Honlapkészítés

 

Honlapkészítés online marketing alapokon

Szerinted mi a legfontosabb a honlapkészítés során? Mit vársz egy új honlaptól? Én elsősorban azt, hogy üzleteket hozzon. Konverziókat. Legyen bármi is az, amivel foglalkozol. A honlapkészítés során mindig ezt kell figyelembe venni. Amikor valakitől megkérdezem, milyen honlapot szeretnél, azt válaszolja:

 

  • a honlapom legyen szép,
  • a honlapom legyen könnyen kezelhető,
  • a honlapkészítés legyen olcsó.

 

Ezek fontosak, de csak azt szolgálják, hogy ügyfeled legyen. Fordítva kell tehát elkezdeni a honlapkészítést: először tervezzük meg marketing szempontból a weboldalat, aztán jöhet az, hogy a website legyen mindemellett szép, könnyen kezelhető, és a honlapkészítés a lehető legolcsóbb, legalábbis ár/érték arányban. 

 

A honlapkészítés különböző fajtái

Az Open Source CMS rendszerekre való honlapkészítés (WordPress, Joomla stb.)

Az open source alapú honlapkészítés igazából csak egy sablon összekattingatása, nem igazi honlapkészítői, programozói munka. Ennek ellenére igen sokszor hatalmas összegeket elkérnek egy WordPrss vagy más, egyébként ingyenes sablon beállításáért, amit ezek a cégek honlapkészítésnek neveznek. Ezen rendszerek nem véletlenül ingyenesek, rengeteg hátrányuk van, melyről sokat írtam, az alább található cikkek között is látsz ilyeneket!

 

Egyedi forráskódú honlapkészítés

Az egyedi forráskódú CMS rendszerekre alapozott honlapkészítés az igazi programozói munka. Sajnos én nem vagyok webprogramozó, de azon szakemberek, programozók munkáját nagyra becsülöm, aki egyedi forráskóddal készít honlapokat. Elvállalhatnám én is ügyfeleim honlapkészítési munkáját, egy WordPresst én is össze tudok kattingatni, sablonból bármikor. Pénzt is kérhetnék érte. De nem teszem. Számomra fontosabb az, hogy olyan honlapkészítő céggel dolgozzanak együtt ügyfeleim, akik valóban erős, jó honlapokat készítenek nekik, egyedi, minőségi forráskódú CMS rendszerek segítségével. 

 

Honlapkészítés marketing tanácsadó segítségével

NE kezdj bele online marketing tanácsadó nélkül! Miért? Mert a honlapkészítő cégek nagy része kihasználja az ügyfelek laikusságát. Gyakran látom, hogy open source, nyílt forráskódú, ingyenes rendszereket, mint a WordPress, a Joomla (és sorolhatnám még, ezeket a az online marketingben eredményeket elérni kívánó cégek számára tiltott rendszereket,) milliós összegekért adnak el, a megvezetett vevőnek. A webdesignerek nem marketingesek, grafikusok, programozók. Ha jó terméket adnak is el, az online marketinget csak áttételesen ismerik. A honlap, bár a legfontosabb része online marketing stratégiádnak, de csak egy elme. Mi tegyél tehát honlapkészítés előtt? Kattints ide, olvasd el! 

 

A hatékony honlapkészítés eredménye

Nagyon régóta foglalkozom keresőoptimalizálással, kutatjuk, mi segít egy honlapot ahhoz, hogy bármilyen szóra az első háromba legyen a Google találati listáján. Ehhez azonban kell egy erős, jó honlapmotor, mellyel dolgozni tudunk. A hatékony honlapkészítés eredménye a konverzió, a vásárlás, az asztalfoglalás vagy bármi, ami pénzt hoz. Mutatok is egy példát. Az alábbi ábrán egy étterem konverzióinak, asztalfoglalásainak növekedését látod. Két évet hasonlítottunk össze. 

 

Honlapkészítés online marketing tanácsadó segítségével

 

Az eredmények a marketing munka hatékonyságát tükrözik, de ha nem készíttetünk volna ügyfelünknek egy hatékony honlapot, nem tudná ezt az eredményt produkálni. 

 

Honlapkészítés témában írt egyéb cikkeinket itt olvashatod:
 

2018-07-06

A tudatos domainválasztás és az üzleti célok kapcsolata

Akár új üzletbe kezdesz, akár egy már meglévő vállalkozás online marketing kommunikációját akarod fejleszteni, alapvetően el tudod rontani a rossz domain név választásával. Egy jó domain név azonban milliókat is érhet. Leelemeztük, mire kell figyelned, és hogyan válassz magadnak hatékony domain nevet!  

2018-05-03

Szállodai chatbot – milyet válasszak?

A Facebookon kezdődött az egész, aztán elterjedt az egész Internetre. 2017 nagy boomja volt, 2018-ban már elengedhetetlen a hotel online marketingben a szállodai chat bot. De mit tud egy jó robot, milyet érdemes választani? Elemzésünk következik!   

2018-05-03

Mi alapján válassz magadnak webdesign céget?

A honlapkészítés olyannak tűnik, mint a foci: mindenki ért hozzá. 1998 óta fogalkozom online marketinggel, mégis mind a mai napig a legnehezebb feladat a jó honlapkészítő cég kiválasztása ügyfeleimnek. Nagyon mellé lehet nyúlni ebben a témában. Mutatjuk, hogyan válassz jó webdesigner céget!

2018-03-31

Innovatív B2B inbound marketing stratégiák 2018-ra

Aki foglalkozott már valaha inbound B2B marketinggel az tudja, hogy egy természetében innovatív tevékenységről van szó. Így marad mindig friss és újszerű – ez adja a sikerét. Persze a különböző újítások nem maguktól lépnek életbe, ezért ha egy marketinges sikeres B2B inbound marketinget szeretne folytatni, akkor lépést kell tartania a legújabb tech...

Kiemelt területeink