Partnerhálózat

Partnerhálózat

A partnerhálózat definíciója

Egy olyan online hirdetési együttműködési rendszer, amely közvetítőként működik a kereskedők és partnereik között.

  • A partnerek után kutató kereskedők nem feltétlenül tudják, hogy hol találhatnának ilyen személyeket termékeik népszerűsítésére.
  • A lehetséges partnerek, akik szeretnének valamilyen terméket népszerűsíteni szintén sokáig kereshetik az erre megfelelő lehetőségeket.
     

A partnerhálózatok ezen problémákra kínálnak megoldást mindkét fél számára. A kereskedők regisztrálhatnak egy bizonyos összegért és elhelyezhetik termékeiket a többi feltüntetett között egy forgalmas weboldalon, amelynek nagyon célzott, konkrét látogatóbázisa van, amely a termékeket kereső lehetséges partnerekből áll.

 

A partnerek átböngészhetik a lehetséges termékeket egy központi helyen, így nem szükséges minden egyes terméket és kereskedőt külön felkutatniuk az interneten.

Gyakori kérdések

Kiemelt területeink