Google Premier Partner

Google Premier Partner

A Google Premier Partnerek definíciója

A Google Premier Partnerek olyan marketingügynökségek, amelyek bizonyították a Google hirdetési rendszeréről (Google Ads) szerzett kimagasló szaktudásukat. A Google Premier Partner titulust maga a Google osztja ki ezeknek a tapasztalt, felkészült szakembereknek.

 

Manapság mindenki állíthatja magáról, hogy ért az online hirdetésekhez, a Google azonban csak azoknak az ügynökségeknek ítéli oda a Premier Partner titulust, akik kimagasló teljesítményt értek el a Google hirdetési rendszerében. Ehhez figyelembe veszi az ügynökség szaktudását, az ügyfeleik által hirdetésekre költött összegeket, az ügyfélbázis méretét, illetve az ügynökség és az ügyfelek növekedését is.

A Google kétféle titulus oszt ki ebben a kategóriában: Google Partner és Google Premier Partner. A Premier Partnerek tartoznak a legjobban teljesítő partnerek közé.

 

Hogyan lesz valakiből Google Premier Partner?

Mindenekelőtt regisztrálnod kell a Google partnerprogramjába, és létre kell hoznod egy profilt céged számára. Ez után demonstrálnod kell szaktudásodat és felkészültségedet, amit a Google az alábbi szempontok alapján ítél majd meg:

  • Az ügyfeleid hirdetésekre elköltött összegei, illetve növekedése a Google Ads rendszerén keresztül
  • Az ügynökség növekedése, amelyet a kezelt ügyfelek száma, és ezek mérete határoz meg

 

Mindemellett az ügynökségnek rendelkeznie kell legalább két olyan specialistával, akik megfeleltek a Google által összeállított számonkérésnek. Ehhez sikeresen le kell vizsgázniuk a Google Ads Fundamentals kurzus anyagából, illetve egy szabadon választott hirdetési specializációt is meg kell szerezniük (keresőhirdetések, Display hirdetések, mobilhirdetések, videóhirdetések, vagy Shopping hirdetések).

 

Miért érdemes megszerezni a Google Premier Partner titulust?

 

Google Premier Partner

A Google Premier Partnerek többek között:

  • Közösségi tagokká válnak
  • Előbb kapják meg a termékfrissítéseket
  • Igénybe vehetik a telefonos ügyfélszolgálatot
  • Élhetnek a promóciós ajánlatokkal
  • Részt vehetnek üzleti képzéseken
  • Meghívást kapnak az éves Annual Parters csúcstalálkozóra

 

Mindez azt jelenti, hogy ügynökségként egy szakképzett, felkészült, profi Google partnerként reklámozhatod magadat ügyfeleidnek.

Gyakori kérdések

Kiemelt területeink