notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

SEO eszközök a visszahivatkozások figyelésére

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > SEO eszközök a visszahivatkozások figyelésére

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

SEO eszközök a visszahivatkozások figyelésére


2018/05/17
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A SEO létrejötte óta hihetetlenül sokat változott, azonban egy valami továbbra is a legfontosabb oszlopai közé tartozik: a visszahivatkozások. Azonban ezek sem feltétlenül működnek úgy, mint a keresőoptimalizálás hajnalán, hiszen míg akkoriban a mennyiség volt a legfontosabb tényező, ma már a minőség és a relevancia az, amik számítanak.
 

SEO eszközök a visszahivatkozások figyelésére

 

A sikeres online üzleteléshez tehát továbbra is elengedhetetlen, hogy rendszeresen ellenőrizd a webhelyedre (és versenytársaid webhelyeire) mutató visszahivatkozásokat. Ha szeretnél versenyben maradni, akkor tisztában kell lenned saját és a konkurenseid webhelyének forgalmával, erőforrásaival, kulcsszavaival és persze a rád vagy rájuk hivatkozó domainekkel is.

 

Habár a profik számára az internet nem egy fejlett SEO ellenőrző eszközt kínál, nem minden cég és vállalkozás engedheti meg magának, hogy előfizessen ezekre a szolgáltatásokra. Ha még csak most kezdesz bele webhelyed optimalizálásába, vagy szűkös költségvetéssel dolgozol, akkor vess egy pillantást az alábbi visszahivatkozás-ellenőrző eszközökre!

 

1. SE Ranking (fizetős)

 

Az SE Ranking a Google Search Console adatai alapján ellenőrzi a webhelyedre mutató hivatkozásokat. Az eszköz árazása mindössze havi 9 dollártól indul, és jár hozzá egy webhely audit, egy rangsorolás-követő, egy kulcsszókutató eszköz és a versenytársak rangsorolásának figyelemmel követése is.

 

Részletes linkanalízist készíthetsz index/noindex, follow/nofollow, cached/not cached, felfedezés dátuma, Moz Domain Authority pontszám, horgonyszöveg, Alexa Rank, Ahrefs rang, közösségi népszerűség és más szempontok alapján is.

 

Az eszköz ezen kívül segít létrehozni azt a fájlt is, amit aztán feltölthetsz a Google linkvisszautasító eszközébe, a Disawov Links Tool-ba.

2. Backlink Watch (ingyenes)

 

A Backlink Watch az egyik legegyszerűbb és legegyszerűbben használható visszahivatkozás-ellenőrző eszköz. Használata ingyenes és összesen 1000 hivatkozást sorol fel (habár nem teszi lehetővé ezek kimentését fájlba). 

 

3. SEO Spyglass (ingyenes/fizetős) 

 

Egy meglehetősen új, mégis nagyon hatékony eszköz. A SEO Spyglass adatbázisa elképesztően sok indexelt visszahivatkozást tartalmaz (többet, mint amennyit a sokkal régebbi Ahrefs vagy Majestic). 1100 hivatkozás ellenőrzése ingyenes, de kimenteni ezeket fájlba csak a fizetős verzióval lehet.

 

4. MoonSearch (ingyenes) 

 

A MoonSearch egy ingyenes ellenőrző eszköz ami összetett linkanalízist kínál és ellenőrzi, hogy hány visszahivatkozás van indexelve. Követi az Alexa Ranket, a PageRanket és más rangsorolásokat is.

 

5. Ahrefs (ingyenes/fizetős) 

 

Az Ahrefs jelenleg az egyik legfejlettebb SEO eszköz a visszahivatkozások (és temérdek más) ellenőrzésére. Az ingyenes verzió 10 visszahivatkozást és kérésenként 2 domaint enged figyelni. A fizetős verziók havonta 79 dollártól indulnak és teljes webhelyanalízist kínálnak.

 

Az Ahrefs hihetetlenül gyorsan (4,1 millió oldal / perc) dolgozik, ami azt jelenti, hogy hamar rátalálhatsz az új, a hibás és az eltűnt visszahivatkozásokra is. A „link loss” okok (elveszett hivatkozások, például 404, noindex, 301, stb.) kategória miatt nem kell találgatnod, hogy hová tűntek a webhelyedre mutató hivatkozások.

 

Az eszköz műszerfala továbbá lehetővé teszi a gyanús hivatkozások visszautasítását is.

 

6. OpenLinkProfiler (ingyenes/fizetős) 

 

Az OpenLinkProfiler 200 ezer hivatkozást képes felsorolni jelentésenként. Óriási és friss adatbázissal rendelkezik, amely megmutatja, hogy az elmúlt 90 napban mely visszahivatkozások voltak aktívak.

 

Az ingyenes verzió 100 hivatkozást enged kimenteni .csv formátumban, de ha többet szeretnél, akkor a fizetős verziót kell használnod.

7. RankSignals (ingyenes) 

 

Szintén egy ingyenes eszköz, ami segít megvizsgálni a versenytársak visszahivatkozásait és forgalomforrásait. Ezzel az eszközzel megvizsgálhatod a webhelyedre mutató dofollow és nofollow hivatkozásokat és egyéni domaineket.

 

Kijelzi a hivatkozások horgonyszövegét, a PageRanket, az Alexa Ranket, a közösségi adatokat és egyebeket is. A RankSignals segítségével fellelhetők a spam jellegű hivatkozások is.

 

8. Monitor Backlinks (ingyenes/fizetős)

 

A Monitor Backlinks az egyik legnépszerűbb SEO eszköz a linkprofilok ellenőrzésére. A nem regisztrált verzió 10 találatot mutat, a fizetős (25 dollár/hó) pedig ennél jóval többet. Az eszköz általános áttekintést mutat a domainről, a SEO statisztikákról, a kulcsszó rangsorolásokról, a horgonyszövegekről és lehetővé teszi a rossz minőségű hivatkozások visszautasítását.
 

Pihengetünk?
SEO, keresőoptimalizálás

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
509 183
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

A weboldal hajtás feletti része

 Above the fold azaz hajtás felett   A honlapnak azon területe, amely a...

Használhatóság

Milyen egyszerű egy felhasználó számára egy adott oldal navigálása és a keresett...

Kuponkód

A kupon kód az ügyfelek vásárlásra való...

Teljesítményterv

Mi is az a teljesítményterv? Teljesítményterv akkor...

Webhelytérkép

Mi az a webhelytérkép? A webhelytérkép egy webhely...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.