A klasszikus értelemben a marketing értéket teremt és cserét ösztönöz. 2025-ben ez kiegészül a folyamatos tanulással és azonnali reakcióval a digitális csatornákon. A „State of Marketing 2025” (HubSpot) adatai alapján a siker lényege ma az ügyfélút teljes...
A partnerhálózat definíciója
Egy olyan online hirdetési együttműködési rendszer, amely közvetítőként működik a kereskedők és partnereik között.
- A partnerek után kutató kereskedők nem feltétlenül tudják, hogy hol találhatnának ilyen személyeket termékeik népszerűsítésére.
- A lehetséges partnerek, akik szeretnének valamilyen terméket népszerűsíteni szintén sokáig kereshetik az erre megfelelő lehetőségeket.
A partnerhálózatok ezen problémákra kínálnak megoldást mindkét fél számára. A kereskedők regisztrálhatnak egy bizonyos összegért és elhelyezhetik termékeiket a többi feltüntetett között egy forgalmas weboldalon, amelynek nagyon célzott, konkrét látogatóbázisa van, amely a termékeket kereső lehetséges partnerekből áll.
A partnerek átböngészhetik a lehetséges termékeket egy központi helyen, így nem szükséges minden egyes terméket és kereskedőt külön felkutatniuk az interneten.