notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hatékony Facebook oldal vezetési tippek gasztrovállalkozásoknak - út a sikerhez!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Hatékony Facebook oldal vezetési tippek gasztrovállalkozásoknak - út a sikerhez!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hatékony Facebook oldal vezetési tippek gasztrovállalkozásoknak - út a sikerhez!


2017/01/04
Tóth Beáta

A Facebook-ot közel 1,6 milliárd ember használja. És mi a közös bennük?

 

Az, hogy mindannyian éhesek, és étkeznek valahol. Használjuk ki ennek előnyeit, és építsünk vállalkozásunk számára egy lojális vevőkört!

Hatékony Facebook oldal vezetési tippek gasztrovállalkozásoknak - út a sikerhez!

Hogyan építsünk ki egy stabil közönséget, amelyből potenciális vendégeink lehetnek?

 

 

#1 Hatékony Facebook oldal vezetési tippek gasztrovállalkozásoknak: Adj valamit- ingyenesen!

 

 

A közösségi média felhasználók nagyra becsülik, ha megosztod velük a tudásod egy részét, például receptek, vagy főzési tanácsok formájában.

 

Ezzel kifejezheted milyen fontosak számodra, és ők ezt értékelni fogják. Létrehozhatsz egy exkluzív csoportot, ahol csak az elkészítési módokat kommunikálod.

 

A recepteket érdemes videó üzenetben elkészítened, de ha elég felkészült vagy, élő bejelentkezésben is főzhetsz.

 

Íme, néhány ötlet:

 

SOS villámgyors süti receptek

A séf kedvenc édessége

Hogyan használd fel a maradék húsvéti sonkát?

 

 

#2 Hatékony Facebook oldal vezetési tippek gasztrovállalkozásoknak: Jutalmazd meg a legaktívabb Facebook követőidet!

Pihengetünk?

 

 

 

Hetente, vagy havonta jutalmazd meg a legaktívabb Facebook rajongóidat. Hívd meg őket éttermedbe, hogy be tudjanak tekinteni a kulisszák mögé, és megkóstolhassák kedvenc ételeiket. Az eseményről készült fotókat posztold ki az oldaladon. Ez is növelni fogja közönséged elkötelezettségét.

 

 

#3 Hatékony Facebook oldal vezetési tippek gasztrovállalkozásoknak: Növeld közönséged aktivitását kérdések segítségével!

 

 

 

Ételeidről készített fényképes posztjaid mellé feltett kérdésekkel aktivizálhatod követőidet. Az emberek szeretnek ezekre válaszolni, és a válaszokkal a poszt elérése is javul.

 

Pld: Milyen gyakran fogyasztotok desszertet az ebédhez? Melyiket szeretitek jobban a spenótot vagy a sóskát?

 

Megkérdezheted a véleményüket is, pld. Milyen ételt hiányoltok a menüsorból? Az ilyen jellegű kérdésekkel azt fejezed ki, hogy fontos számodra a véleményük, fontos mit válaszolnak.

 

 

#4 Hatékony Facebook oldal vezetési tippek gasztrovállalkozásoknak: Ossz meg érdekességeket éttermedről!

 

 

 

Közölj olyan információkat, kulisszatitkokat, melyeket a laikusok nem tudhatnak. Ez szólhat bármiről, ami az éttermedhez köthető. Pld. Tudtad, hogy a kagylót egyenesen Franciaországból frissen hozzuk számotokra? Tudtad, hogy az étterem épülete pár évvel ezelőtt egy iskolának adott helyet?

 

Indíthatsz egy mini versenyt is találós kérdésekkel: Szerinted hány tojást használunk fel éttermünkben egy évben? Stb.

 

 

#5 Hatékony Facebook oldal vezetési tippek gasztrovállalkozásoknak: Vegyél részt mikrokörnyezeted közösségi életében!

 

 

Állj egy számodra fontos helyi ügy mellé. Szervezz ennek érdekében jótékonysági eseményt, és hívd meg rá rajongóidat!

 

 

#6 Hatékony Facebook oldal vezetési tippek gasztrovállalkozásoknak: Indíts recept versenyt!

 

 

Hirdess recept versenyt, a legjobbakat fotókkal közöld oldaladon. A legtöbb szavazatot elért ételt készítsd el éttermedben és legyen ez a hétvégi ajánlat! A készítésben részt vehet a nyertes beküldő – és a közös munkáról készített fotók szintén nagy reklám értékkel bírnak.

 

 

#7 Hatékony Facebook oldal vezetési tippek gasztrovállalkozásoknak: Figyelj a törzsvendégeidre!

 

 

Az visszatérő vendégeid a legfontosabbak. Létrehozhatsz számukra ismétlődő rendezvényeket, ahol lehetőséget biztosíthatsz, hogy ők kóstolják meg először az újdonságokat. Kialakíthatsz a rajongókból egy különálló Facebook csoportot ahol a számukra igénybe vehető kedvezményeket kommunikálhatod. A lehetőségek száma végtelen, próbálj ki minél több módszert, és ami beválik, azt használd rendszeresen!

 

 

#8 Hatékony Facebook oldal vezetési tippek gasztrovállalkozásoknak: Engedj betekintést a kulisszák mögé!

 

 

Az emberek szeretnek a színfalak mögé nézni, hogy lássanak olyan munkafolyamatokat, érdekességeket, melyeket egyszerű vendégként nem láthatnak. Mutasd meg munkatársaidat munka közben fotó vagy videó formájában. Készíthetsz „elkapott” pillanatokról, beszélgetésekről videót- hogy szemléltesd milyenek a munkás hétköznapok.

 

 

#9 Hatékony Facebook oldal vezetési tippek gasztrovállalkozásoknak: Hirdess!

 

 

A Facebook segítségével hatékonyan tudod elérni célcsoportodat, ha új vendégeket szeretnél invitálni éttermedbe. Marketing stratégiádba illeszd bele a Facebook hirdetéseket, és készíts pontos végrehajtási – és költségvetési tervet! Ellenőrizd a hatékonyságot. Hirdethetsz bármit- egyik posztodra is indíthatsz hirdetést, vagy akár egy eseményt is kiemelhetsz ezzel.

 

 

#10 Hatékony Facebook oldal vezetési tippek gasztrovállalkozásoknak: Legyen a Facebook oldaladnak vezetője!

 

 

 

Elfoglalt étterem tulajdonosként nem tudsz mindenre hatékonyan odafigyelni. Szerencsére a Facebook-on a posztok időzíthetők. De ez nem jelenti azt, hogy elég hetente egy-két alkalommal foglalkoznod vele! Az oldalon érkezett üzenetekre, hozzászólásokra, panaszokra azonnal reagálni kell – ezért ha van rá lehetőséged bízd meg vele egyik munkatársadat.

 

A marketing egy külön szakma, tehát ha úgy érzed eredménytelen a kommunikációd, vagy túl kevés a rajongód, ne habozz segítséget kérni profiktól!

 

 

Mi a legfontosabb teendő azért, hogy Facebook oldalad valóban hatékony legyen?

 

 

Gyárts folyamatosan olyan tartalmakat, melyek felkeltik olvasóid érdeklődését, és interakcióra ösztönzik őket. Következetesen és rendszeresen posztolj, készíts tervet előre, miket fogsz közzétenni.

 

 

Ha úgy érzed, jobban el szeretnél merülni a témában, akkor gyere el előadásunkra, melyben az új 2017-es digitális gasztromarketing trendeket fogjuk elemezni! Itt jelentkezhetsz!

 

Facebook

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
518 608
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Résmarketing

A niche, azaz réspiac egy olyan lehetséges ügyfelek csoportja, akiknek valamilyen...

Engedély alapú marketing

Az Opt-in regisztrációkhoz hasonlóan az engedély alapú marketing...

Univerzális keresés

Több találattípus (képek, videók, helyi keresési...

Beszerzés

Beszerzés, Cselekvés alapú árazás (CPA)   Egy olyan reklám-árszabási forma, amely...

Marketing automatizálás

Olyan szoftvercsomagokkal végezhető marketing automatizálás, amelyek a...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.