notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Milyen egy jó egészségügyi webdesign? Segítünk!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Az egészségügyi webdesign legfontosabb tudnivalói

Az egészségügyi webdesign legfontosabb tudnivalói


2020/08/20
Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A mai digitális világban minden egészségügyi szakember és szolgáltató számára nélkülözhetetlen, hogy egy stabil, modern és naprakész webhellyel várja az interneten leendő és meglévő pácienseit. Ehhez megannyi online marketinget és webdesignt kínáló cég segítségét kérhetik, hiszen egy tapasztalt ügynökség jelentős előnyöket szerezhet praxisuk számára (például SEO alkalmazásával).

Milyen egy jó egészségügyi webdesign? Segítünk!
Push értesítések

ÉRTESÜLJ ELSŐKÉNT,

IRATKOZZ FEL ÉRTESÍTÉSEINKRE

Egy igényes webhely kialakítására nem költségként, hanem befektetésként kell tekinteni, hiszen ez minden online tevékenység központja egy egészségügyi cég vagy orvosi praxis számára. A legtöbb beteg és más egészségügyi ügyfél a Google-on keresztül keres magának megoldásokat problémáira, egy jól optimalizált webhely pedig segíthet a legelső találatok között megjelenni ezekre a keresésekre.

Lássuk tehát, hogy mi mindent érdemes tudni az egészségügyi webdesignról, és arról, hogy hogyan válassz megfelelő ügynökséget erre!

 

Egyáltalán miért kell webdesign ügynökséget alkalmazni az egészségügyi webhely elkészítésére?

A helyzet az, hogy sok lehetséges páciens számára webhelyed teszi majd az első benyomást praxisodról vagy cégedről. Fontos tehát, hogy webhelyed modernnek és naprakésznek látszódjon, és azt a professzionalizmust türközze, amelyet egészségügyi szakemberként is kínálsz ügyfeleidnek vagy pácienseidnek.

Vannak olyan webdesign és marketingügynökségek, amelyek többek között egészségügyi webhelyekre is szakosodtak az évek, vagy évtizedek során, és egy ténylegesen praxisodra szabott designt kínálhatnak számodra. Egyes ügynökségek ezek mellé technikai és tartalmi optimalizálást is vállalnak, ami lehetővé teszi, hogy minél több páciens találjon rá webhelyedre, miközben az interneten keresgél megoldásokat problémáira.

Amikor aztán egy páciens megérkezik webhelyedre, nem csak elérhetőségeidre kíváncsi azon. Sokan tudni akarják azt is, hogy egész pontosan mivel foglalkozol, látni akarják a referenciáidat is, vagy épp webhelyed tudástárából próbálják megállapítani, hogy milyen egészségügyi problémával néznek szembe. Egy igazán jó egészségügyi webhely kellő információt kínál valamennyi ilyen páciensnek, hogy azok eldönthessék, érdemes-e felvenniük a kapcsolatot az adott praxissal/céggel, vagy sem.

 

Az ügynökségválasztás szempontjai

Egészségügyi grafikák

A különféle grafikák, főképp az illusztrációk egy egészségügyi webhely esszenciális elemei. Érdemes egy olyan ügynökséget választani, amely a praxisodhoz kapcsolódó egészségügyi grafikákat is kínál webhelyed designjába (és egyéb online felületeidre is). Ezek az illusztrációk nem csak esztétikailag vonzóbbá teszik majd egészségügyi webhelyedet, hanem arról is tájékoztatják az odalátogatókat, hogy milyen szolgáltatásokat kínál céged vagy praxisod.

Ne felejtsd el, hogy webhelyed designja fontos szerepet játszik abban, hogy látogatóid téged választanak-e, vagy visszafordulnak a keresőbe, hogy máshol nézelődjenek tovább.

 

Egészségügyi fotók

A fotókra nem feltétlenül csak azért van szükség, hogy esztétikailag vonzóbbá tegyék webhelyedet. Egy egészségügyi praxis például ezeken keresztül mutathatja be, hogy milyen látványos eredményeket képes elérni (gondolunk itt például fogorvosokra vagy plasztikai sebészekre). Az előtte/utána képek nagyon meggyőzőek lehetnek a döntésképtelen páciensek számára.

Nem árt tehát, ha olyan ügynökséget választasz, ami segít beépíteni ezeket a képeket egészségügyi webhelyed designjába.

 

A webdesign-ügynökség kiválasztásának fontos kérdései

Amikor egy webdesignt kínáló céget keresel egészségügyi webhelyet elkészítésére, érdemes 2-3 opcióra szűkíteni a lehetőségek listáját, majd részletesebben is utánanézni ezeknek az ügynökségeknek.

Mindenképpen érdemes például felkeresni azokat a praxisokat és cégeket, amelyek korábban már igénybe vették a szolgáltatásaikat, és feltenni nekik néhány kérdést:
•    Elégedett volt a praxis/cég az ügynökség szolgáltatásaival?
•    Eleget tettek az ügyfél kéréseinek?
•    Gyorsan biztosította az ügynökség a megbeszélt szolgáltatásokat a megegyezés létrejöttét követően?
•    Dolgozna-e a praxis/cég újra ezzel az ügynökséggel, illetve ajánlaná-e másoknak is?

A fenti kérdésekre választ kapva nem lesz nehéz egyetlen ügynökséget kiválasztani, amit aztán meg is kereshetsz kéréseddel.

 

Mi az ára egy egészségügyi webdesign ügynökségnek?

Ez kétségtelenül fontos szempont, azonban egyértelmű válasz természetesen nincs rá. Egyes cégek egyszeri összeget kérnek szolgáltatásaikért, míg mások havidíjas modellben kínálják szolgáltatásaikat. Fontos azonban észben tartani, hogy webhelyed egy 24/7 működő online hirdetési felület saját praxisod vagy márkád számára, ami folyamatos karbantartásra, frissítésekre és modernizálásra szorul majd, így érdemes hosszútávra tervezni vele!

 

Online marketing

Miután webhelyed elkészült, megfelelő tartalmakkal kell feltöltened azt a SEO érdekében, vagyis hogy minél több páciens találhasson rá, amikor releváns témákra keres az interneten (pl. a Google-on).

Egy igazán jó webdesign és marketingügynökség nem csak elkészíti webhelyedet, hanem ezzel együtt lehelyezi a SEO és a technikai optimalizálás alapjait, majd hozzálát a releváns tartalmak feltöltéséhez. Ezek a tartalmak lesznek azok, amelyeken keresztül leendő pácienseid rátalálhatnak majd webhelyedre az interneten.

A SEO-n kívül persze más online marketingtechnikákat is alkalmazhatnak, úgymint fizetett (PPC) hirdetéseket, email marketinget, közösségi média marketinget, és így tovább – mindezt webhelyed és praxisod népszerűsítésére.

Rengeteg olyan céget találsz, ami webdesignt, vagy részleges marketinget, optimalizálást kínál egészségügyi webhelyed számára, de csak nagyon kevés van, ami az „elejétől a végéig” egy teljes csomagot biztosít. Egy ilyen cégre lesz szükséged, ha azt akarod, hogy webhelyed az első sor kód megírásától kezdve egy átfogó marketingstratégia szerint készüljön el, és működjön a későbbiekben!

Válassz minket, hiszen nálunk mi nem csak a weboldal kialakításában és megvalósításában segítünk, hanem a teljesn online marketing stratégiádat megtervezzük és csapatunk folyamatosan rendelkezésedre fog állni! Kérd egészségügyi marketing ügynökségünk segítségét az alábbi űrlap kitöltésével!

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2020.10.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén



 

Cikk inline
egészségügyi marketing

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2020.10.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 088 693
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Kulcsszó címke

Olyan HTML címkék, amik definiálják a weboldalakon használt...

Kulcsszóegyezés típusai

A kulcsszóegyezés a PPC kampányok egyik beállítása a...

Kémprogram

Mi az a kémprogram? A kémprogram (vagy kémszoftver, angolul...

Link álcázás

A link álcázás a hivatkozások eltakarását jelenti,...

Nyomon követési kód

Általában az URL-ben elhelyezett információ, amely lehetővé...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.