A szállodaipar versenye soha nem volt ennyire kiélezett. A vendégek ma már több száz lehetőség közül választhatnak, és a döntés gyakran az érzelmi kötődésen alapul. A foglalási folyamat pedig egyre komplexebb: a potenciális vendégek számos digitális csato...
Érkezik a Facebook legújabb funkciója, a Facebook-pixel
Újabb funkcióval bővül a Facebook, ez pedig nem más, mint a Facebook-képppont! Mindenkinek óriási lehetőséget nyújt ez az újítás, ismerkedjünk is meg vele közelebbről!

Mire használható a Facebook-képpont?
A facebook-képpontot tökéletesen használhatjuk különböző megrendelések mérésére, webáruházak esetében egyes termékoldalak mérésére, illetve saját célközönség létrehozására, és még facebook-hírdetéseket is kínálhatunk a rajongóinknak. A Facebook-képpontot elsősorban azért hozták létre, hogy a vállalkozások sokkal sikeresebben működjenek.
Milyen lehetőségeket nyújt számunkra a Facebook-képpont?
- Megnézheted, hogy az ügyfeleid hogyan váltanak az eszközök között a konverziót megelőzően.
- Biztosíthatod, hogy a hirdetéseidet olyan emberek lássák, akik nagyobb valószínűséggel hajtják végre a várt műveletet, például a vásárlást vagy az űrlap kitöltését.
- Egyéni célközönségeket hozhatsz létre az olyan emberekből, akik a webhelyeden végrehajtanak megadott műveleteket, például felkeresnek egy termékoldalt, kosárba helyeznek vagy megvásárolnak egy terméket.
- Több, a legjobb ügyfeleidhez hasonló ember elérése
- Releváns és időszerű hirdetések létrehozása a Facebookon a webhelyeden megtekintett termékek alapján.
Facebook-képpont által kínált funkciók teljes listája, szembe állítva a korábbi képpontokkal
Hogyan tudjuk követni a Facebook-képpont segítségével a konverziókat?
A Facebook-képpont használatával három hirdetési cél szerint tudod követni a konverziókat:
- a bejegyzések népszerűbbé tétele,
- webhely látogatószámának növelése
- webhelyen elért konverziók számának növelése.
A bejegyzések népszerűbbé tétele
Kétféle lehetőség van a bejegyzés kiemelésére, és aztán a Facebook-képponttal konverziókövetés használatára. Ha a bejegyzést közvetlenül az oldaladról emeled ki
- Nyisd meg az oldaladat, és keresd meg a kiemelni kívánt bejegyezést.
- Kattints a Bejegyzés kiemelése lehetőségre.
- Állítsd be a célközönséget, a költségkeretet és az időtartamot.
- A Konverziók követése területen válaszd ki a Facebook-képpontodat.
- Kattints a Kiemelés gombra.
Ha a bejegyzést a hirdetés-létrehozási folyamattal emeled ki
- Nyisd meg a hirdetés-létrehozási eszközt.
- Válaszd ki konkrét célként A bejegyzések népszerűbbé tétele lehetőséget.
- Válaszd ki az oldalt és a bejegyzést, majd kattints a Folytatás gombra.
- Töltsd ki a hirdetés adatait, majd görgess le a Konverziók követése területre.
- Jelöld be Az összes konverzió követése a Facebook-képpontom alapján jelölőnégyzetet.
- Kattints a Megrendelés elküldése gombra.
Webhely látogatószámának növelése Facebook-képpont segítségével
A Facebook-képpont hozzákapcsolása konverziókövetés céljából a webhelyen elért kattintásokra irányuló kampányban
- Nyisd meg a hirdetés-létrehozási eszközt.
- Válaszd a Webhely látogatószámának növelése célt.
- Add meg vagy válaszd ki a webhely url-címét, majd válaszd ki a Facebook-képpontodat, és kattints a Folytatás gombra.
- Töltsd ki a hirdetés adatait, majd kattints a Megrendelés elküldése gombra.
- A Facebook-képpont automatikusan követni fogja a hirdetésedet megtekintők által okozott összes eseményt.
A webhelyen elért konverziók számának növelése Facebook-képpont segítségével
Facebook-képpont hozzákapcsolása a konverziók optimalizálása és követése céljából
- Nyisd meg a hirdetés-létrehozási eszközt.
- Válaszd a Webhelyen elért konverziók számának növelése célt.
- Add meg vagy válaszd ki a webhely url-címét, majd válaszd ki a konverziót (pl. Vásárlás, Kosárba helyezés), és kattints a Folytatás gombra.
- Töltsd ki a hirdetés adatait, majd kattints a Megrendelés elküldése gombra.
- A Facebook-képpont automatikusan követni fogja a hirdetésedet megtekintők által okozott összes eseményt.