Facebook matricák, azaz hangulatjelek és hangulatjelek a státuszban: hogyan kell használni, milyenek vannak?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Facebook matricák, azaz hangulatjelek. Megmutatjuk, hogyan használd!

Facebook matricák, azaz hangulatjelek. Megmutatjuk, hogyan használd!


2013/08/26
Máté Balázs, marketing tanácsadó és Doszkoty Zsolt online marketing gyakornok
Biztos te is észrevetted, hogy nemrég néhány új funkcióval bővült a Facebook chat. A beviteli mezőtől jobbra egy új ikon kapott helyet, amivel a legújabb, óriás hangulatjel gyűjteményünk közül válogathatunk. Használtad már ezeket? Tudod, melyik mit jelent? Tudod, hogyan lehet újakat odavarázsolni? Most megmutatjuk!
 
Facebook matricák, azaz hangulatjelek és hangulatjelek a státuszban: hogyan kell használni, milyenek vannak?
 

 

 

Pihengetünk?

Facebook matricák – hogyan kell használni? 

Alap esetben gyűjteményünk megnyitása után egy, a chat ablakát átfedő, görgethető ablak jelenik meg. Az ablak tetején három fül foglal helyet plusz a jobb felső sarokban egy bevásárlókosár, ami a „Matrica boltba” juttat el minket, innen további hangulatjeleket, matricákat adhatunk gyűjteményünkbe, ingyen. Később valószínűleg megjelennek a fizetős csomagok is. 
 
Miután néhány vagy az összes csomagot hozzáadtuk katalógusunkhoz a kis ablakunk tetején látható fülek száma kibővül. Minden egyes csomaghoz egy külön fül jelenik meg, ezek közt a fülek sávjának két oldalán megjelenő nyilakkal tudunk lapozni. 
 
 
 Facebook matricák – hogyan kell használni?  Alap esetben gyűjteményünk megnyitása után egy, a chat ablakát átfedő, görgethető ablak jelenik meg. Az ablak tetején három fül foglal helyet plusz a jobb felső sarokban egy bevásárlókosár, ami a „Matrica boltba” juttat el minket, innen további hangulatjeleket, matricákat adhatunk gyűjteményünkbe, ingyen. Később valószínűleg megjelennek a fizetős csomagok is.  Miután néhány, vagy az összes csomagot hozzáadtuk katalógusunkhoz a kis ablakunk tetején látható fülek száma kibővül. Minden egyes csomaghoz egy külön fül jelenik meg, ezek közt a fülek sávjának két oldalán megjelenő nyilakkal tudunk lapozni.    Van Snoopy is! Hangulatjelek a státuszodban is! Így használd! Egy másik, a legtöbb hazai felhasználó számára még ismeretlen újítás, a státuszban megjelenő hangulatjelek. Ez a funkció magyar nyelven még keveseknek érhető el, de a vállalkozó szellemű Facebookozók könnyen aktívvá tehetik, ha fiókbeállításaiknál a nyelvet angolra változtatják.    A hangulatjelre kattintva különféle smiley-kkal érzékeltethetjük hangulatunk a ránk kíváncsi felhasználókkal. Ezen kívül megadhatjuk, mit eszünk, iszunk, olvasunk, nézünk, hallgatunk, játszunk, tehát a leggyakrabban előforduló státusz kategóriákat egyszerűsíti le néhány uniformizált üzenetre, - szép új Facebook.  Ha státuszunk megadásánál zenét, filmet, vagy könyvcímet adunk meg, a kereső azt automatikusan kiegészíti és az adott mű Facebook oldalának linkjét osztja meg. Ez leginkább az új Graph Search funkciónak kedvez, mivel így a kereső eredményesebben kereshet rá a felhasználókra posztolt tartalmaik alapján.
 
Van Snoopy is!
 

Hangulatjelek a státuszodban is! Így használd!

Egy másik, a legtöbb hazai felhasználó számára még ismeretlen újítás, a státuszban megjelenő hangulatjelek. Ez a funkció magyar nyelven még keveseknek érhető el, de a vállalkozó szellemű Facebookozók könnyen aktívvá tehetik, ha fiókbeállításaiknál a nyelvet angolra változtatják. 
 
Hangulatjelek a státuszodban is! Így használd!
 
 
A hangulatjelre kattintva különféle smiley-kkal érzékeltethetjük hangulatunk a ránk kíváncsi felhasználókkal. Ezen kívül megadhatjuk, mit eszünk, iszunk, olvasunk, nézünk, hallgatunk, játszunk, tehát a leggyakrabban előforduló státusz kategóriákat egyszerűsíti le néhány uniformizált üzenetre - szép új Facebook
Ha státuszunk megadásánál zenét, filmet vagy könyvcímet adunk meg, a kereső azt automatikusan kiegészíti és az adott mű Facebook oldalának linkjét osztja meg. Ez leginkább az új Graph Search funkciónak kedvez, mivel így a kereső eredményesebben kereshet rá a felhasználókra posztolt tartalmaik alapján. 
 
 

Ha hasznosnak találtad cikkünket, oszd meg ismerőseiddel is, ők is tudjanak az itt leírtakról!

 

 

Ha szeretnél többet megtudni a Facebook használatáról, gyere el Facebook alapok tanfolyamunkra és tanuld meg, mi vezet az eredményességhez! 1.2 millió rajongónk alapján Neked is sokat fogunk tudni segíteni... Részletekről tájékozódj itt:Facebook alapok  tanfolyam! 

 

 

Facebook

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2020.01.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
581 815
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Kulcsszó címke

Olyan HTML címkék, amik definiálják a weboldalakon használt...

Általános egyezés (Broad Match)

Mi az az általános egyezés? Az általános egyezés (angolul „broad match”) egy úgynevezett...

Újraeladási jog

Ha egy újraeladási joggal rendelkező ebookot vagy szoftvert vásárolsz...

LinkedIn

Mi az a LinkedIn? A LinkedIn egy kifejezetten szakemberek számára...

"Gazdagodj meg gyorsan" ajánlat

Ezek a tipikus könnyű pénzszerzési lehetőségeket...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.