Említés

Említés

Az említés definíciója

Az online marketingben egy említés egy cég szöveges megemlítésére utal egy webhelyen. Ezekhez az említésekhez nem tartozik hivatkozás, csupán egyszerű szöveges formátumban íródnak, és általában az adott cég alapvető adatait (név, cím, telefonszám) is tartalmazzák.

 

Az említések különösen fontosak a helyi cégeknek. Ennek több oka is van, többek között az, hogy az említéseket nehéz meghamisítani. Míg egy vidéki cég hivatkozásokon keresztül könnyedén elhitethetné a keresőmotorokkal, hogy Budapesten található, azonban az említésekhez cím és telefonszám is tartozik, ami alapján sokkal egyszerűbben behatárolható, hogy hol is található egy cég.

 

Az említések tehát nagyon fontosak a keresőmotorok szemében, mert nem csak igazolják, hogy egy cég valóban ott van, ahol azt állítja magáról, hanem segítenek abban is, hogy a felhasználók a cég telefonszámát, és címét is könnyebben megtalálják (illetve hogy a keresőmotorok összekapcsolhassák ezeket a cég nevével). Minél több pontos említést sikerül összeszednie egy cégnek releváns, tekintélyes webhelyeken, annál jobb eséllyel rangsorol majd az adott település helyi kereséseiben.

 

Hogyan szerezhetsz említéseket cégednek?

Az említések összegyűjtésére léteznek ingyenes, fizetett, és kézi módszerek is. Ezek közül az utóbbi erősen javasolt, ugyanis így biztosíthatod, hogy céged releváns, jó minőségű webhelyeken kerül majd említésre. Természetesen minél tekintélyesebb egy ilyen gyűjtőwebhely, annál nagyobb értékűek lesznek a rajtuk elhelyezett említések is.

 

Ha további tartalmakra vagy kíváncsi a helyi keresőoptimalizálást illetően, akkor a következő cikkeket ajánljuk figyelmedben:

Gyakori kérdések

Kiemelt területeink