A klasszikus értelemben a marketing értéket teremt és cserét ösztönöz. 2025-ben ez kiegészül a folyamatos tanulással és azonnali reakcióval a digitális csatornákon. A „State of Marketing 2025” (HubSpot) adatai alapján a siker lényege ma az ügyfélút teljes...
Az újraeladási jog definíciója
Ha egy újraeladási joggal rendelkező ebookot vagy szoftvert vásárolsz meg, akkor jogodban áll annyi másolatot eladni az adott termékből tetszőlegesen, amennyit csak szeretnél, és a pénz 100%-át megtarthatod (pontosabban nem kell részesedést fizetned az eredeti szerzőnek). Az újraeladási jog nem ugyan az, mint a szerzői jog, tehát ennek birtokában nem változtatható meg a szöveg tartalma vagy a szoftver forráskódja – ugyanúgy kell értékesítened azt, ahogyan megkaptad.
A szerzők néha felajánlják az újraeladási jogokat extrákként könyveik megvásárlása mellé némi extra összegért cserébe. Az újraeladási jogok gyakran még akkor is az ajánlat részét képezik, ha a könyvet ajándékba adják valakinek (ha egy ingyenes ebookot kaptál ajándékba a szerzőjétől vagy valakitől, aki újraeladási jogokkal rendelkezik, még nem feltétlenül jelenti azt, hogy te magad is elajándékozhatod azt ingyenesen, hacsak a könyvnek nem része az eladási jog). Ilyen esetben a könyv a saját webhelyére mutató, és/vagy partnerhivatkozásokat tartalmaz, így érdekében áll terjeszteni azt.