Közösségi média marketing

2018-11-21

Hatékony hashtagelés a Facebookon, a Twitteren, és az Instagramon

A hashtageket senkinek nem kell bemutatni – az eredetileg Twitteren elterjedt kattintható címkéket számos közösségi platformra használja, és habár a koncepció mindenhol ugyan az, a különböző hálózatokon más és más szabályok vonatkoznak rájuk, amelyekkel érdemes tisztában lenni.

2018-11-17

Milyen gyakran érdemes posztolni a közösségi médiumokban?

Mint sok más marketingeszközt, úgy a közösségi médiát is hajlamosak vagyunk túlhasználni, különösen, ha a bejegyzések, vagyis posztok sűrűségéről van szó. Mind a Facebookra, mind a Twitterre, vagy az Instagramra is vonatkozik a „jóból is megárt a sok” elv, és a több tartalom nemhogy nem jelent mindig szebb eredményeket, gyakran többet árthat, mint ...

2018-11-03

Hogyan törölheted negatív Facebook véleményeidet?

Negatív véleményeket kapsz Facebook oldaladra? Úgy érzed, nem ezt érdemled? Segítünk, hogyan tudod ezeket törlöni, semlegesíteni! 3 millió Facebook rajongót kezelünk naponta, ezek alapján állítottunk össze neked egyszerű, gyakorlati tippeket, tanácsokat.

2018-10-07

A közösségi média politikai veszélyei

A közösségi média életünk szerves részévé vált az elmúlt évtized alatt. A különböző platformok sokaknál átvették a hagyományos médiumok (televízió, rádió, nyomtatott média) szerepét, és ma már sokkal fontosabb szerepet játszanak hétköznapjainkban, mint amikor még csak ismerőseink megjelölésére használtuk őket.  

2018-09-27

A Snapchat szerepe a turisztikai marketingben

A különböző turisztikai marketinggel foglalkozó online írások olvasgatása közben egyre gyakrabban jön szembe az emberrel a fiatalok között igen népszerű Snapchat alkalmazás neve. De mi köze a turizmusnak egy fényképküldözgető applikációnak, és egyáltalán érdemes-e foglalkozni vele, ha az ember nem csak az új generációkat szeretné megcélozni marketi...

Kiemelt területeink