notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ezzel kezd a keresőoptimalizálást: kulcsszókutatás keresési találatok alapján

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Ezzel kezd a keresőoptimalizálást: kulcsszókutatás keresési találatok alapján

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Ezzel kezd a keresőoptimalizálást: kulcsszókutatás keresési találatok alapján


2018/12/31
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A keresőoptimalizálás hatékonysága nem csak attól függ, hányadik vagy a találati listán, attól is, mennyire jó kulcsszavakat választottál. A legjobb eszközöket mutatjuk, melyek segítenek neked ebben! 
 

Ezzel kezd a keresőoptimalizálást: kulcsszókutatás keresési találatok alapján

A kulcsszókutatás a SEO alapja

Egy marketinges számára nélkülözhetetlen információ tudni, hogy az emberek mik iránt érdeklődnek az interneten, hiszen ez alapján azonosíthatja azokat a trendeket, amelyeken keresztül minél szélesebb közönséget érhet el. Ez a folyamat nem mellesleg elengedhetetlen része a kulcsszókutatásnak is. Sokszor magunk is meglepődünk, milyen réskulcszavak produkálják a konverziók tömegét. Hiába vagyok második a marketing szóra a Google-ben, nagyon ritka, hogy egy potenciális vevő ilyen tág kifejezést írjon be, amikor is online marketing tanácsadót keres. 

 

Szerencsére nem egy olyan ingyenes online eszköz van, ami segít kideríteni, hogy mik éppen a legfelkapottabb témák, a legnépszerűbb kulcsszavak, és a „legtrendibb” történetek.

 

Google keresési javaslatok

Pihengetünk?

A legegyszerűbb és leggyorsabb „eszköz”, ami némi fényt vet arra, hogy mikre keresnek szívesen az emberek nem más, mint a Google keresője. Elég csak elkezdeni begépelni egy keresőkifejezést a sávba, és az eszköz máris felsorol néhány kapcsolódó javaslatot.

 

 

SEO alapú kulcsszókutatás a Google keresőt használva

 

Miután rákerestél valamire, a Google néhány kapcsolódó keresést is felsorol a találati oldal alján, amelyeknek köszönhetően még többet tudhatsz meg arról, hogy mik érdeklik az embereket az adott témában.

 

 

SEO kulcsszókutatás

 

Google Trends

A Google részletesebb adatokat is kínál keresési statisztikáiból, méghozzá a Google Trends  eszközzel. A folyamatosan frissülő keresési statisztika nem csak azt mutatja meg, hogy egy-egy adott keresőkifejezés mennyire népszerű, de akár többet is összehasonlíthatsz egymással, szűrhetsz például csak YouTube keresésekre, beállíthatsz időtartományokat, megnézheted a helyi statisztikákat (honnan hányan kerestek rá, akár magyar megyékre lebontva is), és így tovább.

 

 

SEO a Google Trends alapján

 

Google Hírek

Ha friss tartalmakra vagy kíváncsi, amiket feldolgozhatsz egy blogbejegyzésedben (vagy egy videódban), akkor a Google Híreken mindenképpen érdemes szétnézni. Az itt megjelenő híreket a személyes érdeklődésed és keresett kulcsszavaid alapján válogatja össze a Google.

 

Megnézheted a vezető híreket, szűrhetsz Magyarországra, vagy közvetlen környezeted újdonságaira, és persze használhatod a keresősávot is. Ezen kívül kategóriánként is szűrhetsz

 

A Google hírek is segítenek a SEO során a helyes kulcsszavak kiválasztásában

 

Felkapott témák a közösségi médián

A közösségi média folyamatosan nyüzsgő világában is rátalálhatsz azokra a legfrissebb felkapott témákra. A különböző platformok más és más formában mutatják meg ezeket, de lényegében mindenhol ugyan az a szerepük – felsorolni a legaktuálisabb híreket és történéseket a felhasználóknak.

 

A közösségi média szerepe a kulcsszókutatásban

 

Gyakorikérdések.hu

A vicces kérdéseiről és válaszairól hírhedté vált kérdezz-felelek alapú Gyakorikérdések.hu valójában egy rendkívül hasznos és értékes információforrás lehet, ha az ember kicsit mélyebben beleássa magát a webhelybe.

 

 

A gyakorikérdések.hu szerepe a seo célú kulcsszókutatásban

Böngészésedet szűkítheted különböző témakörökre, azokon belül pedig népszerű témák, vagy akár kapcsolódó kulcsszavak alapján is szűrhetsz.


Bing Webmester kulcsszókutató

Hasonlóképpen a Google-hoz, a Bing is elérhetővé teszi keresési statisztikáit a felhasználók számára. Az eszköz hat hónapra visszamenőleg jeleníti meg az adatokat, és ezek alapján kulcsszójavaslatokat is kínál nyelv, ország, és terület szerint.

 

 

A bing SEO is a kulcsszókutatással kezdődik

 

Bing Ads népszerű lekérdezések

Ez az eszköz megmutatja, hogy mire keresnek rá az emberek ipar és iparág szerint. A lekérdezésekre kattintva külön megnézheted, hogy hogyan teljesített az elmúlt évben (fekete vonal) és idén (zöld vonal).

 

 

BING Ads kulcsszókutatás

 

Google Ads Kulcsszótervező

A korábban AdWords néven futó Google Ads Kulcsszótervezőjét minden online marketinges ismeri – az eszköz inspirációt kínál új kulcsszavakra, lehetővé teszi azok összehasonlítását, megmutatja, hogy mekkora verseny folyik értük, és számos egyéb funkciót is kínál.

 

Google ADS kulcszó tervező

Google Marketing stratégia SEO, keresőoptimalizálás

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
520 162
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Veszteségvezető

Mit is jelent a veszteségvezető? Azok a termékek a veszteségvezetők,...

Kattintás alapú fizetés

Lásd még: CPC A PPC marketing a legelterjedtebb árazási szerkezet a...

Back-end ajánlat

Back-end ajánlat az, amikor olyan felhasználónak kínálsz egy terméket vagy szolgáltatást,...

Hideghívás

Mi is az a hideghívás? A hideghívás olyan kéretlen telefonhívások, amelyek célja egy...

Fő újraeladási jog

A fő újraeladási jog (amely megvásárolható) tulajdonosának jogában áll az adott terméket...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.