Több mint 10 éves múltú, stabil hátterű hazai cég gödöllői munkahelyre keres frontend fejlesztőt. Kellemes környezet, fiatalos társaság, változatos feladatok várnak.
Ha számodra fontos a kellemes munkahelyi környezet, a baráti munkakapcsolatok, és szeretén sok mindent megtanulni a keresőoptimalizált honlapkészítés rejtelmeiről, akkor nálunk a helyed. Nyugodt munkakörnyezet, érdekes feladatok várnak.
Frontend fejlesztő
Több mint 17 éves múlttal rendelkező, stabil hátterű hazai cég gödöllői munkahelyre keres saját online újságainak fejlesztéséhez programozó kollégát elsősorban front-end ismeretekkel, sitebuild készítésekre PHP ismeretekkel.
Csatlakozz egy fiatalos csapatba, ahol szakmailag is fejlődhetsz változatos munkáinknak köszönhetően! Évi két csapatépítő vidéken szállodákban, nyáron balatoni nyaralási lehetőség, vitorlázás, és jó hangulat.
Csapatunkban senior progrmaozóktól megismerheted a SEO programozás legjavát, a szabványos, Google barát frontend jelesztés titkait, és egy olyan fejlesztő csapat részeként dolgozhatsz, akik csak a legjobbal elégednek meg!
- változatos specifikáció alapján cégünk által üzemeltetett, saját fejlesztésű keretrendszerében feladatok ellátása
- első sorban front-end, sitebuild feladatok ellátása (de kis csapat révén nem árt, ha back-end ismereteid is vannak :) )
- A cég weboldalainak és web alapú technológiákra épülő alkalmazásainak támogatása, továbbfejlesztése.
- Honlapon egyszerűbb hibák javítása, felmerülő problémák elhárítása
- Projektekben való részvétel
Elvárások
- Minimum Középfokú szakirányú végzettség
- Minimum 1-3 év munkatapasztalat webfejlesztés területén
- Programozási alap ismeretek: PHP(OOP), HTML/XHTML, CSS, MySQL, JS, JQuery, JSON, AJAX
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
- Precíz munkavégzés
Előny
- Responsive és mobil portálfejlesztési tapasztalat
- Alapvető SEO ismeretek és Analytics ismeretek
- Photoshop grafikai program ismerete
Amit kínálunk
- Kellemes, modern munkahelyi környezet, nyugodt légkör
- Érdekes és változatos, szakmai kihívást jelentő feladatok
- Erős referenciák, folyamatos szakmai fejlődés
- Fiatal, dinamikus csapatban való részvétel
- Stabil munkahely, versenyképes jövedelem
Állás típusa: teljes munkaidős, állandó (távmunka nem lehetséges);
Munkába állás : kezdhetsz is
Amennyiben felkeltettük érdeklődésed és szeretnél egy szuper csapat tagja lenni, küldd el fényképes önéletrajzod a bérigény megjelölésével a karrier@marketingprofesszorok.hu e-mail címre!
Próbaidő hossza : 3 hónap
Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!
Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia!
Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!
A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.
A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.