Hotel Instagram oldal vezetése: tippek, hogy kiemelkedj és több vendéget vonzz.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Hotel Instagram oldal vezetése: ragadd meg a leendő vendégek figyelmét

Novák Anna

Az Instagram a szállodád marketingjében kihagyhatatlan eszköz, amivel megragadhatod leendő vendégeid figyelmét. Gondolj csak bele: egy tökéletesen megkomponált kép, egy inspiráló történet, és a vendégek máris vágynak arra, hogy nálad foglaljanak szobát. De hogyan érheted el ezt? Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan használhatod az Instagramot hatékonyan szállodád népszerűsítésére, hogy ne csak megálmodják, hanem valóra is váltsák utazási terveiket.

hotel instagram oldal vezetése

 

Mi az a hotel Instagram marketing?


Az Instagram szálloda marketing az a gyakorlat, hogy szállodádat az Instagramon keresztül reklámozd, mind a profilodon keresztül közzétett organikus bejegyzésekkel, mind pedig szponzorált tartalommal, amely nagyobb közönséghez biztosít hozzáférést. Mint eredendően vizuális közösségi média platform, az Instagram szállodák marketingje különösen értékes lehet, mivel lehetővé teszi, hogy megmutasd ingatlanod és úticélod szépségét és izgalmát.


Hogyan kezdj bele a hotel Instagram oldal vezetésébe?


Ismerd meg Instagram-közönséged


A hotel Instagram oldal vezetése során az első lépés, hogy megismerd a közönséged. Az Instagram-hírfolyamod legmotiváltabb utazói eltérhetnek a Facebookon a leginkább vonzó követőidtől. Ismerned kell Instagram-közönséged, és olyan bejegyzéseket kell létrehoznod, amelyek vonzóak számukra. Például, ha egy panzió vagy vendégház vagy, amely farmtól asztalig főz, összpontosíts az ételekkel kapcsolatos képekre, és használj releváns hashtageket, amelyek megkönnyítik az ínyencek és a millenniumiak megtalálását. Bármi legyen is az egyedi ajánlatod, Instagram-bejegyzéseidnek különállónak és egyedinek kell lenniük, és úgy kell létrehozni, hogy megcélozzák Instagram-közönséged.


Használj jó minőségű képeket a hotel Instagram oldal vezetése során


A hotel Instagram oldal vezetése során a képek minősége alapvető fontosságú. Míg a vizuális elemek fontos szerepet játszanak más közösségi oldalakon, a képek és videók az Instagram egyetlen célja. A szemcsés, sötét vagy alacsony felbontású képek nemcsak nem képesek felkelteni a célközönség figyelmét, hanem ronthatják márkád azon képességét is, hogy növekedjen a platformon. Minden Instagram-bejegyzést vagy történetet, amelyet létrehozol, tele kell lennie élénk és érdekes, nagy felbontású képekkel. A lényeg az, hogy segíts a vendégeidnek közvetlenül az Instagram hírfolyamukból felkeresni a szállodádat, és ösztönözni őket, hogy foglaljanak nálad az általad kínált gyönyörű élmény miatt.


Mesélj történetet Instagram képeiddel a hotel Instagram oldalán


Az Instagram nem az a hely, ahol egyszerű fotót tehetsz közzé a szállodád általános szobáiról. Mentse el ezeket az informatív képeket szállodád webhelyére. Ehelyett legyél kreatív: tegyél közzé egy képet az üdvözlő tábláról, amely üdvözli a vendégeket, amikor belépnek az ingatlanba. Magyarázd el, miért van ott, vagy meséld el, miért választottad ezt a jelet. Emeld ki a részleteket, és oszd meg a szállodádban kínált funkciókat, de tedd ezt úgy, hogy történetet mesélj el, és megmutasd az embereknek, milyen élményt nyújt a szállodád.


Használd ki a felhasználói tartalmak erejét a hotel Instagram oldal vezetése során


Az egyik leggyakoribb tévhit a márka közösségi médiában történő erősítéséről, hogy a vállalkozásról közzétett és megosztott tartalom a legfontosabb. Bár nagyon fontos, hogy helyesen tedd közzé az Instagramon való közzétételkor, gyakran a felhasználók által generált tartalomnak van a legerősebb hatása. A márka hashtageinek használatával figyelemmel kísérheted a vendégeid által az Instagramon megosztott összes bejegyzést a tulajdonodról, és újra megoszthatod a csapat legjavát.


Mutass be kulisszák mögötti pillanatokat a hotel Instagram oldalán


Az emberek szeretik azt a tényt, hogy a közösségi média olyan betekintést nyújt számukra, amelyet egyébként nem. Használd Instagram-oldaladat, hogy többet megoszthass arról, milyen egy panziót üzemeltetni. Készíts fényképeket a finom reggelikről, és tudasd követőiddel, hogy mit szolgálsz fel aznap. Ha először megkapod az engedélyüket, akár néhány fotót is készíthetsz vendégeid szórakozásáról. Kérdezd meg őket a tartózkodásukról, és oszd meg történetüket a világgal.


Reklámozd a helyi látványosságokat a hotel Instagram oldalán


Míg az idő nagy részében az Instagramot fogod használni ingatlanod reklámozására, ne feledd, hogy az emberek a környező régió felfedezése érdekében foglalják le szobáidat. Tegyél közzé egy nagyszerű ételt, amelyet egy helyi étteremben találhatsz, amely sétatávolságra van panziódtól. Oszd meg a naplementét egy gyönyörű kilátóról. Tudasd az emberekkel, hogy miért az te környéked (és szállodád) a megfelelő hely.

Gyakori kérdések

Miért fontos az Instagram a szállodák marketingjében?

Az Instagram egy vizuális közösségi média platform, amely lehetővé teszi a szállodák számára, hogy bemutassák ingatlanjuk szépségét és egyedi élményeiket. Több mint egymilliárd havi felhasználóval rendelkezik, akik közül sokan utazási inspirációt keresnek. A jól megtervezett Instagram jelenlét segíthet növelni a márka ismertségét, vonzani új vendégeket és növelni a foglalások számát.

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!