Hotel Instagram oldal vezetése: ragadd meg a leendő vendégek figyelmét

Az Instagram a szállodád marketingjében kihagyhatatlan eszköz, amivel megragadhatod leendő vendégeid figyelmét. Gondolj csak bele: egy tökéletesen megkomponált kép, egy inspiráló történet, és a vendégek máris vágynak arra, hogy nálad foglaljanak szobát. De hogyan érheted el ezt? Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan használhatod az Instagramot hatékonyan szállodád népszerűsítésére, hogy ne csak megálmodják, hanem valóra is váltsák utazási terveiket.

hotel instagram oldal vezetése

 

Mi az a hotel Instagram marketing?


Az Instagram szálloda marketing az a gyakorlat, hogy szállodádat az Instagramon keresztül reklámozd, mind a profilodon keresztül közzétett organikus bejegyzésekkel, mind pedig szponzorált tartalommal, amely nagyobb közönséghez biztosít hozzáférést. Mint eredendően vizuális közösségi média platform, az instagram szállodák marketingje különösen értékes lehet, mivel lehetővé teszi, hogy megmutasd ingatlanod és úticélod szépségét és izgalmát.

Hogyan kezdj bele a hotel Instagram oldal vezetésébe?

Ismerd meg Instagram-közönséged


A hotel instagram oldal vezetése során az első lépés, hogy megismerd a közönséged. Az Instagram-hírfolyamod legmotiváltabb utazói eltérhetnek a Facebookon a leginkább vonzó követőidtől. Ismerned kell Instagram-közönséged, és olyan bejegyzéseket kell létrehoznod, amelyek vonzóak számukra. Például, ha egy panzió vagy vendégház vagy, amely farmtól asztalig főz, összpontosíts az ételekkel kapcsolatos képekre, és használj releváns hashtageket, amelyek megkönnyítik az ínyencek és a millenniumiak megtalálását. Bármi legyen is az egyedi ajánlatod, Instagram-bejegyzéseidnek különállónak és egyedinek kell lenniük, és úgy kell létrehozni, hogy megcélozzák Instagram-közönséged.

Használj jó minőségű képeket a hotel Instagram oldal vezetése során


A hotel Instagram oldal vezetése során a képek minősége alapvető fontosságú. Míg a vizuális elemek fontos szerepet játszanak más közösségi oldalakon, a képek és videók az Instagram egyetlen célja. A szemcsés, sötét vagy alacsony felbontású képek nemcsak nem képesek felkelteni a célközönség figyelmét, hanem ronthatják márkád azon képességét is, hogy növekedjen a platformon. Minden Instagram-bejegyzést vagy történetet, amelyet létrehozol, tele kell lennie élénk és érdekes, nagy felbontású képekkel. A lényeg az, hogy segíts a vendégeidnek közvetlenül az Instagram hírfolyamukból felkeresni a szállodádat, és ösztönözni őket, hogy foglaljanak nálad az általad kínált gyönyörű élmény miatt.

Mesélj történetet Instagram képeiddel a hotel Instagram oldalán


Az Instagram nem az a hely, ahol egyszerű fotót tehetsz közzé a szállodád általános szobáiról. Mentse el ezeket az informatív képeket szállodád webhelyére. Ehelyett legyél kreatív: tegyél közzé egy képet az üdvözlő tábláról, amely üdvözli a vendégeket, amikor belépnek az ingatlanba. Magyarázd el, miért van ott, vagy meséld el, miért választottad ezt a jelet. Emeld ki a részleteket, és oszd meg a szállodádban kínált funkciókat, de tedd ezt úgy, hogy történetet mesélj el, és megmutasd az embereknek, milyen élményt nyújt a szállodád.

Használd ki a felhasználói tartalmak erejét a hotel Instagram oldal vezetése során


Az egyik leggyakoribb tévhit a márka közösségi médiában történő erősítéséről, hogy a vállalkozásról közzétett és megosztott tartalom a legfontosabb. Bár nagyon fontos, hogy helyesen tedd közzé az Instagramon való közzétételkor, gyakran a felhasználók által generált tartalomnak van a legerősebb hatása. A márka hashtageinek használatával figyelemmel kísérheted a vendégeid által az Instagramon megosztott összes bejegyzést a tulajdonodról, és újra megoszthatod a csapat legjavát.

Mutass be kulisszák mögötti pillanatokat a hotel Instagram oldalán


Az emberek szeretik azt a tényt, hogy a közösségi média olyan betekintést nyújt számukra, amelyet egyébként nem. Használd Instagram-oldaladat, hogy többet megoszthass arról, milyen egy panziót üzemeltetni. Készíts fényképeket a finom reggelikről, és tudasd követőiddel, hogy mit szolgálsz fel aznap. Ha először megkapod az engedélyüket, akár néhány fotót is készíthetsz vendégeid szórakozásáról. Kérdezd meg őket a tartózkodásukról, és oszd meg történetüket a világgal.

Reklámozd a helyi látványosságokat a hotel Instagram oldalán


Míg az idő nagy részében az Instagramot fogod használni ingatlanod reklámozására, ne feledd, hogy az emberek a környező régió felfedezése érdekében foglalják le szobáidat. Tegyél közzé egy nagyszerű ételt, amelyet egy helyi étteremben találhatsz, amely sétatávolságra van panziódtól. Oszd meg a naplementét egy gyönyörű kilátóról. Tudasd az emberekkel, hogy miért az te környéked (és szállodád) a megfelelő hely.

Gyakori kérdések

Kiemelt területeink