notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Idegesítenek bizonyos ismerőseid Facebook posztjait, de törölni nem akarod őket? Megmutatjuk, mit tehetsz!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Idegesítenek bizonyos ismerőseid Facebook posztjai, de törölni nem akarod őket? Megmutatjuk, mit tehetsz!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Idegesítenek bizonyos ismerőseid Facebook posztjai, de törölni nem akarod őket? Megmutatjuk, mit tehetsz!


2013/04/09
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Forrás: matebalazs.hu

Nagyon gyakran előfordul, hogy eleged van egy Facebook ismerősöd gyakori, neked nem tetsző posztjaiból? Törölni azért nem lenne jó őt az ismerősök közül, de nem akarod őt az üzenőfaladon látni? Megmutatjuk, mit tehetsz, hogy ne zavarjon többet bejegyzéseivel!

 
Idegesítenek bizonyos ismerőseid  Facebook posztjait, de törölni nem akarod őket? Megmutatjuk, mit tehetsz!

A helytelen kommunikáció: magánszemélyként ismerőseimre akaszkodok

Egyre több kérdés érkezik be hozzánk, hogy mit lehet azokkal az ismerősökkel tenni, akiknek posztjai idegesítenek. A politikai felek, a kutyások-nem kutyások gyakran feszülnek egymásnak. Sok vita zajlik arról, hogy érdemes-e ilyen jellegű posztokat magán Facebook oldalon megosztani, hiszen vannak erre megfelelő tematikus oldalak, csoportok, ahol ez a speciális kommunikáció nyitott fülekre talál. Sokan mondják, csak kizárja magát a közösségből az, aki folyton teleposztolja az üzenőfalát valamelyik politikai oldal fröcsögő üzeneteivel, vagy minden nap 10 elveszett kutyát próbál megtalálni: az ismerősök törlik, elrejtik őket, így egyre kevesebb emberhez jut el üzenetük, egyre kevesebbet tudnak tenni szeretett ügyükért, míg végül teljesen elértéktelenedik Facebook oldaluk, mivel senki nem látja, amit megosztanak. Azok az emberek, akik egy bizonyos párt szimpatizánsai, ugyan látni fogják ezentúl is bejegyzéseiket, azonban ők akkor is látnák, ha a tematikus oldalra csábítanánk őket, és ott promótálnánk üzenetünket. A Facebooknak megvan ugyanis az az okos tulajdonsága, hogy ha sok ismerősöd van, azoknak az üzenőfalán jelenik majd meg posztod, akik már kapcsolatba léptek veled: lájkolták, kommentelték, megosztották korábbi posztjaidat. Ha egy párt, egy zene vagy egy ügy nem tetszik nekik, és te folyton csak ezeket posztolod, nem fogják lájkolni, tehát egy idő múlva ezeknél az emberek üzenőfalán hátrébb kerülsz, nem jelensz meg. Akik szeretik azt, amit posztolsz, és lájkolják, megosztják a posztodat, azoknak persze ezentúl is látható maradsz, de ezeket az embereket egy tematikus oldalba is behívhatod. Készíts tehát egy Facebook oldalt ügyednek, és azt hirdesd a személyes profilodon! Itt összegyűjtve a témád iránt érdeklődőket sokkal többet segíthetsz ügyednek, mint ha letiltatod magadat….Ilyenek lehetnek a lokális ügyek oldalai is, pl: Elveszett kutyák gödöllői oldala, Magyar Zöldek Kispesti oldala, Funky zenék oldala, stb. Ha ismersz olyan embert, aki idegesít posztjaival, mutasd meg neki ezt a cikket, hiszen magadnak és neki is jót teszel vele! 
 
 

Ha szeretnél eredményesen üzemeltetni egy Facebook oldalt, gyere el Facebook alapok tanfolyamunkra, és tanuld meg, mi vezet az eredményességhez! Részletekről tájékozódj itt: Facebook alapok  tanfolyam! 

Pihengetünk?
 
 

Ismerős elrejtése törlés helyett Facebook üzenőfalunkról

Ha mégis úgy döntesz, el akarod rejteni ismerőseid posztjait üzenőfaladról, most megmutatjuk, hogyan teheted ezt meg törlés nélkül! Nagyon fontos, hogy az ELREJTETT SZEMÉLY NEM TUDJA, HOGY TE NEM LÁTOD POSZTJAIT! Kíváncsi vagyok, hányan posztolgatnak naponta úgy, hogy nem is tudják, már senki nem látja, amit kiraknak…. Lássuk, hogyan is kezdj neki!  Amikor meglátod a számodra irritáló posztot üzenőfaladon, menj a poszt jobb sarkába! ott lesz egy kis lenyitható fülecske. Amikor erre rákattintasz, a képen látható lehetőségek nyílnak meg.
 
Facebook poszt elrejtése
 
Ezek közül válaszd az „Elrejt” menüt. Abban a pillanatban az adott poszt elrejtődik, majd megjelenik a második képen látható szöveg, kattintható linkekkel.
 
Túl sokat posztol az ismerősöm Facebookra, ez zavar, mit tegyek?
 
Itt kell a „Módosítsd, milyen értesítéseket láthatsz” kezdetű linkre kattintanod, és beállítanod, hogy az illetőtől csak a fontos információkat tegye ki számodra a Facebook. Ha a „Csak a fontosak” linkre kattintasz, valóban csak a nagyon fontos eseményeiről értesülsz majd! 
 
 

Még több hasznos Facebook felhasználási tippért olvasd el EZT a cikkünket is! 

 

 

Facebook

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
521 467
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Értéknövelt tartalom

Olyan internetes hirdetések vagy oldalak, amik animációkat tartalmaznak, illetve...

Directory

Egy olyan keresőszolgáltatás, ahol különböző jellegű weboldalak (például bizonyos...

Gerillamarketing

Mi az a gerillamarketing? A gerillamarketing egy olyan reklámstratégia, amely...

rss

  Mi az az RSS és mire jó? Az RSS mozaikszó jelentése,...

adCenter

A Microsoft adCenter fizetett találatokat helyez el a Microsoft Bing, Yahoo! (2010 novemberétől),...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.