mesterséges intelligencia most először ment át a Turing-teszten

A Turing-tesztet 1950-ben vetette fel Alan Turing, jóval azelőtt, hogy a mesterséges intelligencia technológiája megszületett volna. Azóta ez az egyik legismertebb – és legvitatottabb – elméleti mérőeszköz lett arra, hogy eldöntsük: egy gép képes-e emberi módon kommunikálni.  Most, 75 évvel később, egy friss, 2025. március 31-én megjelent tanulmány...

15 hatékony offline marketing eszköz induló vállalkozások számára 2025-ben

Bár a digitális marketing napjainkban elengedhetetlen, a hagyományos, offline marketing eszközök továbbra is jelentős szerepet játszanak egy sikeres üzleti stratégiában. A keresési hirdetések és közösségi média mellett érdemes megismerned azokat az offline marketing eszközöket, amelyek kiegészíthetik online erőfeszítéseidet, és segíthetnek kiemelke...

Kiemelt területeink