Új tudásbázist mutatott be a Google az ünnepi marketinghez

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Új tudásbázist mutatott be a Google az ünnepi marketinghez

Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A Google egy egészen új információs központot készített azon kisvállalkozások számára, amelyek némi segítséget szeretnének kapni az idei ünnepi marketinghez az interneten. A tudásbázis a Google Kereső, Shopping és Térkép szolgáltatásokban segít eligazodni, méghozzá személyre szabott javaslatokkal.

ünnepi marketing

A 2020-as helyzetnek köszönhetően a vásárlók többsége idén biztosan az interneten rendeli majd meg az ünnepi ajándékai nagy részét. A Google külön fel is hívja a figyelmet egy tanulmányra, amely szerint az amerikai vásárlók több, mint 70%-a így tesz majd az idei ünnepi szezonban.

 

Ezek a vásárlók azt állítják, hogy hajlandóak lennének új helyekről is vásárolni, különösen helyi kisvállalkozásoktól.

 

A Google ebben szeretne segíteni mind a kereskedőknek, mind pedig a fogyasztóknak. Nézzük tehát, hogy mit kínál a segédforrás, és hogy hogyan használhatják a marketingesek az idei ünnepi szezonban! Ha úgy érzed, nincs időd, kapacitásod a marketinggel is foglalkozni, vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva, és tegyük rendbe online marketinged! 

 

A Google ünnepi tudásbázisa kisvállalkozásoknak

A Google tudásbázisa két hasznos új eszközt kínál, illetve elérhetők benne leckék, élő közvetítések és útmutatók is. Kezdjük a két új eszközzel.

 

Eszközök marketingeseknek

Grow My Store

A Grow My Store először elemzi a webhelyed által kínált ügyfélélményt, és megmutatja, hogy hogyan teljesít más webhelyekhez képest ugyan ebben a kategóriában.

 

Ehhez nincs más dolgod, mint beírni webhelyed URL-címét a Grow My Store eszközbe, ami az elemzés befejeztével javaslatokat kínál majd rá, hogy hogyan javíthatnál az ügyfélélményen. Ez az elemzés hosszú órákat vesz igénybe, szóval csak türelem.

 

Mivel a Google nem kéri, hogy igazoljuk, valóban a miénk a webhely, akár a versenytársak webhelyeit is elemezhetjük az eszközzel.

 

A Grow My Store kizárólag webáruházak elemzését szolgálja. Amennyiben fizikai boltod van, a másik eszközt kell használnod:

 

Local Opportunity FInder

A Google Local Opportunity Finder (helyilehetőség-kereső) eszköze azoknak a kisvállalkozásoknak készült, amelyek egy fizikai bolthoz szeretnének több ügyfelet csalogatni. Ennek érdekében az eszköz segít a Google Cégem adatlap optimalizálásában.

 

A Local Opportunity Finder is személyre szabott javaslatokat kínál arról, hogy hogyan lehetne még hatékonyabban kitölteni az adatlapot. Ez az eszköz egyelőre csak az Egyesült Államokban használható.
 

Marketingleckék

A Google ünnepi marketing-tudásbázisa rövid (4-16 perces) marketingleckéket is tartalmaz, úgymint:
•    How to list products in Google for free (Hogyan töltsünk fel termékeket a Google-ra ingyen)
•    Making it easy for customers to find you (Segíts az ügyfeleknek, hogy megtaláljanak)
•    Creating an effective social media plan (Hogyan készíts hatékony közösségi média tervet)
•    SEO best practices (Bevált SEO szokások)
•    Five options for getting your business online (Öt lehetőség, amivel az interneten is megjelenhetsz üzleteddel)

 

A tudásbázis ezen kívül számos további forrást is linkel, amelyek segítenek a legtöbbet kihozni a Google Cégem különböző funkcióiból.

 

Élő közvetítések

A tudásbázisban egy Októberre bejegyzett élő közvetítés is megjelenik, és a következő hónapokban bizonyára többet is láthatunk majd.

 

Az első közvetítés október 14-én lesz, magyar idő szerint este 6 és 7 óra között. A Google arról beszél majd, hogy hogyan használható együtt a Shopify és a Google Merchant Center, illetve a közvetítés a két új eszköz (Local Opportunity Finder és Grow My Store) használatára is kitér majd.

 

A közvetítésre itt lehet regisztrálni, méghozzá ingyenesen.

 

Érdemes észben tartani, hogy a tudásbázis és a segédanyagok egyelőre csak angol nyelven érhetők el.
 

 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!