Mi alapján válassz magadnak honlapkészítő, webdesign céget?

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Mi alapján válassz magadnak webdesign céget?

Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A honlapkészítés olyannak tűnik, mint a foci: mindenki ért hozzá. 1998 óta fogalkozom online marketinggel, mégis mind a mai napig a legnehezebb feladat a jó honlapkészítő cég kiválasztása ügyfeleimnek. Nagyon mellé lehet nyúlni ebben a témában. Mutatjuk, hogyan válassz jó webdesigner céget!

Mi alapján válassz magadnak honlapkészítő, webdesign céget?

Pedig a jó honlap az alapja mindennek az online marketingben. A jó online marketing pedig a hatékony marketing kommunikációnak. A honlapkészítéssel rakjuk le az alapokat.  A webdesign mára már ugyanolyan fontos részévé vált a marketingnek, mint a SEO vagy a közösségi média. Megfelelő honlapkészítő cég  hiányában szinte lehetetlen labdába rúgni a többi játékos mellett, ezért elengedhetetlen, hogy webhelyed kialakítását egy csapat profira bízd.

 

De mégis mi alapján választhatod ki magadnak azt az irodát, amely pontosan a te céljaidnak megfelelő szolgáltatásokat képes nyújtani neked? Kik a „legjobbak?” Egy cégtulajdonostól nem várható el, hogy webdesigner és webfejlesztő is legyen egyben, így jó eséllyel azt sem tudja, hogy mik azok a szempontok, amik alapján érdemes kiszűrni a lehetőségeket.

 

Webhelyedre céged online otthonaként is tekinthetsz, amit csak egy profi „digitális építészre” szabad rábízni, ha megbízható, stabil és biztonságos helyen szeretnéd tudni internetes jelenlétedet. Ezt csak egy olyan designcég képes megadni neked, amely már évek óta a szakmában van, és elegendő tapasztalattal rendelkezik.

 

A legtöbb esetben továbbá nem egyetlen személyre, hanem egy egész csapatra lesz szükséged. A házadat sem építtetnéd fel egyetlen emberrel, nem igaz? Egy ház felépítésekor valakinek falaznia kell tudnia, szükség van szobafestőre, villanyszerelőre, stb. Egy webhely sem tér el sokban ettől, csak itt éppen kell valaki, aki megfelelő vizuális megjelenést biztosít, kell egy webprogramozó, illetve valaki, akinek a kisujjában van a keresőoptimalizálás (SEO). Ugyanakkor az sem árt, ha éppen az egyik beteg, van aki helyettesítse…

 

Nézzünk meg most néhány szempontot részletesebben is, amelyeket javasolt figyelembe venni egy designcég kiválasztása során.

 

Nézd meg a honlapkészítő cég eddigi munkáit

A legegyszerűbben úgy találhatsz rá azokra a cégekre, akik képesek lennének megvalósítani elképzeléseidet, ha átnézed portfóliójukat. Minden valamire való cég elhelyez egy korábbi munkákat felsoroló részleget webhelyén, ahol felmérheted, hogy mégis milyen minőségre számíthatsz tőlük.

 

Persze nem fogsz találni pont olyan webhelyet, amilyenre szükséged van (ennek nem is lenne értelme, hiszen valami egyedi megoldást keresel), de a webhelyeken felelhető funkciók alapján körvonalazódni kezd majd, hogy mire képes az adott cég. Ha például egy webshopra van szükséged, akkor olyan cégek portfólióit érdemes megvizsgálni, akik már több e-kereskedelmi webhelyet készítettek.

 

Hol található a webdesigner cég?

Habár az ilyen jellegű munkák javarészt a digitális környezetben zajlanak, minden esetben érdemes személyesen is felkeresni a cég irodáját, mielőtt bármiben is megegyeznél velük. Így nagyon sok fejfájást kerülhetsz el, hiszen előfordulhat, hogy valaki egy egész cégnek adja ki magát, miközben egy padlásról próbálja rászedni a gyanútlan ügyfeleket. Bármennyire is azt gondolod, ez csak egy pár százezer forintos döntés, ennél sokkal többet veszíthetsz, ha egy ügyfélgyár helyett egy értéktelen weblapot kapsz. 

 

Hogy bánnak az ügyfelekkel?

Ugye nem szeretnél egy olyan céggel együttműködni, akik nem képesek megfelelő ügyfélszolgálatot biztosítani? Egy cég ügyfelekkel való bánásmódja kiválóan tükrözi az általuk végzett munka minőségét is.

 

Ha egy cég nem veszi fel a telefont (és még vissza sem hív), vagy nem válaszol rövid időn belül az emailedre, akkor jó eséllyel a munkavégzéshez is ilyen visszafogott tempóval állnak hozzá.

 

Azonban érdemes megjegyezni, hogy az általad kért designra nem feltétlenül tudnak árajánlatot mondani majd, hiszen ennek részletes kidolgozása időigényes feladat. Ez arra utal, hogy a cég valóban gondosan és alaposan foglalkozik azzal, amivel felkerested őket.

 

Korábbi ügyfelek véleményei és ajánlásai

Nem elég csak szétnézni a portfólióban található webhelyeken – ha igazán megtetszik, amit egy cég kínál, akkor érdemes felvenni a kapcsolatot a korábbi ügyfeleikkel. Ők olyan dolgokat is elárulnak majd a céggel való együttműködésről, amit csak idővel, a szerződés aláírása után tapasztalnál meg. Ha több embertől is ugyan azt hallod (jót és/vagy rosszat), akkor valószínűleg te is erre számíthatsz majd.

 

Mennyi az annyi?

Az ár természetesen nem elhanyagolható tényező. Sok designcég webhelyén található külön árajánlat-igénylő űrlap, ami megkönnyíti az ajánlatkérést, de ha nem találsz ilyet, és emailben érdeklődsz az anyagiak iránt, akkor érdemes okosan megfogalmazni a kérdést, például „Milyen mértékben térül majd meg a webhelybe befektetett összeg?”

 

Elképzelhető, két cég között ötszörös árkülönbség van, de ha a drágább opció több ügyfelet szerez majd számodra, akkor egyértelműen az éri meg jobban. 

 

Kérd ki online marketing tanácsadó véleményét

Bizonyára te megad nem vagy webprogramozó. Ha találkoztál már ilyen emberrel, akkor tudod, egy egészen más nyelvet beszél. Ez akkor is zavaró, ha nem akar átvágni, vagy lehúzni téged. Ilyenkor sem biztos, hogy megtaláljátok a leghatékonyabb utat, hiszen egy programozó viszonylag keveset ért majd a te üzletedhez és ahhoz sem, mi kell neked az üzleti sikerhez. De olyan is nagyon gyakran előfordul sajnos, hogy kevés munkával szeretnének sokat keresni némelyek. Láttam már ingyenes WordPress honlap motorokat eladni, sablon designal 1,5 millió forintért is. Itt nem arról van persze szó, hogy ha valakinek van egy saját, kifejlesztett CMS rendszere, azért ne kérjen pénzt, újra és újra, ha más projektekbe kezd. De a sablon és az ingyenes rendszerek applikálása nem tartalmaz hozzáadott értéket. Nekem is volt honlapkészítő cégem. A GlaxoSmithKline, a Vista utazási iroda és sok más nagyvállalat marketing kommunikációját még úgy vállaltam el, hogy az ügynökség mindent végzett. Azonban sokkal hatékonyabbnak találtam azt, ha  én, mint online marketing tanácsadó, amikor megkapok egy magbízást, átülök az ügyfél oldalára, és onnan közösen préseljük ki a honlapkészítőből a legjobb feltételeket, így eladtam honlapkészítő cégemet. Most azonban ezzel a tudással a hátam mögött szívesen segítek a legjobbat megtalálni Neked! Kattints ide, és nézd meg, miben segíthetünk cégednek! 
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!