notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Miért egyre nehezebb az AdWords-ön reklámozni?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Miért egyre nehezebb az AdWords-ön reklámozni?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Miért egyre nehezebb az AdWords-ön reklámozni?


2013/10/27
Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó
Nehéz lenne azt mondani, hogy az AdWords nem fejlődik. Ami nemrég még egyértelmű volt, manapság már lehet, hogy még az AdWords profik számára is újnak és zavarosnak hat. Akinek semmilyen tapasztalata sincs a témában és csak most kezd ismerkedni vele, annak sok mindent kell bepótolnia, hogy fel tudja venni a versenyt a konkurenciával 2013-ban. Segítünk eligazodni az AdWordsben! 
Régebben mindenkinek könnyebb volt az online reklámozás. Csak kiválasztottuk a megfelelő kulcsszavakat, megfelelő mennyiségű pénzösszeget fizettünk azok megjelenéséért, és már csak jobb reklámszövegeket kellett írnunk a konkurenciánál. Manapság azonban az, aki nem ért kellően ehhez az egyébként kiváló hirdetési rendszerhez, nagyon sok pénzt kidobhat az ablakon. Az Adwords hirdetések optimalizálásával akár 30-80%-al is nőhet hirdetéseid hatékonysága. Mi legalábbis ezt tapasztaltuk. Érdemes az Adwords hirdetéseket a Facebook hirdetéseivel is kombinálni, hiszen más szegmenst érhetsz el velük! De térjünk vissza a hatékony AdWords hirdetéshez! 
 
Miért egyre nehezebb az AdWords-ön reklámozni?

A következő dolgokkal kell tisztában lenned a sikeres AdWords kampányokat illetően:

 
  • AdWords Ad Extensions – AdWords pluginek
  • AsWords Match Types
  • Negatív kulcsszavak listája
  • Adwords Remarketing
  • Terméklistás reklámok
  • Licit beállítások
  • Mobilra célzott reklámok
 

Felejtsd el az AdWordsöt magában, gondolkodj komplex online marketingen! 1.2 millió Facebook rajongó kezelése, egyetemi és gyakorlati kutatási munka és annak tapasztalatai, több, mint 200 kis- és középvállalat, 10 multi és 15 év tapasztalatával vállaljuk online marketinged felfuttatását. Kérd ajánlatunkat itt most!
 

 

Egy oldalt a keresőoptimalizáltság szempontjából befolyásoló tulajdonságok

Pihengetünk?
Azok, akik már régóta benne vannak az AdWords világában, már sok húzást eltanulhattak belőle, és már valószínűleg azt is tudják, hogy melyek azok a dolgok, amik működnek.
Azok, akik még újak, kérdőn nézhetnek saját reklámjaikra, és csodálkozhatnak, hogy versenytársaik reklámjai miért jobbak:
  • Miért nem jelennek meg reklámjaim mellett Google+ kommentek?
  • Miért nincs Google Maps térkép reklámom mellett?
  • Mások hogyan tudnak olyan sok pénzt fizetni a jobb pozícióért?
 
Ilyen és ehhez hasonló kérdések merülhetnek fel benned is. Ahhoz, hogy sikeres reklámokat tudj létrehozni, legalább ezeknek a kérdésekre tudnod kell a választ. Tudnod kell, hogyan használd ezeket az eszközöket, és azt is, hogy neked mi a jó.
 

Egyedül a világ ellen

Az a belépő szintű tudás, amellyel  versenybe szállhatsz, sajnos egyre bonyolultabb.
Amikor belépsz az AdWords világába, mindenképp szerezz tapasztalt segítséget, különben igen nehéz helyzetben fogod találni magad.
 
Olyan ez, mintha egyedül harcolnál egy hadsereg ellen. Amíg nem te vagy Rambo, nem lesznek túl jó esélyeid. Az AdWords egyik legnagyobb hátrány, hogy amíg nem szereztél benne kellő tapasztalatot, lehet, hogy nem is tudod, hogy veszteségesen csinálod.
 
Az új reklámozók azt hihetik az átkattintások számából, hogy jól csinálják azt, amit csinálnak, de közben lehet, hogy szép lassan elúszik a pénzük a haszon nélkül. Ilyenkor már lehet, hogy túl késő, és inkább felhagynak az AdWords-szel, és soha többet nem nyúlnak hozzá.
 

A profi segítség fontosabb, mint valaha!

A kis- és középvállalkozások kerültek a legrosszabb helyzetbe az AdWords változásai miatt, és valószínűleg ők találják meg legnehezebben a számukra szükséges ügynökséget.
Ebben segít a Google AdWords Premium Partnership, ami a legjobb ügynökségek listáját tartalmazza. Ez persze nem azt jelenti, hogy csak a listán szereplő ügynökségek a jók, természetesen jó páran lemaradtak róla. 
A lista szinte kizárólag a világ legnagyobb ügynökségeit tartalmazza, akik a Google termékeit kínálják nagyjából 1000 KKV-nak. A Google ezért adott zöld utat ezeknek az ügynökségeknek, hogy a KKV-k könnyebben léphessenek be az AdWords világába rajtuk keresztül. 
Idővel kiderül, hogy mennyire hasznos ez a húzás a Google-től.
 

Megfelelő oktatás az új reklámozóknak

Az egyik legnagyobb pozitívum a Google-lel kapcsolatban, hogy egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek AdWords termékeik minőségére. A súgóközpontjuk igen nagy változásokon esett át, így sokkal jobban segíti mások munkáját is.
Persze sohasem fognak teljes körű oktatásban részesíteni, nem fogod megtudni a nagy titkokat, mert az AdWords sokkal több, mint a mögötte lévő algoritmus. Hiába ismered az algoritmus miértjeit, itt ennél sokkal többről van szó.
Ha reklámjaid minősége eléri a 10/10-es pontszámot, akkor is jó reklámszövegeket kell írnod, amik átkattintásra ösztönzik az embereket.
 
Az AdWordsben való hirdetésfeladást nem elég pontról pontra ismerni, meg kell tanulni annak működését, a célcsoport fejével kell gondolkodni. Használata már nem olyan egyszerű, mint eddig volt, nincsenek már filléres kulcsszavak. Kemény és kitűnő munka szükséges a kívánt eredmények eléréshez.
 
Online marketing

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
510 531
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Linképítés

Mi az a linképítés? A linképítés (angolul „link...

Átirányítás

Mi az az átirányítás? Az átirányítás...

Kanonikus címke

Mit mutatnak a kanonikus címkék?   A kanonikus címkék azt...

Videómarketing

Mi az a videómarketing? A videómarketing egy olyan online marketing...

Sikerarány

Mi is az a sikerarány? A sikerarány azon lehetséges ügyfelek...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.