Facebook matricák, azaz hangulatjelek és hangulatjelek a státuszban: hogyan kell használni, milyenek vannak?

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Facebook matricák, azaz hangulatjelek. Megmutatjuk, hogyan használd!

Máté Balázs, marketing tanácsadó és Doszkoty Zsolt online marketing gyakornok
Biztos te is észrevetted, hogy nemrég néhány új funkcióval bővült a Facebook chat. A beviteli mezőtől jobbra egy új ikon kapott helyet, amivel a legújabb, óriás hangulatjel gyűjteményünk közül válogathatunk. Használtad már ezeket? Tudod, melyik mit jelent? Tudod, hogyan lehet újakat odavarázsolni? Most megmutatjuk!
 
Facebook matricák, azaz hangulatjelek és hangulatjelek a státuszban: hogyan kell használni, milyenek vannak?
 

 

 

Facebook matricák – hogyan kell használni? 

Alap esetben gyűjteményünk megnyitása után egy, a chat ablakát átfedő, görgethető ablak jelenik meg. Az ablak tetején három fül foglal helyet plusz a jobb felső sarokban egy bevásárlókosár, ami a „Matrica boltba” juttat el minket, innen további hangulatjeleket, matricákat adhatunk gyűjteményünkbe, ingyen. Később valószínűleg megjelennek a fizetős csomagok is. 
 
Miután néhány vagy az összes csomagot hozzáadtuk katalógusunkhoz a kis ablakunk tetején látható fülek száma kibővül. Minden egyes csomaghoz egy külön fül jelenik meg, ezek közt a fülek sávjának két oldalán megjelenő nyilakkal tudunk lapozni. 
 
 
 Facebook matricák – hogyan kell használni?  Alap esetben gyűjteményünk megnyitása után egy, a chat ablakát átfedő, görgethető ablak jelenik meg. Az ablak tetején három fül foglal helyet plusz a jobb felső sarokban egy bevásárlókosár, ami a „Matrica boltba” juttat el minket, innen további hangulatjeleket, matricákat adhatunk gyűjteményünkbe, ingyen. Később valószínűleg megjelennek a fizetős csomagok is.  Miután néhány, vagy az összes csomagot hozzáadtuk katalógusunkhoz a kis ablakunk tetején látható fülek száma kibővül. Minden egyes csomaghoz egy külön fül jelenik meg, ezek közt a fülek sávjának két oldalán megjelenő nyilakkal tudunk lapozni.    Van Snoopy is! Hangulatjelek a státuszodban is! Így használd! Egy másik, a legtöbb hazai felhasználó számára még ismeretlen újítás, a státuszban megjelenő hangulatjelek. Ez a funkció magyar nyelven még keveseknek érhető el, de a vállalkozó szellemű Facebookozók könnyen aktívvá tehetik, ha fiókbeállításaiknál a nyelvet angolra változtatják.    A hangulatjelre kattintva különféle smiley-kkal érzékeltethetjük hangulatunk a ránk kíváncsi felhasználókkal. Ezen kívül megadhatjuk, mit eszünk, iszunk, olvasunk, nézünk, hallgatunk, játszunk, tehát a leggyakrabban előforduló státusz kategóriákat egyszerűsíti le néhány uniformizált üzenetre, - szép új Facebook.  Ha státuszunk megadásánál zenét, filmet, vagy könyvcímet adunk meg, a kereső azt automatikusan kiegészíti és az adott mű Facebook oldalának linkjét osztja meg. Ez leginkább az új Graph Search funkciónak kedvez, mivel így a kereső eredményesebben kereshet rá a felhasználókra posztolt tartalmaik alapján.
 
Van Snoopy is!
 

Hangulatjelek a státuszodban is! Így használd!

Egy másik, a legtöbb hazai felhasználó számára még ismeretlen újítás, a státuszban megjelenő hangulatjelek. Ez a funkció magyar nyelven még keveseknek érhető el, de a vállalkozó szellemű Facebookozók könnyen aktívvá tehetik, ha fiókbeállításaiknál a nyelvet angolra változtatják. 
 
Hangulatjelek a státuszodban is! Így használd!
 
 
A hangulatjelre kattintva különféle smiley-kkal érzékeltethetjük hangulatunk a ránk kíváncsi felhasználókkal. Ezen kívül megadhatjuk, mit eszünk, iszunk, olvasunk, nézünk, hallgatunk, játszunk, tehát a leggyakrabban előforduló státusz kategóriákat egyszerűsíti le néhány uniformizált üzenetre - szép új Facebook. 
Ha státuszunk megadásánál zenét, filmet vagy könyvcímet adunk meg, a kereső azt automatikusan kiegészíti és az adott mű Facebook oldalának linkjét osztja meg. Ez leginkább az új Graph Search funkciónak kedvez, mivel így a kereső eredményesebben kereshet rá a felhasználókra posztolt tartalmaik alapján. 
 
 

Ha hasznosnak találtad cikkünket, oszd meg ismerőseiddel is, ők is tudjanak az itt leírtakról!

 

 

Ha szeretnél többet megtudni a Facebook használatáról, gyere el Facebook alapok tanfolyamunkra és tanuld meg, mi vezet az eredményességhez! 1.2 millió rajongónk alapján Neked is sokat fogunk tudni segíteni... Részletekről tájékozódj itt:Facebook alapok  tanfolyam! 

 

 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!