A szállodaipar versenye soha nem volt ennyire kiélezett. A vendégek ma már több száz lehetőség közül választhatnak, és a döntés gyakran az érzelmi kötődésen alapul. A foglalási folyamat pedig egyre komplexebb: a potenciális vendégek számos digitális csato...
Újra változások az Idővonaladban! Vajon te szeretni fogod? Ismerd meg, mi változik!
A Facebook lassan mindenkinél bevezeti az új Idővonal dizájnt, ami miatt ismét sokan háborodnak fel, de ahogy eddig is, valószínűleg most is gyorsan sokan alkalmazkodnak. Ahogy a rajongói oldalak is új dizájnt kapnak, sokakat meglephet, hogy az admin panel is megváltozik.
A Facebook admin panel változásai
A változás igazából csak egy részt érint, ami viszont sokaknak lényeges lehet. Az admin panel legtetején található értesítések felület eltűnik, helyét átveszik a bejegyzések. Ez igazából azért is érthetetlen lépés, mivel ugyanezt a részt az Insights-on belül is megtekinthetjük, ráadásul sokkal bővebb információkkal. Amiért azonban logikus (legalább a Facebooknak), az nem más, mint hogy itt hirdethetjük bármelyik postunkat. Ezzel a lépéssel szeretne ösztönözni a Facebook hirdetett bejegyzések létrehozására. Ezt tekintve az értesítéseknek sem volt több funkciója, mivel azt is megtekinthetjük a menüsorban ugyanúgy, mint személyes profilnál, azonban ez most egy plusz kattintást igényel, és kevésbé átlátható a formátuma, mint eddig. De nyilván a facebook is pénzből él…
A megszokott, régi admin kinézet
Az új Facebook admin panel célja a hirdetésre ösztönzés
Az új admin panel bejegyzés részénél megtekinthetjük azok címei mellett, hogy mennyi embert értünk el velük organikusan (tehát fizetés nélkül), a mellett lévő oszlopban pedig azt láthatjuk, hogy mennyi embert értünk el, ha fizettünk a megjelenéséért. Az utolsó oszlopban a bejegyzés hirdetésére van lehetőség, így az egész egyszerűségéből látszik, hogy valójában az a cél, hogy minél többet hirdessünk.
Az új admin kinézete
Ez a lépés egyúttal a Facebookon megjelenő cégeknek szól, akiknek a figyelmét ezzel hívják a közösségi média marketing lehetőségeire és nem csak az egyszerű hirdetések, de az összetettebb kampányok fontosságára is.
Sajnos a változtatás visszavonására nincs lehetőség, így aki már megkapta az új dizájnt, annak sajnos hozzá kell szoknia, aki pedig meg még mindig az értesítéseket látja, élvezze ki, amíg teheti.
Ha szeretnél többet megtudni a Facebook hasznlatáról, gyere el Facebook alapok tanfolyamunkra, és tanuld meg, mi vezet az eredményességhez! Részletekről tájékozódj itt:Facebook alapok tanfolyam!
Kiemelt területeink
Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia!
Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!
A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.
A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.
A weboldal sütiket használ
Jobban személyre tudjuk majd szabni a weboldal funkcióit.
Ez nem érinti a termékeink funkcióit.
Cookie-k használatával más vállalatok adatokhoz jutnak majd rólad.
Ez nem érinti a termékeink funkcióit.
Cookie-k használatával más vállalatok adatokhoz jutnak majd rólad.
Előfordulhat, hogy a weblap egyes funkciói nem fognak megfelelően működni.
A böngésződ vagy az eszközöd is kínálhat olyan beállításokat, amelyek segítségével eldöntheted, hogy be legyenek-e állítva a böngészőhöz cookie-k, illetve törölheted őket. Ezek a lehetőségek böngészőnként eltérnek, és fejlesztőik mind a rendelkezésre álló beállításokat, mind azok működését bármikor megváltoztathatják. 2020. október 5-i állapot szerint az alábbi hivatkozásokon találhatsz további információt a népszerű böngészőkben kínált beállítási lehetőségekről. A Facebook-termékek egy bizonyos része esetleg nem működik megfelelően, ha letiltottad a böngészőkben a cookie-kat. Fontos tudni, hogy ezek a beállítási lehetőségek eltérnek a Facebook által kínált beállítási lehetőségektől.
- Google Chrome
- Internet Explorer
- Firefox
- Safari
- Safari Mobile
- Opera