Az egészségügyi szolgáltatások digitalizációja évek óta zajlik, de az elmúlt néhány évben a mesterséges intelligencia (AI) megjelenése új szintre emelte ezt a folyamatot. A fogászat különösen érzékeny terület, hiszen itt a technológia nem csupán a szakmai...
			
				A Google Premier Partnerek definíciója
				A Google Premier Partnerek olyan marketingügynökségek, amelyek bizonyították a Google hirdetési rendszeréről (Google Ads) szerzett kimagasló szaktudásukat. A Google Premier Partner titulust maga a Google osztja ki ezeknek a tapasztalt, felkészült szakembereknek.
			
A Google Premier Partnerek definíciója
A Google Premier Partnerek olyan marketingügynökségek, amelyek bizonyították a Google hirdetési rendszeréről (Google Ads) szerzett kimagasló szaktudásukat. A Google Premier Partner titulust maga a Google osztja ki ezeknek a tapasztalt, felkészült szakembereknek.
Manapság mindenki állíthatja magáról, hogy ért az online hirdetésekhez, a Google azonban csak azoknak az ügynökségeknek ítéli oda a Premier Partner titulust, akik kimagasló teljesítményt értek el a Google hirdetési rendszerében. Ehhez figyelembe veszi az ügynökség szaktudását, az ügyfeleik által hirdetésekre költött összegeket, az ügyfélbázis méretét, illetve az ügynökség és az ügyfelek növekedését is.
A Google kétféle titulus oszt ki ebben a kategóriában: Google Partner és Google Premier Partner. A Premier Partnerek tartoznak a legjobban teljesítő partnerek közé.
Hogyan lesz valakiből Google Premier Partner?
Mindenekelőtt regisztrálnod kell a Google partnerprogramjába, és létre kell hoznod egy profilt céged számára. Ez után demonstrálnod kell szaktudásodat és felkészültségedet, amit a Google az alábbi szempontok alapján ítél majd meg:
- Az ügyfeleid hirdetésekre elköltött összegei, illetve növekedése a Google Ads rendszerén keresztül
- Az ügynökség növekedése, amelyet a kezelt ügyfelek száma, és ezek mérete határoz meg
Mindemellett az ügynökségnek rendelkeznie kell legalább két olyan specialistával, akik megfeleltek a Google által összeállított számonkérésnek. Ehhez sikeresen le kell vizsgázniuk a Google Ads Fundamentals kurzus anyagából, illetve egy szabadon választott hirdetési specializációt is meg kell szerezniük (keresőhirdetések, Display hirdetések, mobilhirdetések, videóhirdetések, vagy Shopping hirdetések).
Miért érdemes megszerezni a Google Premier Partner titulust?
 
A Google Premier Partnerek többek között:
- Közösségi tagokká válnak
- Előbb kapják meg a termékfrissítéseket
- Igénybe vehetik a telefonos ügyfélszolgálatot
- Élhetnek a promóciós ajánlatokkal
- Részt vehetnek üzleti képzéseken
- Meghívást kapnak az éves Annual Parters csúcstalálkozóra
Mindez azt jelenti, hogy ügynökségként egy szakképzett, felkészült, profi Google partnerként reklámozhatod magadat ügyfeleidnek.
 
			 
	 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					